Hop til indhold

Recommended Posts

Kære alle,

Jeg skal snart flytte fra Danmark og inden da har jeg besluttet at sige farvel ved at besøge en GP for allersidste gang. Jeg har derfor besluttet at besøge Hellen of Troy. Sådan en beslutning kommer jeg ikke at fortryde og hvis kunne, ville jeg besøge hende en gang til.

Hellen er nemt med at aftale og relativ diskret at besøge (hun bor i en fin lejligheden på Frederiksberg, hæveautomater meget tæt på). Man møder lige præcis den pige på billeder. Hun er mega service minded og virke som om at hun kan godt lide hvad hun gør. Hendes service er 100% GFE med en strejf af PSE. Detaljer under akten gider jeg ikke at oplyser, det er mellem os. Men hvis man til ung og smukke piger som giver kanongodt service og blow, så tager jer af sted inden hun rejser hjemme igen om. Og ja, hun er supernemt at kommunikere med.

Jeg giver Hellen 20/10 :)

Link: https://nympho.dk/n24043/8119/hot-hellen

Sagt det ville jeg takke meget folk som skrive i forum, den har været en fantastisk rejse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
EP1985 skrev, den 20.4.2025 at 08:17:

Detaljer under akten gider jeg ikke at oplyser, det er mellem os

Måske kan du sige om hendes priser er lave, mellem eller høje ifht markedet.

Ved du/andre om hun tilbyder mega fransk? Hun skriver en lang roman på hendes profil men intet specifikt om ydelser :blink:

/B

Redigeret af ButterflyMan
Mere

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 39 minutter siden:

Ved du/andre om hun tilbyder mega fransk? Hun skriver en lang roman på hendes profil men intet specifikt om ydelser :blink:

/B

Hendes priser er helt fair. Jeg vil sige standard. Kontakte hende. Vedr ydelser er der en fane på Nympho der heder services og det fortæller hun tilbyder CIM og COF. 
hendes blow er den bedste jeg har fået. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TT boi skrev, for 6 timer siden:

en fane på Nympho der heder services og det fortæller hun tilbyder CIM og COF

Det burde jeg naturligvis have checket. Tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 7 timer siden:

/B

Jo sorry, hendes priser er i min optik fair, især ift. service. Samme pris som franske Linda eller de piger som bor i Cabin i Amager.

Hun tilbyder bj uden som er en af den bedste har jeg fået.

Hun er også utroligt nemt at snakke med, og hun kan lide at lede..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende til en omgang GFE/PSE. Hun er vild og initierer selv en del af både GFE og PSE momenterne. 

Ud over Olivia no1 er det længe siden jeg er blevet kneppet så godt igennem. 

Hun er kærlig og submissiv på en gang. Ofte kommanderede hun “harder” :-)

Gad godt en omgang mere men når det nok ikke. 
Håber hun kommer igen. 

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg melder mig også til hyldestkoret. Hellen er enestående. Hun begynder at kysse mig blidt lige efter, at jeg er trådt ind af døren. Vi går ind i bollerummet, hvor hun klæder mig stille af samtidig med, at hun kysser min overkrop. 

Jeg tager et bad. Tilbage i bollerummet, hvor Hellen begynder med massage, hvorefter hun skruer op for tempoet. Pludselig snaver hun mig i gulvet. Hendes blæs er godt. Heftig sex, hvor hun nærmest knepper mig sønder sammen.

Hellen har givet mig en af de vildeste sexoplevelser i mands minde. Hun er en naturlig smuk kvinde. Tilmed er hun utrolig sympatisk. En pleaser, der har en stor, naturlig appetit for sex. Et stjerneskud på den københavnske sexhimmel. Jeg glæder mig til, at hun vender retur. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Brødre

Tak for et fantastisk tip til Hellen.

Hun er sød, kærlighed og smuk på sin egen måde og så har hun masser af energi på lagnet.

Hun spurgte efter første omgang om jeg kunne igen, hvilket jeg tøvede lidt med, det klarede hun med kys og endnu mere energi.

Hun tager desværre hjem i morgen men det lød som om at hun var godt tilfreds med de søde mænd her og landet i det hele taget, så mon ikke vi ser hende igen.

Det er vi vist mange der håber på.

Ny Hellen of Troy fan

Gentleman69

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...