Hop til indhold
Bread Pitt

FOTJJ. Hvem har prøvet ?

Recommended Posts

havde en sådan oplevelse for nogle år siden for at lige at korrigere så betyder det

fresh off the Jumbo Jet

jeg havde længere tid benyttet mig af en bestemt Klinik  i Sydhavnen

--og havde lagt et anseeligt beløb gennem en længere tidsperiode jeg blev meget en til en med hende der havde stedet og pigerne der arbejder der og tiden kom at der skulle skiftes ud i de ansatte og Mutter havde noget tid i forvejen introduceret mig til ideen om at der snart kom en ny pige

-og når hun kom så skulle jeg prøve hende

tiden gik og der tjekkede en sms ind en dag fra hende om at på fredag klokken 14 landet der en ny pige

Jeg booket selvfølgelig en aftale den følgende fredag Hun mente at hun ville være klar omkring klokken 15:00 j

eg var tæt på at selvandtænde af bar nysgerrighed så kører det selvfølgelig ud og holdt øje med butikkenn lidt tid i forvejen havde kigget at flyveren fra Thailand landet omkring klokken14

og ganske rigtigt tre kvarter senere trillede dig en taxa hen og holdt foran butikken og ud hoppet en sød pige og stavet ind i butikken med hendes to kufferter 5 minutter senere tikkede dig en sms ind fra Mutter at nu var pigen klar jeg gik det ind og så den selv sammen med pige jeg har lige set stige ud  af taxaen og vi gik ind i et rum og klarede 30 minutters fuld cocktail

-det var sgu lidt sjovt og samtidig lidt grænseoverskridende at Pigen havde været i Danmark mindre end en time og allerede nu fik tissemand på behørig vis det blev til mange besøg igen men jeg flyttede for området og blev ikke så frekvens besøgende længere 

Min oplevelse med dette miljø er at besøge man den samme pige mange gange eller i hvert fald den samme Klinik mange gange kommer der altid nogle ekstra ydelser som ikke hører til andre steder .

Bp

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...