Raphael 76 Skrevet mandag klokken 21:32 (edited) God aften, de Herrer. Så blev det endnu engang tid til et besøg, og jeg tænkte, at jeg ville prøve flere store bryster, så valget faldt på Luna i Aarhus. Området Luna holder til omkring Trøjborgcenteret, hvor der også er parkering. Området ligger op til universitetet, men der var forholdsvis stille. Akten foregår i en boligblok ud til en vej, men jeg følte ikke, at man stod særligt udsat. Værelset Fint lille værelse med en seng i midten, og en lænestol i siden til at ligge sine ting på. Sengen kunne godt have været bedre, den knagede en del under akten og var ikke særlig høj, men man lå udmærket og den var tilpas blød. Der var desværre ikke nogen spejle til at kunne se hvad der foregik, og der var også lidt mørkt på værelset. Jeg ved ikke hvad konteksten var, men Luna havde åbenbart besøg af hendes venner. Da jeg blev lukket ind, mødte jeg den ene der kom ud af toilettet. Jeg kunne også høre dem snakke inde ved siden af, det var dog heldigvis ikke forstyrrende for os. Hvis jeg havde følt, at det var os der blev snakket om, så havde anmeldelsen ikke været lige så positiv. Pigen Luna virkede meget sød. Hun sagde ikke så meget, men kom med små søde kommentarer undervejs. Hun var også en pæn pige, ikke særlig høj, men hun havde en flot krop. Hendes krop er en del flottere end man ser på billederne. Jeg hørte ikke ét ord thailandsk fra hende under mit besøg, hvilket var meget positivt. Der har i tidligere anmeldelser været snak omkring druk, og jeg fik også det indtryk, at hun godt kan lide at feste. Hvor slemt problemet er ved jeg ikke, men hun foretrækker at være i Aalborg fordi hun kan feste mere. Jeg fik ikke følelsen af, at hun var påvirket på nogen måde under mit besøg. Akten Lunas priser er meget typiske, 600, 1.000, 1.200 og 1.500 kr. Hvis du ønsker kys, så koster det 200 kr. ekstra. Jeg bestilte 45 minutter til 1.200 kr. Til at starte med blev jeg tilbudt et bad, men dette havde jeg allerede overstået hjemmefra, så vi gik direkte i gang med massage. Jeg startede med at ligge på maven, og så smurte hun min ryg ind i olie. Hun bevægede sig længere ned ad, og så fik min bagdel også en god æltning. Herefter mine lår og mine underben. Massagen var overraskende god, det sitrede helt i hovedet. Hvis man kender til ASMR, så var det samme følelse. Det skal dog siges, at det ikke var en kraftfuld massage. Selv med hendes fulde vægt, så var presset kun relativt mildt, så hun kan ikke anbefales hvis du leder efter en massør der kan folde dig til en sommerhat. Efter lidt tid begyndte hun at bruge hendes bryster til at massere min krop, og det føltes utroligt godt. Jeg blev endelig vendt om efter cirka 20 minutter, og så masserede hun min overkrop med hendes bryster. Det var et smukt syn, og hun sagde, at det var okay at røre, så min hånd gik på opdagelse på hendes røv der var ret god. Hun spurgte, om jeg ville have et blowjob uden, hvilket jeg sagde ja til. Hun tørrede min pik af, og begyndte hendes blowjob. Hun brugte rigeligt med savl og det hele fik en tur. Herefter brugte hun hendes bryster, og jeg var i den syvende himmel. Så lagde hun sig på sengen og spurgte om jeg var klar. Vi indtog stilling til at begynde missionær, og lige inden vi skulle i gang, spurgte hun om jeg ville have et kondom. Jeg ved ikke, om hun var forblændet af mit smukke væsen, eller om det var et reelt spørgsmål, men måske er det muligt kneppe uden kondom ved Luna? Jeg var dog ikke helt klar til at slippe min uskyld, så jeg takkede ja til kondommet. Vi begyndte med missionær, og det var et godt syn at se hendes bryster hoppe og danse frem og tilbage. Herefter en tur i doggy, hvor jeg var meget tæt på at komme. Dog fik jeg en idé om at prøve pronebone, nu hvor jeg endelig havde chancen, men jeg burde have vidst, at den stilling kræver for meget setup, så lillemanden tabte pusten inden det lykkedes. Luna gav et kort handjob, og foreslog, at jeg skulle prøve at kneppe hendes bryster. Hun lagde sig på ryggen og jeg satte mig ovenpå. Det var også et flot syn, men det var en ubehagelig stilling for mig, så vi skiftede, og Luna satte sig op og red mig i stedet. Herefter igen lidt doggy, men jeg begyndte at blive træt, så vi endte med, at hun først gav et blowjob og derefter et handjob. Hun kæmpede hårdt, og endelig blev kanonen skudt af. Hun var helt stolt af sig selv. Til sidst blev jeg tilbudt et bad. Jeg spurgte om hun ville med, men hun sagde, at hun ville vente, hvilket var en skam. Da badet var ovre ventede Luna pænt på at jeg fik mig klædt på, og vi småsludrede lidt imens. Hun var lige kommet til Aarhus i løbet af eftermiddagen, så jeg var hendes første kunde. Hun vidste ikke hvor længe hun ville blive i Aarhus. Jeg spurgte hvor mange de er på adressen, men hun fortalte, at pigerne var hendes venner der var kommet for at spise aftensmad med hende. Jeg var inde og ude igen efter cirka 50 minutter, også på trods af, at jeg ankom cirka 10 minutter for tidligt. Konklusion Jeg vil gerne besøge Luna igen. Det var 50 dejlige minutter med en smuk pige og nogle dejlige bryster. Dejlig massage og god sex. 8/10. Punkter til forbedring: Ingen andre gæster under besøg, bedre seng. Links: Annonce: https://annoncelight.dk/showad/396309 Pige: https://annoncelight.dk/profile/Lune1988 Redigeret mandag klokken 21:38 af Raphael 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg