Hop til indhold
Gbguest

Gentleman se her.Er du klar til GB event med 2 ultralækre danske søstre

Recommended Posts

Gbguest skrev, for 6 timer siden:

Lokation Vestjylland 

Arrangementet bliver holdt enten 10-5 eller 11-5.

https://annoncelight.dk/showad/426259

Sorry men totalt NO GO at forlange billeder og i øvrigt ikke selv deler så meget som kropsbilleder. 

Lyder som et interessant arrangement men billeder som skal sendes først: NEJ 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder fristende men som nævnt af andre er det tvivlsomt at man skal sende billeder, men de ikke selv vil lægge noget på, ikke en gang anonyme billeder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man så bare kunne kontakte dem via mail som er mere anonym vil det være okay. 
Men jeg kan så se at tråd starter er seriøs fra tidligere opslag. Så tænker den er god nok. 
Men ja det havde været rart med lidt billeder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterkanin skrev, for 43 minutter siden:

Hvis man så bare kunne kontakte dem via mail som er mere anonym vil det være okay. 
Men jeg kan så se at tråd starter er seriøs fra tidligere opslag. Så tænker den er god nok. 
Men ja det havde været rart med lidt billeder 

@PeterkaninDet er helt bevidst at der ikke er mail til kontakt.Der er utallige eksempler på at nogle åbenbart ser det som deres fornemmeste opgave at chikanere sådanne arrangementer når kontakt er på mail.

Der er også den mulighed at skrive pb herinde.

Vi er skam seriøse.Hvorfor spilde vores egen tid og andres på et arrangement som der ikke ønskes afholdt;)

Redigeret af Gbguest

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har mødt de 2 omtalte søstre til GB og til ene aftaler før. 
Og jeg må sige at de er i en klasse helt for sig selv! 
smukke unge kvinder der gør det af lyst og spændingen ved at udleve en fræk fantas

i. 
Hvis du er det mindste i tvivl om at deltage, så gør det!! Du vil ikke fortryde det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gbguest skrev, for 10 minutter siden:

Det er helt bevidst at der ikke er mail til kontakt.Der er utallige eksempler på at nogle åbenbart ser det som deres fornemmeste opgave at chikanere sådanne arrangementer når kontakt er på mail.

Ja det er så en vinkel jeg ikke kender. Har bare set der har været arrangeret GB hvor kontakten har været Mail

Jeg skriver også i er seriøse fra dine tidligere opslag 

Redigeret af Peterkanin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...