CJ69 355 Skrevet 20. April Stedet: Forfærdeligt! Gammel bygning hvor alt er beskidt og ved at falde fra hinanden. Der er omklædning med 3 x brusere, hvor kun 1 virker. Tape foran de andre. Sort mug og skimmel i alle fuger på badeværelset. TV stuen bruges af chefen hvor han ligger og sover til middag, så forvent ikke at kunne slappe af mellem værelserne med at se TV. Værelserne har spindevæv og støv, og loftet holdes tæt af tape da dampspærret tydeligvis er utæt. Der er en pool som er lukket; sauna som ikke virker og mad hvor jeg så en kakkelak kravle rundt. Bygningen er i sin helhed forfærdeligt, og stedet ulækkert og ved at falde fra hinanden. Intet wellness og intet at lave der. Da jeg var der blev der reklameret med påske fest med barberque og gratis øl. Der var ingen fest. Ingen barberque. Og jeg blev ikke tilbudt en gratis øl. Så hvis man ser dette sted reklamere med et arrangement, så er det nok løgn. Pigerne: Der er 6-8 latinaer fra Columbia, Brasilien, Dominikanske Republik mv. De fleste ca. 30+ med lidt figur – det vil sige fyldige bagdele, store bryster mv. Og de leverer en helt sindssyg fantastisk service: Først snaver de dig helt i bund, hvor du end sidder mens du gramser på dem – det kan der godt gå 10-15 minutter med. Selvom du siger du er på pause, så skal de alligevel sidde og tungekysse med dig i noget tid, også selvom du ikke går på værelse. På værelserne er det våde tungekys, slikken på din krop, våde blowjobs så savlet flyder og sex med indlevelse og lyde. Det er det mest passioneret og bedste sex der nok findes på en saunaklub eller FKK. Og årsagen til at man skal komme tilbage. Prøv med to piger på en gang – det vil føles som om der er 4 piger i gang på dig med tunger og hænder over alt. Priser: Entre 40 euro. Først værelse derefter 50 euro hvorefter det er 30 euro pr. værelse. En lidt underlig prisstruktur. Jeg gave alle pigerne 50 euro pr. værelse, hvilket betød der altid var en pige der sad og legede med lille-mand og snavede med mig. Så gik pauserne da med det. Stedet i sig selv er bestemt ikke 40 euro værd i entre, men pigerne gør at det er værd at komme tilbage. Maden: Lille salatbar, kogt ris, en smule kylling, cheese cake (tror jeg), brød og en smule varme retter. Det var lidt beskeden, men virkede spiseligt. Jeg smagte det – lige indtil jeg så en kakkelak på bordet hvor maden stod. Så gik det op for mig, at hygiejnen i klubben er direkte ulækker, og at køkkenet hvor maden laves sikkert er endnu mere klam. Jeg så ingen af pigerne spise af maden, hvilket nok bør være et tegn på at lade den være. Konklusion: Det kunne være så godt, hvis klubben var nogenlunde drevet. Konceptet med latinaer er fantastisk. Man bør besøge stedet mindst en gang bare for at prøve det sex de tilbyder. Desværre er stedet så nedkørte, at det bør væltes og genopbygges fra bunden – kun pga. dårlig ledelse. Spis hjemmerfra. Kom her hvis: Du vil have det bedste betalingssex i dit liv med latinaer til lave priser Bliv væk hvis: Du vil have en oplevelse eller noget at lave mellem værelser; er allergisk overfor skimmel og dårlig hygiejne. 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 295 Skrevet 20. April Hej Jeg var der i februar 2020 og havde en rigtig god dag. Dengang stod pigerne i baren og lavede kaffe til dig og serverede øl/vand. Maden var ikke prangende, men spiselig. Jeg kan høre på din beretning, at det er gået en del tilbage - øv! Til gengæld var pigerne som du beskriver og de gav gerne bj med cim unden ekstra beregning. Priserne kan jeg genkende, samme koncept som dengang. Hør hov - vand/kaffe/øl var med i prisen dengang. Og det var kaffe fra en pro italiensk maskine. Tak for beretningen! Kommer du forbi Kiel, så kig forbi Lupita fra den DR på det lokale i Laufhaus, hun er et besøg værd. 30€ for standard, 50€ for Blazen Natur og god tid. Nogle gange har hun også en veninde fra den DR, som du kan få med i en trekant - hun er også ok lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 355 Skrevet 21. April sexlife skrev, for 9 timer siden: Hej Dengang stod pigerne i baren og lavede kaffe til dig og serverede øl/vand. Maden var ikke prangende, men spiselig. Til gengæld var pigerne som du beskriver og de gav gerne bj med cim unden ekstra beregning. Hør hov - vand/kaffe/øl var med i prisen dengang. Og det var kaffe fra en pro italiensk maskine. Pigerne serverer stadig i baren for kunderne. Jeg skal ikke udelukke at der er gratis CIM da jeg ikke prøvede det. Vand og kaffe var også med i prisen da jeg besøgte, men øl blev jeg ikke tilbudt. Kaffen er stadig god, men det er vist fra en lidt mere almindelig maskine, men stadig frisklavet for hver kop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg