Hop til indhold

Recommended Posts

Er lige kommet ud i bilen efter en time i selskab med Lisa

-havde kikset en aftale tidligere på ugen på grund af fremrykning fra hendes side og havde lidt aftalt fredag morgen skulle det være planen at mødes.

havde dog ikke fået skrevet til hende men hun svarede ret tidligt at hun vil være på plads i Ballerup klokken 9:40 jeg kick startede ferrarien :) og kørte mod Ballerup 

Ankomst til tiden og mødte Lisar i højt humør ligesom forrige gang var hun meget venlig og fjollede allerede lidt rundt før jeg gik i bad fik udleveret frisk håndklæde gik de 300 meter ned til badeværelset brugte 20 minutter på at indstille bruseren for ikke at blive ramt af vandledning der tilsyneladende er viklet rundt om Hekla

Tilbage til lokalet var Lisa nu i legehumør pengene blev lagt for en time med lidt af hvert priserne er ren standard og tillægsydelserne lige så

Hun fortalte hun selv lige havde taget den helt store badetur

Nu gik nu i gang og jeg fik lov at gå ned på hende og sjældent har jeg mødt en pige der på den måde var engageret specielt da jeg begyndte at stikke hendes røv og fik lov nærmest at stikke tungen helt ind i motoren på hende dette brød hun sig godt om og fik vendt sig rundt i doggy hvor jeg igen fik lov at stikke tungen ind i alle hullene 

Nu var det Lisas tur til at kravle rundt på mig med body to body og t er pussy slide og face sitting... absolut godkendt men nu ville hun også gengælde min aggressive rimming af hendes numse

..så jeg lå på ryggen med spredte ben og hun begyndte at give et blæs i pomfritten  betyder og fik rejst mine ben så jeg lå i spacat  hvorefter hun begyndte at slikke boller og numsehul på den helt store klinge 

Sjældent har jeg mødt en pige der bruger sine fingre og hænder til at sprede ens numsehul for at kunne slikke bedre og dybere imens hun kommer med små stønt hun skiftede hele tiden imellem blowjob stimulering af tekstikler og rimming af numsen 

Det er trods alt ret vildt så var selvfølgelig tæt på at komme men fik stoppet legen hun kravler nu hen over mig og få monteret lidt kondom og begynder at undskylde at hun er ked af at hun har en meget lille tissekone ganske rigtigt som sidst utrolig stram nærmest komisk stram men det gik og vi fik hygget lidt i forskellige stillinger 

På hendes initiativ fik hun nu doggy mod spejlet så hun kunne se sig selv det er næsten sjældent at man oplever i en pige der er strammere i tissekonen inde i hendes numsehul Men hun fik i hvert fald også en god tur og efter at vi gik tilbage til missionær og fortsatte der jeg spurgte hende om jeg skulle komme i hendes rrøv eller jeg skulle komme i hendes mund

Med et smil i øjnene fik hun fortalt  mig at det måtte jeg helt selv bestemme gik ud og fik taget regnfrakken af lagt mig på ryggen og hun fortsatte endnu mere energisk med at rimme og stimulere hun gjorde flere gange opmærksom på at jeg skal huske at fortælle hende hvornår jeg var ved at komme så hun kunne nå det i tide

jeg fik en tur med rimming der varedee godt og Vel et kvarter bare for at se om hun ikke på et tidspunkt blev træt af det men det synes hun absolut ikke at fortsætte bare endnu mere at sprede mit numsehul med sine fingre og gik bare mere amok jo længere tid der gik helt vanvittigt faktisk da tiden var inde til at afslutte gik hun dygtigt op og begyndte at give et okay blowjob stimuleret numsen med en finger og jeg afsluttede i hendens mund 

Tiden var gået massage fik jeg ikke meget af men hold kæft en tur i tivoli suste i bad heldigvis denne gang ikke så kompliceret efter jeg en time og et kvarter sidder jeg nu ude i bilen og slapper lidt af 

Slutteligt vil jeg sige at jeg var godt klar over hendes stil og hendes engagement fra tidligere besøg  og har kun oplevet hende i fuld firspring og godt humør Hun er ikke nogen ung pige. Men hun er dælme vild. 

Stedet ligger ude i industrien i Ballerup oplevelsen passer til vejnavnet som andre brødre også har skrevet ikke super diskret men det rører mig altså ikke da det er en ret stor klinik og folk Jo Kan ikke se om du skal have massage i 60 minutter er en gammel kran eller om du skal en time i Tivoli med turpas 

God weekend derude 

Bp

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som en rigtig dejlig oplevelse :) Det er blandt andet derfor jeg gerne vil være den første besøgende. For jeg kan godt lide at kysse, hvis det tilbydes. Og efter din tur - så ville jeg ikke have meget lyst til at kysse hende :) :), det kender jeg dig ikke godt nok til :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Allerhelst Thai skrev, for 1 time siden:

Lyder som en rigtig dejlig oplevelse :) Det er blandt andet derfor jeg gerne vil være den første besøgende. For jeg kan godt lide at kysse, hvis det tilbydes. Og efter din tur - så ville jeg ikke have meget lyst til at kysse hende :) :), det kender jeg dig ikke godt nok til :) 

Ja nemlig

Det var også derfor er jeg hævtede den tidligste tid da jeg havde skumle planer 

Bp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Man they called Horse skrev, for 24 minutter siden:

Så er der store udfordringer. Hun er sød og rar. Måske superliga. Der er meget, meget langt til Champignons League

Ja desværre 

For 10 år siden boede jeg i Bangkok 5 stop fra Nana station....(Sukumwit ) og Singapore på skift det var Champions League hver dag 

Redigeret af Bread Pitt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bread Pitt skrev, for 11 timer siden:

Ja desværre 

For 10 år siden boede jeg i Bangkok 5 stop fra Nana station....(Sukumwit ) og Singapore på skift det var Champions League hver dag 

Og jeg arbejdede derude. Hvis du også kom på Stable Lodge og Check Inn, tror jeg at vi har mødt hinanden. ;)

Redigeret af Chancen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bread Pitt skrev, for 17 timer siden:

Ja nemlig

Det var også derfor er jeg hævtede den tidligste tid da jeg havde skumle planer 

Bp

Betalte du extra for rimming? Eller var det med i prisen for 30/60 min? Lyder som en god oplevelse :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, for 4 timer siden:

Betalte du extra for rimming? Eller var det med i prisen for 30/60 min? Lyder som en god oplevelse :D

Hej Lars 

Der var lidt mængde rabat. 

Tror bestemt også hun er nemmere overtale hvis du ikke ligefrem har en tjørnehæk kørende nede mellem ballerne 

Bp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bread Pitt skrev, for 32 minutter siden:

Hej Lars 

Der var lidt mængde rabat. 

Tror bestemt også hun er nemmere overtale hvis du ikke ligefrem har en tjørnehæk kørende nede mellem ballerne 

Bp

Ja det er nok et kæmpe turn off :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danishman skrev, for 19 timer siden:

Tilbyder hun analsex

Syns ellers tydeligt frem i går af min anmeldelse men hvis jeg skal slå det fast med 7 tommer søm så var hun typen der ikke er alene tilbyde det men også nød det 

Bp

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...