TomXen 4 Skrevet torsdag klokken 01:00 Kim-Anna Thai deep massage 60 min 450 BJ&SEX WITHOUT CONDOM & Anal (Ejby-Fyn) Nå, jeg er normal en lurer herinde, men tænkte at efter mit store besøg hos to piger på samme tid, måtte jeg lige skrive lidt om det. Jeg kan se at der ikke rigtigt er mange (hvis nogle overhovedet?) anmeldelser om dette sted. https://annoncelight.dk/showad/419939 Beklager hvis anmeldelsen er lang, men ved hvordan jeg selv kan lide at læse anmeldelser, så skriver så dybdegående som jeg kan. TLDR Findes nederst i anmeldelsen, hvis du ikke gider læse det hele Jeg har længe gået med lysten om at prøve to piger på én gang, og nu skulle det være. Jeg bookede tid I god tid, da jeg lige skulle have det til at passe i kalenderen, til klokken 19:30. Dagen kom, og jeg kørte mod Ejby. Jeg var i rigtigt god tid, så jeg valgte at parkere i nærheden og vente lidt inden jeg kom. Jeg skrev til dem og spurgte om jeg blot skulle holde foran huset. - Her fik jeg en besked tilbage hvor der stod "Baby...", og tænkte Oh boy, here we go! "1 girl ok?" skrev hun kort efter, og jeg blev lidt paf. - Jeg skrev at jeg havde (3 dage i forvejen) booket tiden hos dem, så satsede på at alt var i orden. Desuden havde jeg kigget på billederne flere gange, og fantaseret en rigtig god tid med disse to skønne damer. Efter lidt skriven frem og tilbage, hvor jeg overvejede at køre igen, skrev hun "20:00 2 girls ok?". Nu var jeg kommet så langt, så tænkte at det skulle være i dag eller aldrig! - Jeg accepterede og ventede den ekstra halve times tid. Da jeg ankom til stedet var der fine parkeringsforhold lige foran huset, og blev bedt om at gå ind af bagdøren i kælderen. En lille sød Thai pige åbnede døren, og var slet ikke et ansigt jeg kunne genkende... Jeg spurgte venligt om det var Anna (da det i hvert fald ikke var Kim), hvilket det var. Allerede dér var jeg lidt på dupperne så at sige, da hun overhovedet ikke lignede "Anna" på billederne i annoncen. Super horny, og forventningsfuld tænkte jeg "fuck it" og gik med op oven over. Her tænkte jeg så at jeg ville møde Kim......men det lignede SLET ikke Kim. Jeg prøvede at være smart og introducere mig selv, og hun sagde hun hed "Candy" (Jeg kan måske forveksle det med et andet navn, men i hvert fald ikke Kim). Her burde jeg allerede have sagt stop, og gået min vej, men jeg hader at være respektløs og uhøffelig, så jeg gik med det. "60 minute full service yes?" - jeg bekræftede hvad Candy sagde, hvorefter hun sagde "Give me money, XXXX" (oplyser ikke prisen, men den var ca 2x "normale" priser). - Rimeligt aggresivt sagt, men igen, horny donker tænkte ikke så meget, og var bare klar på at have det sjovt. Da hun fik pengene, bukkede hun fornemt og gik ud. - Her havde jeg allerede afklædt mig selv og lagt mig på briksen, hvor Anna begyndte en rolig og behagelig "massage" på min ryg. Kort tid efter kom Candy tilbage igen, og de smed begge tøjet, og begyndte at massere. Anna fokuserede på min overkrop, og Candy ved mine ben. - Det vil være syndt at sige at de var i "harmoni", da Anna var blid og tirrende på overkroppen, men Candy masserede mig med 130km i timen, som var det Gordan Ramsay der hakkede løg. Det var lidt svært at abstrahere fra. I baggrunden kørte der semi-pop "Danza Kaduro" på Youtube, med reklamer hvert 2½ minut. (Vidste i at Bilka har tilbud på 2 kilo ribbensteg i denne uge?) Pigerne sagde ikke så meget, andet end lidt fnidder fnadder på Thai til hinanden. - Dette ændrede sig da Candy stalte sig foran mig på briksen, og tog mine hænder på hendes bagdel. I det SEKUND mine fingre rørte hendes numse, begyndte hun at stønne som hvis en giga donger lige havde penetreret hende. Don't get me wrong ! - Jeg er all in for at der "fakes", men timingen ville have været bedre. Det var nok også et "que" til Anna, da hun begyndte at berøre mig langt oppe mellem benene lige bagefeter. Anna fulgte lidt med på sidevognen. Det virkede lidt som om at hun var ny i faget, og skulle vises frem og guides lidt af Candy. Nu blev jeg bedt om at vende mig om, og så begyndte Anna at give lyd fra sig. (Hun snakker utroligt lidt Engelsk, og intet Dansk... Men heldigvis er stønnen et universalt sprog!) Her kommer så den første positive ting, så at sige! - Candy gav mig, jordens bedste blowjob (af dem jeg har prøvet pt.). Hele dongeren tog hun til skaftet, og der blev slupret og stønnet imens. Det var virkeligt fantastisk! - Her begyndte Anna at kysse og nusse mig. Massagedelen varede små 15 minutter, hvorefter det var direkte til "I fuck you now?". Candy hoppede op på mig, og begyndte at ride mig absurd hurtigt. - Jeg måtte lige bede hende om at skrue tempoet lidt ned, ellers ville jeg være færdig med det samme. - Det respekterede hun flittigt, og lod lidt mig tage styrringen. "Now you fuck me!" blev der kommanderet fra Candy, og hun lagde sig på ryggen med spredte ben på briksen. Så var det min tur. Anne stod og klappede mig i numsen bagfra og prøvede ihærdigt at snakke dirty på gebrokken Engelsk (Kudos til hende at prøve!). Efter lidt lagengymnastik frem og tilbage i 10 minutter, begyndte Candy at rive den godt af på mig. Jeg var ikke i tvivl om at hun ville have mig til at komme. - Vi var ikke mere end 20 minutter inde, i den 60 minutters lange seance. - Jeg sagde fra, og fokuserede lidt mere på Anna, som havde gjort sit bedste for dirty talk, og ladet Candy komme til. - (Til deres forsvar var der ulideligt varmt derinde. Vi svedte godt alle tre!) Anna hoppede op på mig, og ville ride mig. Anna som (angiveligt) er 37 år, har den strammeste missekat, jeg har prøvet. Det fik hun så sandeligt også af vide! - Ualmindeligt fantastisk arbejde af hende! - Så stram, at jeg efter et par minutter i den stilling, gik med til at "afslutte" med dobbelt handjob. (Dog med Anna på rattet). Min små 1½ uges "opsparing" kom med fuld blæst, og ramte Anna, som blev lettere forskrækket, og begyndte at fnise. Smilende og afslappet, takkede jeg dem begge. - De gjorde mig "ren" og bad mig slappe af. Afslutningsvis fik jeg lidt massage de sidste 20-25 minutter. - Jeg vil dog nærmere kalde det for "berøring" end jeg vil kalde det for reelt massage. Jeg kan i hvert fald ikke mærke noget forskel på min krop, som hvis den havde fået massage. Da tiden var gået, kunne man godt fornemme på Candy at hun gerne ville hurtigt vidre i teksten (klokken var nu ca. 21:00). Anna fulgte mig ovenpå, hvor jeg fik lov at tage et bad. Det stakkels pigebarn måtte vente en del tid på mig, da jeg nok brugte 5 minutter på at finde ud af hvordan jeg tændte for det varme vand i deres bruser.... Da jeg kom ned igen, tog jeg tøj på og krammede Candy farvel. Anna holdte om mig, og tog mig lidt mellem benene og forsøgte ihærdigt at sige "Thank you, please come back" og smilede til mig. Det lidt humoristiske i det hele er at jeg faktisk syntes at Anna var den mest fantastiske af de to, da hun levede sig ind i det, og var nærverende for mig, hvilket jeg sætter stor pris på. Tænker jeg tilbage, ville jeg ikke betale den sum penge igen for en trekant med dem. Dette er baseret på misledende billeder der ikke ligner, samt useriøs planlægning med 1 pige i stedet for 2, hvis jeg ikke ventede 30 minutter, og sidst men ikke mindst, den forkerte pige! - Kim var ikke på stedet, selv om annoncen siger det. Massage: 3/10 (Nærmere "berøring" end massage - Ikke effektiv, men kærlig massage fra Anna) Blowjob Candy: 10/10 (Fik kun af Candy, da Anna ikke fik lov at komme til, og Candy var hurtigt videre) Sex Candy: 3/10 (Intet specielt her. Ikke særligt stram og lidt for meget "acting") Sex Anna: 9/10 (Hun bed mig sku! - Mega sexet! - Stram, og levede sig ind i det, med øjenkontakt og situationsfornemmelse) Overall: 4/10 (Som sagt, useriøs planlægning, forkert pige, mislendende billeder og Reklame/Musik/stemning der ikke stemte overense, samt Candy's uengagerede indstilling (hun tjekkede sin telefon hvert 5 minut)) Beklager den lange anmeldelse, jeg blev carried away Jeg holder øje med tråden, og svarer på eventuelle (seriøse) spørgsmål der eventuelt måtte være //X 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 55 Skrevet torsdag klokken 19:41 Ros til din anmeldelse. Mange tak. Jeg var spændt da jeg læste den, man føler man har været der Jeg besøger nok ikke dette sted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blinken 10 Skrevet for 16 timer siden Tak for god anmeldelse. Har også været forbi stedet, dog kun med en enkelt pige: Candy. Ikke den bedste oplevelse, ikke særlig nærværende, nærmest febrilsk og overfladisk på samme tid. Telefonen spillede, som Tomxen skrev, reklame fyldt radion, og hun havde mere travlt med aftørring af olie, mundvand mm. Kommer ikke tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg