Hop til indhold
Pianistinden

Klaverets sidste melodi

Recommended Posts

.....giver anledning til refleksion :)

Allerede sidste år, vidste jeg med mig selv, at 2025 ville blive året hvor jeg takkede af, ikke fordi jeg er træt af det jeg laver, men fordi jeg mærker at det er tid til forandring.

Jeg er af den indstilling af vi skal gribe hver en chance vi får tilbudt, uanset om det er en koncertbillet, et job, en forelskelse, en pony - whatever det er: Tag det, oplev det og mærk det :)

Alt hvad jeg ønskede mig, er gået i opfyldelse og fra nu af går det stærkt med planlægning af detaljerne for min videre færd. 

Det betyder at jeg i juli måned siger farvel og tak til branchen <3

Tak til alle de fantastiske mennesker jeg har mødt på min vej :wub:. Jeg har fået uvurderlige mennesker ind i mit liv og oplevelser jeg kan se tilbage på med et smil.

Tak for videndeling, debatter, fredagsbarer, hyrdetimer, gøgl og grimasser, det har været helt utroligt lærerigt, berigende og vanvittig sjovt :D

Jeg beholder profilen herinde så længe som jeg føler at det giver mening og vil fra tid til anden også dukke op i Skurvognen til en snak om alt og intet.

Tak for jer, husk at blive ved med at lege, bliv ved med at leve - vi er ikke lovet at der kommer et 'i morgen'

Knus 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Held og lykke på din vej 

Det er sundt at stoppe op engang imellem og mærke efter.

Har ikke haft fornøjelsen at at møde dig, men har kun hørt godt om dig

Du virker som en kvinde med ben i næsen og intellekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har jo kun hilst på dig en enkelt gang - og selv om du har givet mig stryg et par gange i skurvognen - vil jeg huske dig som et sødt og rart menneske :)

Jeg ønsker dig alt det bedste og håber du finder det du søger i dit næste livskapitel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil altid huske tilbage til vores date med skøn sex bagefter med de varmeste tanker. Hvor er jeg bare glad for at vi nåede at mødes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@lejogbrug Tusinde tak :wub: måske vi når en kop kaffe og en tøsesnak en dag :)

@Needy Oh well, stryg gives når det er på sin plads B) derudover er jeg vidst meget omgængelig :)

@Lauersen Det var en rigtig dejlig aften ja og hvor heldigt at vi nåede det efter laaaaang tids tilløb :D:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

God vind til dig " Yyvvvetteeee"

Vi kommer til at savne dit smilende ansigt i fredagsbaren :P

Hvem skal nu lave de dejlige brownies :-o til fredagsbaren.

Din skarpe pen her samt i skurvognen :lol:

Må finde en anden at koge juleklejner til :P

Husk nu på, du har lovet at holde nytårstalen i skurvognen igen i år.

Kan du hygge dig, hvor du nu kommer hen :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har desværre ikke haft fornøjelsen at møde dig, men det kan måske nås endnu hvis man skynder sig :ph34r:

Ellers vil jeg ønske dig go vind fremover :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig haft fornøjelsen af at sidde foran dine tangenter og sammen spille en smuk melodi, men anderkender den musik du har bragt ind i andres liv.

Må du fortsætte med at bringe søde toner til nye lyttere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tillykke med “ Alt hvad jeg ønskede mig, er gået i opfyldelse og fra nu af går det stærkt med planlægning af detaljerne for min videre færd. “. 

hvad var ønsket ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Pianistinden,

Jeg nåede aldrig at tage kontakt på den måde, man gør med dig – og ja, det krævede jo mere end bare at smide en forespørgsel afsted. Det blev ved tanken, og nogle få hyggelige og sjove udvekslinger i Skurvognen…

Du har noget særligt – både i din måde at skrive på og den måde, du har været til stede her. En blanding af varme, glimt i øjet og en skarphed, man lige skulle være vågen overfor. Jeg har haft lyst til at række ud i over et år, men det blev aldrig til mere end det. Nu fortryder jeg det lidt – men sådan er det jo, når noget eller nogen sætter sig lidt fast.

Jeg håber, du tager alt det gode med dig videre – og at næste kapitel bliver fuldt af frihed og nye eventyr. Tak for stemningen og dit nærvær herinde.

De bedste hilsner
Teach

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Mister12 kæreste Moster, du vil blive savnet! Klejnerne regner jeg med at du levere i december, uanset :lol:

Brownie opskriften får du og så må du holde traditionen i hævd og jeg løber ikke fra mit løfte om at holde nytårstalen igen B)

@Dillermand Junior Velbekomme, det var på sin plads med en erkendtlighed når nu du havde trukket i stuepige uniformen og redt min seng :lol:. Tak for gode snakke og grin <3

@Claesen Tusinde tak det var sødt sagt :)

@Max Power Der er en poet gemt i dig, mange tak for din fine formulering og tak for gode indlæg og debatter :)

@Trueslave Ønske opfyldelserne handler både om hvad jeg ønskede mig at opleve gennem branchen og i privatlivet og dem holder jeg for mig selv, men tak :)

@Mr. Teach Hr. Lære B) tusinde tak! Det er virkelig sødt af dig og selv tak for hyggelige og sjove snakke i Skurvognen. Jeg er sikker på at min videre færd bliver et fantastisk eventyr og ønsker dig det samme <3

Redigeret af Pianistinden
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...