CJ69 355 Skrevet 20. April FKK Harmony, Seevetal ved Hamburg Ligger landligt ved Seevetal syg for Hamburg. Hvis man er med offentlig transport er det nok træls at komme hertil, men med egen bil er det et dejligt landligt sted. Stedet: Bedste sted i eller omkring Hamburg, hvilket desværre ikke siger så meget. Relativt lille FKK med TV stuer x 2, kontaktrum med bar og en kino. Der er en have med sauna i separat bygning. En massør er gemt væk i bunden af bygningen. Ingen spa, pool eller andet. Når vejret er godt kan man tage en lur i haven. Piger: Blandet, men ikke mange der er top FKK i udseende, men der er heller ikke nogen der er direkte utiltrækkende. Generelt er det 6-8 på en skala til 10 med fleste omkring 6 og få oppe på 8, så meget middel. Nogle er topløse, nogle har lingeri eller lignende frækt undertøj på. Det er lidt blandet. Priser: Entre 60 euro. 30 minutter inkl. bbbj er 100 euro. Der er vist ikke rigtig nogen der tilbyder halve timer uden bbbj, så man skal bare forvente 100 euro for 30 min. Som mindste pris. Service kan ske på værelser på 1. sal eller i kino med eventuelle tilskuer. Service er som regel middel. Maden: Nogenlunde buffet. God nok til at man kan spise sig mæt: 2 x varme retter, lidt brød og en lille salatbar. Gratis juice, kaffe, sodavand i baren. Alkohol koster ekstra. Konklusion: Hvis man er i Hamburg er det et udmærket sted at bruge 3-4 timer. Men derefter bliver det kedeligt. Med 3 x værelser så vil et værelse med entre fordelt være 120 euro eller ca. 900 kr. så ikke meget billigere end i Danmark. Hvis man er til tysk fodbold kan man sagtens bruge en hel dag / aften der, da der altid er Bundesliga på TV’et. Men ellers bliver det kedeligt efter 3-4 timer. De bør investere i lidt mere wellness, så man kan få tiden bedre til at gå der. Kom der hvis: Du er i nabolaget, skal slå nogle timer ihjel eller hvis du gerne vil have sex i et kino med en eller to tilskuer. Bliv væk hvis: Du vil have en hel dag med spa, wellness mv. eller hvis du søger den store FKK oplevelse med mange nøgne piger som ligner modeller, eller hvis du søger en billig oplevelse. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 876 Skrevet mandag klokken 17:45 Jeg var selv for nylig ved Harmony for første gang og jeg må sige at de fleste piger var jeg ikke interesseret i pga kropsbygning bryster etc. Heldigvis var der 2 rumænske veninder Maya og Sofia som jeg knaldede hver for sig og de var begge enormt søde og servicemindede. Jeg fik lov til at knalde igennem i aftalt tid uden stress og begge leverede til UG. Det var en oplevelse som var modsat den kølige attitude på feks Artemis i Berlin hvor pigerne vil have du kommer så hurtigt som muligt. Pris mæssigt er det som nævnt 100 euro og 50 ekstra for CIM. Harmony kan være et udmærket opvarmningssted inden Reeperbahn hvis man skal til Hamborg. Jeg kom lidt sent afsted uden at have spist nok på vejen men heldigvis havde @½angel skrevet i en tidligere tråd at maden var ok så jeg spiste på Harmony selvom jeg normalt undgår fkk mad. Maden var fin og personalet venlige til at hilse og sige bon appetit. Stemningen var generelt venlig og intim. Jeg kunne sagtens komme tilbage som opvarmning inden en dirty nat på Reeperbahn /B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg