niasset2000 70 Skrevet 20. April jeg har været tæt på at lave sådan et hotwife setup flere gange, men usikker på om jeg kan præstere foran eller med en anden mand - Så fik den ide: måske kan man prøve det med en betalt pige og få en til at se på kunne for eks være en mand der tænder på at slikke hende ren bagefter eller whatever? Nogen der fantasserer om at kigge på og spiller af til?? eller slikke ren? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterguf 27 Skrevet 20. April bare så jeg kan forstå det rigtigt, leder du efter en fyr til at se dig have sex med en "GP" og derefter rense hende efter? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niasset2000 70 Skrevet 20. April (edited) Peterguf skrev, for 7 minutter siden: bare så jeg kan forstå det rigtigt, leder du efter en fyr til at se dig have sex med en "GP" og derefter rense hende efter? ja eller hvad han nu tænder på ved sådan et setup ok godt spørgsmål. måske ikke så gennemtænkt. Det vigtigst er fyr/mand der tænder på at se på Redigeret 20. April af niasset2000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TB2000 77 Skrevet 20. April Det er et setup lige for mig og tæt på den ultimative pirring. Evt at slikke hende “klar” og se en kvinde jeg har lyst til, blive tilfredsstillet af en anden mand. Eller have bind for øjnene og blot høre det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niasset2000 70 Skrevet 20. April TB2000 skrev, for 14 minutter siden: Det er et setup lige for mig og tæt på den ultimative pirring. Evt at slikke hende “klar” og se en kvinde jeg har lyst til, blive tilfredsstillet af en anden mand. Eller have bind for øjnene og blot høre det. skriv pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 10 Skrevet 20. April Det tror jeg ikke er et problem at finde en hjælper til. Gangbang er en anden mulighed for at teste evne til at præstere sammen med andre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 787 Skrevet 20. April ser gerne på, men slikker hende ikke ren bagefter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rustic.blues 8 Skrevet 20. April niasset2000 skrev, for 4 timer siden: jeg har været tæt på at lave sådan et hotwife setup flere gange, men usikker på om jeg kan præstere foran eller med en anden mand - Så fik den ide: måske kan man prøve det med en betalt pige og få en til at se på kunne for eks være en mand der tænder på at slikke hende ren bagefter eller whatever? Nogen der fantasserer om at kigge på og spiller af til?? eller slikke ren? Er frisk at på være tilskuer og mere til. Skriv gerne en besked. Så kan vi tage den derfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Itxperten 13 Skrevet 20. April Du siger bare til hvis kbh området. Er frisk på det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niasset2000 70 Skrevet 20. April Itxperten skrev, for 1 time siden: Du siger bare til hvis kbh området. Er frisk på det hele skriv pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1786 Skrevet 21. April Der er et medlem herinde der vist også har de interesser @LeifNissen, beklager hvis jeg husker forkert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 91 Skrevet 21. April Spændende set-up. Er interesseret men er udfordret af at bo i Jylland. Jeg kan dog arrangere det hvis jeg ved det i god tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg