Hop til indhold

Recommended Posts

jeg har været tæt på at lave sådan et hotwife setup flere gange, men usikker på om jeg kan præstere foran eller med en anden mand

- Så fik den ide: måske kan man prøve det med en betalt pige og få en til at se på

kunne for eks være en mand der tænder på at slikke hende ren bagefter eller whatever?

Nogen der fantasserer om at kigge på og spiller af til?? eller slikke ren?

Del dette indlæg

Link til indlæg

bare så jeg kan forstå det rigtigt, leder du efter en fyr til at se dig have sex med en "GP" og derefter rense hende efter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterguf skrev, for 7 minutter siden:

bare så jeg kan forstå det rigtigt, leder du efter en fyr til at se dig have sex med en "GP" og derefter rense hende efter?

ja eller hvad han nu tænder på ved sådan et setup

ok godt spørgsmål. måske ikke så gennemtænkt. Det vigtigst er fyr/mand der tænder på at se på

Redigeret af niasset2000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er et setup lige for mig og tæt på den ultimative pirring. Evt at slikke hende “klar” og se en kvinde jeg har lyst til, blive tilfredsstillet af en anden mand. Eller have bind for øjnene og blot høre det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TB2000 skrev, for 14 minutter siden:

Det er et setup lige for mig og tæt på den ultimative pirring. Evt at slikke hende “klar” og se en kvinde jeg har lyst til, blive tilfredsstillet af en anden mand. Eller have bind for øjnene og blot høre det. 

skriv pb :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det tror jeg ikke er et problem at finde en hjælper til.

Gangbang er en anden mulighed for at teste evne til at præstere sammen med andre:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
niasset2000 skrev, for 4 timer siden:

jeg har været tæt på at lave sådan et hotwife setup flere gange, men usikker på om jeg kan præstere foran eller med en anden mand

- Så fik den ide: måske kan man prøve det med en betalt pige og få en til at se på

kunne for eks være en mand der tænder på at slikke hende ren bagefter eller whatever?

Nogen der fantasserer om at kigge på og spiller af til?? eller slikke ren?

Er frisk at på være tilskuer og mere til. Skriv gerne en besked. Så kan vi tage den derfra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende set-up. Er interesseret men er udfordret af at bo i Jylland. Jeg kan dog arrangere det hvis jeg ved det i god tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...