SvendPind 17 Skrevet torsdag klokken 14:15 https://annoncelight.dk/showad/424027 Jeg faldt over denne annonce , og blev fristet af de store, modne bryster. Deres direkte måde at skrive på, synes jeg også er ret frækt. Jeg skrev i god tid og vi aftalte dobbelt blow. Ved det aftalte mødested, fik jeg sagt hej til pigerne. De er begge søde og meget charmerende. Frodige er de også, men ikke for meget af det gode. Dialogen mellem os var afslappet og humoristisk, alle 3 var vi med på hvad der skulle ske. Men jeg blev nu alligevel overrasket :-) De er rigtigt gode veninder! Bryster blev kysset af os alle 3, tror også de kyssede indbyrdes. Så satte de sig foran mig og suttede løs på min pik. Spyt, gag og masser af tunge på pikken, de var helt snøret ind i hinanden de 2. Jeg nød virkeligt at mundkneppe den ene og så den anden, sikke et syn. Jeg troede egentligt at de ville spille min pik færdig, men Louise ville have min sæd i munden. Camillas tunge og mund var suget fast på skaftet og pikken begravet i Louises mund, og det syn var det sidste strå. Jeg sprøjtede i en blød, våd og varm mund, og hun blev hængende indtil sidste dråbe var slugt. Hold da kæft en tur! De er 2 søde piger, helt afklaret med hvad de laver og jeg tror de hygger sig med en fælles pik. Helt sikkert jeg kommer retur, måske kneppe den ene mens den anden kigger på - og den danske natur med. En klar anbefaling herfra 4 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 275 Skrevet torsdag klokken 14:47 Klikbart link https://annoncelight.dk/showad/424027 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 501 Skrevet torsdag klokken 17:22 Jeg kan også kun anbefale @CamillaHusmor jeg har haft fornøjelsen af hende 2 gangeden ene til sexy event i november og 2 gang i starten af marts til hendes luderleg, da jeg alligevel var i dette område i andet ærinde. Det var desværre lige inden hun startede dette op med hendes veninde, så må snart på de jyske kanter igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet fredag klokken 13:13 er det kun i det fri man kan møde jer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louise69 7 Skrevet fredag klokken 15:21 knallert skrev, for 2 timer siden: er det kun i det fri man kan møde jer Nej ind i mellem er vi i Fjelsted, hvor vi kan vælges både sammen og hver for sig. Det er vi blandt andet onsdag i næste uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1845 Skrevet i går klokken 03:42 (edited) Dette er en anmeldelse, ikke et chatrum @flowerG, @Clooney, @Louise69, @Fyren7500, @TallGirlsEnjoyer, @Swarley @CamillaHusmor @Deacon2 Jeg har ryddet op. Deacon2 skrev, den 24.4.2025 at 19:18: Nice. Skal vist prøves Redigeret i går klokken 03:44 af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg