Hop til indhold
Næsehornet2

Hvad er de største røde flag i en annonce?

Recommended Posts

Mine røde flag er : 

- Tillægspriser på stort set alt, kys, blow uden osv.

- Annoncer hvor billeder vender forkert eller er meget små

- Og afrikanske piger der ikke taler dansk

Ellers er jeg såmænd rimelig åben for alt og alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

- Ingen billeder eller model fotos (Man bliver bare skuffet når man møder dem)
- Sydamerikanske piger (Er blevet skuffet for mange gange)
- For unge piger < 25år, jeg er lidt meget mere end 25.
- Annoncer på dansk der er lavet af en fra udlandet
- Ingen priser
- alt for lave priser (f.eks. 1 time 1000, 800kr eller lign)
- alt for høje priser (Har aldrig forstået hvorfor danske piger skal have 500-600 kr mere som udenlandske)
- Lady boy. Post op ...
- Fyldige læber, tatoveringer
- Annoncer fra Gevninge (Roskilde)
- Piger der tilbyder sex uden
- Forudbetaling

Jeg er åbenlyst kræsen :)

Redigeret af migselvXXX

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, den 22.4.2025 at 01:51:

Men @Anna - fræk og sexet du er GP, kontakter du andre GPer med Dansk flag i deres annoncer ? 

Der er flere anmeldelser hvor udenlandske piger eller deres bagmænd der står for kommunikationen prøver at lade som om at de er Danske GPer ved at skrive at de er Danske og bruge Dansk flag. 

Jeg synes andet end det Danske flag kun er mere præcist som rødt flag men pointen er stadig at en procentdel af annoncerne med 100% Dansk og Dannebrog i annoncen er udenlandske piger der lyver om deres baggrund.  

Det er trist, at det danske flag bliver misbrugt. Jeg pointerer bare, at fordi der er et dansk flag, så giver det alene ikke grund til, at I mænd skal gå uden om annoncen. For vi DANSKE piger bruger også Dannebrog i vores annoncer. Med rette!! <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener de røde flag burde være

- tonsvis af emoticons

- al text i versaler

- manglende priser

- sex uden kondom

- tillægspriser på for mange services. WTF 

- tydelig maskinoversat tekst. Det er temmelig dilettantisk når nu KI/AI er blevet så god til at oversætte.  

Jeg ville selv undgå disse hvis jeg var kunde + danske flag i annoncen. Der er meget mere jeg ikke kan komme i tanke om der irriterer mit øje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 7 timer siden:

Det er trist, at det danske flag bliver misbrugt. Jeg pointerer bare, at fordi der er et dansk flag, så giver det alene ikke grund til, at I mænd skal gå uden om annoncen. For vi DANSKE piger bruger også Dannebrog i vores annoncer. Med rette!! <3

Jeg giver dig fuldstændig ret i at det er træls at I ikke kan anvende det danske flag uden at det kan misforstås.

Hvis du nu skriver før/efter det danske flag at “du vil som kunde blive mødt af en dansk pige som taler dansk til dig” , så kan det ikke misforstås at man vil møde en dansker og så vil det danske flag, i annoncen, blive forstået sådan som du har tiltænkt det. 
PS: modtager gerne en kupon ned 50% rabat til et evt kommende besøg, for min fantastiske ide. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...