Gbguest 8 Skrevet onsdag klokken 03:48 (edited) Lokation Vestjylland Arrangementet bliver holdt enten 10-5 eller 11-5. https://annoncelight.dk/showad/426259 Redigeret onsdag klokken 03:59 af Gbguest G 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 91 Skrevet onsdag klokken 10:22 Gbguest skrev, for 6 timer siden: Lokation Vestjylland Arrangementet bliver holdt enten 10-5 eller 11-5. https://annoncelight.dk/showad/426259 Sorry men totalt NO GO at forlange billeder og i øvrigt ikke selv deler så meget som kropsbilleder. Lyder som et interessant arrangement men billeder som skal sendes først: NEJ 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larsl 104 Skrevet onsdag klokken 10:46 Lyder fristende men som nævnt af andre er det tvivlsomt at man skal sende billeder, men de ikke selv vil lægge noget på, ikke en gang anonyme billeder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 57 Skrevet onsdag klokken 13:20 Hvis man så bare kunne kontakte dem via mail som er mere anonym vil det være okay. Men jeg kan så se at tråd starter er seriøs fra tidligere opslag. Så tænker den er god nok. Men ja det havde været rart med lidt billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbguest 8 Skrevet onsdag klokken 14:03 (edited) Peterkanin skrev, for 43 minutter siden: Hvis man så bare kunne kontakte dem via mail som er mere anonym vil det være okay. Men jeg kan så se at tråd starter er seriøs fra tidligere opslag. Så tænker den er god nok. Men ja det havde været rart med lidt billeder @PeterkaninDet er helt bevidst at der ikke er mail til kontakt.Der er utallige eksempler på at nogle åbenbart ser det som deres fornemmeste opgave at chikanere sådanne arrangementer når kontakt er på mail. Der er også den mulighed at skrive pb herinde. Vi er skam seriøse.Hvorfor spilde vores egen tid og andres på et arrangement som der ikke ønskes afholdt Redigeret onsdag klokken 14:04 af Gbguest 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor_mand 50 Skrevet onsdag klokken 14:04 Jeg har mødt de 2 omtalte søstre til GB og til ene aftaler før. Og jeg må sige at de er i en klasse helt for sig selv! smukke unge kvinder der gør det af lyst og spændingen ved at udleve en fræk fantas i. Hvis du er det mindste i tvivl om at deltage, så gør det!! Du vil ikke fortryde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 57 Skrevet onsdag klokken 14:13 (edited) Gbguest skrev, for 10 minutter siden: Det er helt bevidst at der ikke er mail til kontakt.Der er utallige eksempler på at nogle åbenbart ser det som deres fornemmeste opgave at chikanere sådanne arrangementer når kontakt er på mail. Ja det er så en vinkel jeg ikke kender. Har bare set der har været arrangeret GB hvor kontakten har været Mail Jeg skriver også i er seriøse fra dine tidligere opslag Redigeret onsdag klokken 14:14 af Peterkanin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThePleaser 84 Skrevet onsdag klokken 16:04 @Gbguest kan vi komme lokationen nærmere udover Vestjylland ? Er selv fra Nordjylland, så interessant hvor langt man evt. skal køre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DetErSjoveren 21 Skrevet torsdag klokken 18:03 Annoncen er væk? Det var måske ikke réelt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbguest 8 Skrevet torsdag klokken 18:16 DetErSjoveren skrev, for 7 minutter siden: Annoncen er væk? Det var måske ikke réelt? @DetErSjoverenGodt set.Den er netop fjernet,da deltagerne stort set er på plads.Så må skuffe dig Det er bestemt reelt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg