spigerne 104 Skrevet søndag klokken 06:11 Hej, Jeg skriver for at få jeres råd og forslag, fordi jeg går med nogle tanker. Igennem nogle år har jeg været sugarbabe og haft mange gode oplevelser med det. Jeg har involveret mange af mine veninder i det og også undervejs fået nye veninder - alle med nysgerrighed på sex og ønsket om at tjene penge. Igennem en del år har jeg/vi kørt det via først Snapchat (spigerne) og nu via telegram, efter Snapchat er blevet mere restriktive. Her sælger vi både frække møder, videoer og snapshows hvor vi har sex - det er sjovt, men også hårdt arbejde, fordi mange mænd er useriøse og ikke dukker op til aftaler osv. (og jeg har også aflyst osv.), Nu ville jeg gerne gøre det endnu mere og gerne lave en mere solid forretning ud af det - jeg har 4-5 piger der gerne vil være med (alle piger i 20-25 års alderen), og det jeg gerne vil er: - Finde et sted hvor jeg kan have en fast, seriøs kundegruppe, der er interesseret i de beskrevne ting - danske mænd til møder og internationalt mænd der vil betale for videoer og snapshows - Løbende introducere nye piger, og de nye piger kunne jeg så garantere gode møder og/eller en god indtjening på første snapshow Jeg er i tvivl om platformen jeg skal bruge og jeg er i tvivl om hvordan jeg finder en god kundebase, jeg er i tvivl om hvorvidt jeg skal lave det som abonnement, hvor man så fast får et snapshow og billeder osv., ved at betale abb. Så gode råd søges. På forhånd tak. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 215 Skrevet søndag klokken 06:46 Tor det kan være svært at finde et sted hvor alle er seriøse. inden du starter vil jeg anbefale at du går ind og læser lovgivningen, da der er grænser for hvad man må og ikke må. Jeg tænker specifikt på rufferi-paragrafferne. Der er ikke noget umiddelbart ulovligt i det du vil, men du må ikke tjene penge på andre, osv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spigerne 104 Skrevet søndag klokken 06:49 frisk fyr skrev, for 2 minutter siden: Tor det kan være svært at finde et sted hvor alle er seriøse. inden du starter vil jeg anbefale at du går ind og læser lovgivningen, da der er grænser for hvad man må og ikke må. Jeg tænker specifikt på rufferi-paragrafferne. Der er ikke noget umiddelbart ulovligt i det du vil, men du må ikke tjene penge på andre, osv. Alle penge skal gå til de piger der laver ‘ydelsen’ Det tricky u forhold til økonomi bliver skat, og hvordan jeg sikrer mig at få betalt det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 215 Skrevet søndag klokken 06:56 spigerne skrev, for 6 minutter siden: Alle penge skal gå til de piger der laver ‘ydelsen’ Det tricky u forhold til økonomi bliver skat, og hvordan jeg sikrer mig at få betalt det. Det kan jeg ikke svare på, men det burde nogle af pigerne her på siden kunne hjælpe med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 959 Skrevet søndag klokken 07:01 Meget spændende, lige det vi mangler i dk - for mange år siden havde vi kun faste steder man kunne komme, og pigerne havde faste vagter. Men når jeg læser dit indlæg, ser jeg også det du vil, var det der blev kvalt af den måde det foregår i dag- helt ærligt tror jeg det bliver en rejse op ad bakken. På AL ser jeg ofte en revisor der tilbyder at lave alt papirarbejde, kan du allierer dig med en revisor får du styr på skat osv. hvor i landet forventer du du vil lave dette? held og lykke med projektet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spigerne 104 Skrevet søndag klokken 07:03 fræk6 skrev, Lige nu: Meget spændende, lige det vi mangler i dk - for mange år siden havde vi kun faste steder man kunne komme, og pigerne havde faste vagter. Men når jeg læser dit indlæg, ser jeg også det du vil, var det der blev kvalt af den måde det foregår i dag- helt ærligt tror jeg det bliver en rejse op ad bakken. På AL ser jeg ofte en revisor der tilbyder at lave alt papirarbejde, kan du allierer dig med en revisor får du styr på skat osv. hvor i landet forventer du du vil lave dette? held og lykke med projektet Men det her er ikke faste vagter, men regelmæssige tilbud om at mødes med frække amatørpiger og se dem have sex på snap. Jeg tænker steder med vagter osv stadig fungerer, men de selvfølglig er udfordret på at have mange basisomkostninger - det vil jeg ikke have. mit udgangspunkt er København, men netværket kan jo udvides Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 9 Skrevet søndag klokken 08:02 Det lyder spændende. Du spørger om to ting, men jeg tror den store udfordring er at finde de seriøse, så er platformen måske ikke så afgørende (det afhænger måske mere af hvad det er i vil tilbyde og om i gider stå for fx betaling selv eller vil have et firma til at stå for det). Mit råd ville være at lave noget gratis indhold som kan lokke folk til og så noget månedligt abonnement for at lave første sortering og så finde ud af hvem der er seriøse og investere lidt i at lære folk at kende og gå efter at lave det der passer med deres og jeres ønsker og behov. Held og lykke! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor i munden 17 Skrevet søndag klokken 08:39 I kunne lave en fælles OnlyFans, hvor I skiftedes til at lave content, og så fortsætte med Telegramgruppen til at organisere møder. Det ville også gøre det nemt at få en abonnementsordning til at fungere, og I kunne betale skat af indtægten fra OF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NielsKim 13 Skrevet søndag klokken 09:36 I danmark er bordeldrift forbeholdt thaier og andre udenlandske damer. De får lov til at lave bordeller, importere ulovlig arbejdskraft og score en ganske pæn del af indtægten (typisk ca 50%) og alle kigger den anden vej. Danske piger = no go, og du ender med at blive dømt for alfonseri hvis du så meget som bare tænker på at hjælpe en af dine piger med praktik (annonce, billeder, vask af sengetøj, telefonpasning, hente hende en sodavand på tanken ) Økonomisk mellemværende = garanti for ekstrabladsforside + fængselsstraf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14358 Skrevet søndag klokken 16:15 spigerne skrev, for 9 timer siden: Det tricky u forhold til økonomi bliver skat, og hvordan jeg sikrer mig at få betalt det. Hver piger svarer selv skat og moms i eget enkeltmandsfirma. Det er fornuftigt at bruge en revisor. Derudover er der masser af guides på skats hjemmeside. Og de er søde til at hjælpe, hvis man ringer til dem. Mit bedste råd (udover at lade være, sexarbejde er ikke for alle…), er at finde en pige, der kan være mentor for dig. Søg ikke råd hos mænd, søg råd hos piger, der selv har arbejdet på lagnerne…. 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spigerne 104 Skrevet søndag klokken 16:34 Liv skrev, for 17 minutter siden: Hver piger svarer selv skat og moms i eget enkeltmandsfirma. Det er fornuftigt at bruge en revisor. Derudover er der masser af guides på skats hjemmeside. Og de er søde til at hjælpe, hvis man ringer til dem. Mit bedste råd (udover at lade være, sexarbejde er ikke for alle…), er at finde en pige, der kan være mentor for dig. Søg ikke råd hos mænd, søg råd hos piger, der selv har arbejdet på lagnerne…. Det er et godt råd, tak. Og god ide at pigerne selv svarer skatten. Jeg vil gerne gøre det rigtigt og ordentligt, men kan godt se på kommentarerne at det måske er naivt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg