GuardianTroll 25 Skrevet for 12 timer siden Leder du efter thai pigen som alle bliver forelsket i? Eller tør du ikke gå lige DET skridt for din oplevelse? HVIS du tør, så er Cherry her den pigen du ønsker at besøge. Jeg har haft fornøjelsen af hendes bekendt skab igennem flere år nu og hun er den pige jeg altid har i tankerne. Hun er en super dejlig pige med den flotteste krop, den sødeste personlighed og vil give dig ønsket om at du kan tage hende med hjem for altid. https://annoncelight.dk/showad/388709 Hun gør virkelig at du glemmer al tid og sted. Og en time hos hende får det til at virke som 20 minutter. Du finder ikke en pige der er så blid og tager af dig med hele sit hjerte og sjæl og jeg garanterer du går der fra med hende i tankerne for Hun kommer til at sætte præg på din sjæl. Glæd dig, nyd hende og beder hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2438 Skrevet for 11 timer siden GuardianTroll skrev, for 27 minutter siden: Leder du efter thai pigen som alle bliver forelsket i? Jeg leder videre… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1837 Skrevet for 4 timer siden Der var hverken ny viden eller efterlysning af oplysninger af den GP, som trådstarter talte om, @dhnmdst dhnmdst skrev, for 7 timer siden: Jeg leder videre… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg