skærmtrold 6 Skrevet søndag klokken 20:44 https://annoncelight.dk/showad/425136 Havde sådan lyst til der skulle ske noget her i påsken, så tog på tur og faldt over hendes annonce kunne ikke se nogle anmeldelser så tænkte det måtte jeg prøve. Der blev skrevet, kontakten gik nemt hun snakker og skriver rigtig fint engelsk prisen blev aftalt og jeg satte kursen. I døren blev jeg mødt af en extrem sød lille thai og blev vist ind i værelset. Hun fik det aftalt beløb og jeg tog et hurtig bad hun spurgte om jeg skulle have hjælp i badet,da jeg kom ud modtog hun mig smillende med et håndklæde. Da jeg var blevet tør begyndte jeg at kærtegne pipim hun var frisk med det samme jeg hjalp hende af med tøjet og hun har en dejlig krop ikke tynd men heller ikke tyk helt perfekt dejlige bryster. Vi kyssede og kærtegnede hun skubbede mig ned på sengen mine hænder udforskede hendes krop mens vi kyssede smuttede min hånd ned en allerede dejlig våd mis hun bad mig slikke hende og hold nu op hun vred sig til sidst kom hun og man var ikke i tvivl så blev det min tur hun startede med et sloppy blowjob og kondomet blev puttet på og så gik det vilde ridt først var hun oven på og vi sluttede af hvor jeg tog hende bagfra det var noget hun kunne lide til sidst kunne jeg ikke holde mig mere og måtte kapitulere. efter lidt rengøring kunne jeg se de 45 min var vel overstået men der var ikke travlt med at blive sendt ud. Vi snakkede efterflg. og hun fortalte hun var helt ny i gamet og virkede oprigtig. Glæder mig til vi skal ses igen husk at behandel hende pænt . 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrsofus69 76 Skrevet tirsdag klokken 13:01 Hej og tak for afmeldelse, kan du siger lidt mere om det er i Skive by, eller udenfor byen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skærmtrold 6 Skrevet tirsdag klokken 14:49 det er uden for skive på landet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg