Hop til indhold
cassanova

LYDIA20 thai, Esbjerg , på AL i disse dage!

Recommended Posts

Besøgte hende for et par år siden. Hendes blowjob, uden, glemmer jeg aldrig, vel nok det bedste jeg har oplevet. Hun stimulere brystvorterne samtidig med at hun sutter, det var fa... godt. Har ofte tænkt på hvor dejligt det ville have været hvis jeg bare “ kom “ i munden på hende, men nej jeg ville også kneppe i en doggy, total ophidset efter Blowjobbet fik jeg en total mindblowing udløsning i hendes stramme fisse. Massagen sprang jeg over , til hendes store forbløffelse. Kropsmæssigt er hun ikke blandt de kønneste , men det gjorde absolut ingenting .

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, den 22.4.2025 at 11:42:

Besøgte hende for et par år siden. Hendes blowjob, uden, glemmer jeg aldrig, vel nok det bedste jeg har oplevet. Hun stimulere brystvorterne samtidig med at hun sutter, det var fa... godt. Har ofte tænkt på hvor dejligt det ville have været hvis jeg bare “ kom “ i munden på hende, men nej jeg ville også kneppe i en doggy, total ophidset efter Blowjobbet fik jeg en total mindblowing udløsning i hendes stramme fisse. Massagen sprang jeg over , til hendes store forbløffelse. Kropsmæssigt er hun ikke blandt de kønneste , men det gjorde absolut ingenting .

vil du lægge link på med pigen?

tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...