Johnny2022 36 Skrevet fredag klokken 05:26 Hej, Er der nogle af jer som kan fortælle om dette https://annoncelight.dk/showad/426700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
duved97 51 Skrevet fredag klokken 08:06 Har lige skrevet til hende, omkring et besøg i dag. Men hun kræver forudbetaling på 1000 kr. Virker alt for skummelt, da det er incall? 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamderfrække 42 Skrevet fredag klokken 11:59 duved97 skrev, for 3 timer siden: Har lige skrevet til hende, omkring et besøg i dag. Men hun kræver forudbetaling på 1000 kr. Virker alt for skummelt, da det er incall? Ja hvis det er sandt,med hun kræver forudbetaling, så vil mine alarm klokker ringe helt op i det røde felt. Så hende vil jeg nok holde mig langt fra. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
duved97 51 Skrevet fredag klokken 15:30 Enig. Det ærgerligt. Det er dog præcis den type kvinde/etnicitet jeg søger, så hvis nogen finder et legit alternativ, så fang mig på besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1845 Skrevet i går klokken 02:30 Du kan oprette en ny tråd, hvor du efterlyser netope dét. Denne tråd omhandler en bestemt GP. duved97 skrev, for 10 timer siden: Enig. Det ærgerligt. Det er dog præcis den type kvinde/etnicitet jeg søger, så hvis nogen finder et legit alternativ, så fang mig på besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg