odensefyr1981 19 Skrevet for 18 timer siden (edited) Hej brødre på Fyn.. jeg vil høre om der er nogen der har været forbi hende her..? https://annoncelight.dk/showad/426518 Jeg syntes ikke umiddelbart jeg har kunne finde noget… er der nogen der har været forbi og kan berette lidt..? f.eks. hvad ligger der i “god afslutning”..? på forhånd tak Redigeret for 18 timer siden af odensefyr1981 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alsmand 35 Skrevet for 16 timer siden Har ikke været der men tænker ikke den er en håndtrol til 1600 for en time for så er det sku for dyrt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1837 Skrevet for 4 timer siden (edited) Tak for dit input til tråden, @Alsmand. Husk at bidrag til trådene i anmeldelser og efterlysninger skal være relevante for den GP, der diskuteres i tråden. Alsmand skrev, for 12 timer siden: Har ikke været der men tænker ikke den er en håndtrol til 1600 for en time for så er det sku for dyrt Redigeret for 4 timer siden af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg