cim 20 Skrevet søndag klokken 17:37 Jeg er bange for at min kone kan se hvor jeg parkerer med easy park app’en. Deler man historik, hvis begge to bruger app’en med samme bil? Jeg vil gerne undgå at hun får en notifikation eller kan se at jeg parkerer et bestemt sted i byen. Nogen idéer til hvordan man kan parkere diskret? I dette konkrete tilfælde drejer det sig om området ved Fields, men spørgsmålet er egentlig generelt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovingthai 267 Skrevet søndag klokken 17:47 Lav evt en ny app jeg bruger den app der hedder Park park, den dækker næsten alle de steder jeg har haft brug for at betale, og man sætter penge ind på den, så hvis du har et kort hvor hun ikke ser kontoudtog fra så er det fint. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 872 Skrevet søndag klokken 17:55 Der også - APCOA Flow - OK - ParkPark 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoftTouch 30 Skrevet søndag klokken 18:20 Du kan jo parkere ved Frb Centret og tage metroen til Bella/Fields. Hvis det passer bedre med andre metro stationer kan du jo altid bare vælge dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4738 Skrevet søndag klokken 18:23 cim skrev, for 40 minutter siden: Deler man historik, hvis begge to bruger app’en med samme bil? Ja. Som @Lovingthai og @udinaturen skriver, så er løsningen at hente en anden parkeringsapp og så bruge den, når du er på dametur. Vær også ekstra opmærksom på din dækhistorie, hvis du kommer til at parkere på steder, som automatisk aflæser din nummerplade. Har I fælles Easy Park, så er den automatiske betaling nemlig sikkert også knyttet op på den. Undgå derfor steder med automatisk nummerplade læsning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1640 Skrevet søndag klokken 23:49 Du kunne jo også tage metroen - når du alligevel skal "arbejde over" 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1002 Skrevet mandag klokken 12:57 Den_glade_amatør skrev, for 18 timer siden: Ja. Som @Lovingthai og @udinaturen skriver, så er løsningen at hente en anden parkeringsapp og så bruge den, når du er på dametur. Vær også ekstra opmærksom på din dækhistorie, hvis du kommer til at parkere på steder, som automatisk aflæser din nummerplade. Har I fælles Easy Park, så er den automatiske betaling nemlig sikkert også knyttet op på den. Undgå derfor steder med automatisk nummerplade læsning. Man kan os deaktivere automatisk nummerplade læsning. @cim Hvis det er tæt på Fields, så tilbyder de jo 1 times gratis Parkering, men hvis man opretter sig på deres hjemmeside med nummerplade så kan man få 1 time ekstra. Du behøver ikke have din automatisk nummerplade læser aktiveret i appen, du skal blot bruge deres billet terminaler når du forlader Fields. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4738 Skrevet mandag klokken 13:01 Den Anonyme skrev, for 2 minutter siden: Man kan os deaktivere automatisk nummerplade læsning. Ja, men det efterlader et elektronisk spor, så hende derhjemme kan se, at du har deaktiveret. Og så har man nok et forklaringsproblem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1002 Skrevet mandag klokken 13:05 Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden: Ja, men det efterlader et elektronisk spor, så hende derhjemme kan se, at du har deaktiveret. Og så har man nok et forklaringsproblem. Ahh. Os selvom man genaktivere den igen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4738 Skrevet mandag klokken 13:13 Den Anonyme skrev, for 4 minutter siden: Ahh. Os selvom man genaktivere den igen? Det er nok forskelligt fra app til app. Nogen gemmer al historik, nogen kun noget af det (fx dine parkeringer, men ikke ændring af indstillinger). Prøv at se i Historik, om du kan se datoen for, hvornår du tilmeldte automatisk nummerplade scanning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1002 Skrevet mandag klokken 13:19 Den_glade_amatør skrev, for 6 minutter siden: Det er nok forskelligt fra app til app. Nogen gemmer al historik, nogen kun noget af det (fx dine parkeringer, men ikke ændring af indstillinger). Prøv at se i Historik, om du kan se datoen for, hvornår du tilmeldte automatisk nummerplade scanning. Ingen historik på det, og prøvede lige at deaktivere og aktiverer den igen, stadig intet, og heller ikke mail eller notifikation. Det har jeg slået fra fandt jeg ud Nu er det ikke fordi jeg har brug for at gemme mig, men mere for TS' skyld. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cim 20 Skrevet mandag klokken 15:08 Tak for input til alle. Fields, tør jeg ikke pga kamaraerne. Det skal i hvertfald prøves først i en uskyldig situation. det ser desværre ikke ud til at parkeringspladsen udendørs ved siden af fields er dækket af OK eller ParkPark. Nogen ved om den er det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1002 Skrevet mandag klokken 19:06 cim skrev, for 3 timer siden: Tak for input til alle. Fields, tør jeg ikke pga kamaraerne. Det skal i hvertfald prøves først i en uskyldig situation. det ser desværre ikke ud til at parkeringspladsen udendørs ved siden af fields er dækket af OK eller ParkPark. Nogen ved om den er det? Er det kameraer der fanger nummerpladen du er bekymret for? Eller er det generel overvågning? Hvis det er det sidste, så vil hun aldrig få fat i det. Alt omkring Fields er desværre betalingsparkering. P-husene lidt længere ude på Amager, f.eks Robert Jacobsens Vej & Ejle Bille (tror jeg det er) Har den første ½ time gratis. Muligvis er der flere af de parkeringspladser rundt om Fields, med første 30min gratis, men det hjælper kun hvis man skal nå en quickie Nu ved jeg ikke om du har Revolut, men der kan du oprette et engangskort, også betale med dette, dog ikke til abonnementer eller faste betalinger. (Åbenlyst) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg