Mayer28 83 Skrevet mandag klokken 13:07 (edited) Hejsa, Jeg vil høre om nogen faktuelt ved at Thai kvinderne deler oplysninger om kunder og besøg, og hvor meget de egentlig deler med hinanden og deraf om man bør skifte nummer. Jeg kom til at lave en lidt større dum fejl hos en Thai, som jeg burde have været klog nok til at vide var en dum ide, men hindsight er altid 20/20. Jeg kom så til at tænke på om "Thai-skyen", hvor de angiveligt skulle dele oplysninger om kunder. Og før i farer i blækhuset, det er bestemt ikke noget hvor jeg har taget kondom af eller presset pigen på nogen måde, vi gennemførte vores session, men der kom en lidt dårlig stemning og små-sur thai, så kom til at undrer mig over om der nu måske er en "dårlig" anmeldelse af mig, sammen med de måske X "gode". Undrer mig også over om man kan risikere at blive "blacklistet". Redigeret mandag klokken 13:44 af Mayer28 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4738 Skrevet mandag klokken 13:25 I ældre tråde her på EG har det været fremme, at nogle thai steder deler kundeinfo mellem sig, når der har været dårlige besøg. Men hvor mange steder, der er med i denne informationsdeling, ved jeg ikke. Stederne er jo også konkurrenter, så jeg tror ikke, de vil dele info om deres gode kunder, for så åbner det jo op for, at et konkurrerende sted kan forsøge at hapse dig som kunde. Og ja, det enkelte sted vil nok gemme lidt info på dig, så de har det at se på, når du henvender dig igen. Et sted, som jeg besøgte i efteråret, gav jeg lidt drikkepenge, så det blev 1600 kr for en time i stedet for de normale 1500 kr. Næste gang (et par måneder senere) havde jeg taget 1500 frem, hvorefter pigen sagde, at jeg da ellers gav 1600 kr sidst. Har også prøvet, at jeg kom tilbage til et sted, jeg ikke havde besøgt i et par år. Pigerne på stedet var i mellemtiden blevet skiftet ud. Jeg blev modtaget af en pige, jeg aldrig havde set før, men som ikke desto mindre udbrød “Dejligt, at du kom tilbage”. Så gå ud fra, at dine informationer gemmes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovingthai 267 Skrevet mandag klokken 14:40 Dem jeg kender til gemmer oplysninger om gode kunder så de kan huske dem, og deler oplysninger om dårlige kunder med hinanden, sådan lidt som de er venner til. Og når de forskellige piger skifter klinik har de også nogen gange en del oplysninger af begge slags med til den nye klinik. Alt efter hvor længe det er siden så prøv evt at skrive en undskyldning til hende, og bed om et nyt besøg hvor du viser dig fra den bedste side, og evt medbringer en dusk/parfume/chokolade og husk heller lidt men godt/kendt navn og håb så på godt vejr igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 354 Skrevet mandag klokken 15:18 De gemmer dig i telefonen hvad end man er god eller skidt. Når de skifter klinik tager de telefonen med sammen med oplysningerne. Når de tager hjem og en anden overtager telefonen så overtager de også oplysningerne. Det er desuden ikke kun thaipiger der gør der - udenlandske piger fra andre lande gemmer også deres kunders oplysninger om end det er mindre udbredt at de deler dem. En dansk pige fortalte end videre for mange år siden, at de danske piger havde en lukket facebook gruppe hvor man advarede hinanden om specifikke kunder / numre. Har dog aldrig kunne bekræfte om det er rigtigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidevind 0 Skrevet mandag klokken 15:33 Jeg har lige oplevet at blive spurgt om jeg havde en skin-desease hos en "ny" uafhængig thai da hun ikke tager imod så. (Har psoriasis). Er aldrig blevet spurgt om det før ved første sms. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 130 Skrevet mandag klokken 15:40 Tror kun at de nummer på de dårlige kunder. Og intern deler de på gode kunder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 427 Skrevet mandag klokken 15:41 Det sker nok mange steder , vi ved det bare ikke som kunde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 50 Skrevet mandag klokken 21:12 Ingen tvivl om de gemmer dine oplysninger og historik på SMS osv. - gode som dårlige. Jeg har haft besøg af Thai piger på privaten og een af gangene lagde jeg mærke til at chaufføren kiggede på postkassen og noterede. Efterfølgende er jeg blevet kaldt ved fornavn hos diverse Thai piger - også piger jeg ikke har mødt før. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17637 Skrevet mandag klokken 21:19 De deler langt mindre end de blokkerer. Er du dum er sandsynligheden for at du bliver blokkeret langt større end at din dumhed deles. Sikkert foregår det, men ikke i særligt stor skala. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 166 Skrevet tirsdag klokken 00:13 Jeg har været ude for før at en thaimassør jeg har været stamkunde hos i flere år, direkte har hentydet til at jeg havde besøgt en anden thaimassør som jeg også er kommet hos meget. Hun beskrev hende som "Hende på Frederiksberg med big boobs". Og hun havde da ret. Så noget info må de dele med hinanden. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mortenK 25 Skrevet onsdag klokken 18:52 Jeg oplever at hvis man ringer fra et tlf-nummer der ikke kan bekræftes i MobilePay - så er det svært at få kontakt. Jeg tror at det benyttes af flere Thai-steder - så husk at man ikke er anonym hvis man ringer fra et telefonnummer som skal slås op i Mabilpay Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg