Thomastog 13 Skrevet fredag klokken 15:57 https://annoncelight.dk/showad/414202 Har været forbi Simone i Ølby, har længe stået på min ønskeliste. Min mission var kun en hurtig gang anal, da jeg kunne forstå på andre indlæg at hun er rimelig stor i fissen. Og det er helt rigtig, stor men meget våd fisse, hun er vist liderlig konstant. Hun brugte massage apparat mens jeg tog hende analt, jeg kom rimeligt hurtigt, hun var stram bagi. Hun er lettere forvirret, billederne ligner slet ikke, måske engang for noget siden, det vidste jeg godt, kan læses andre steder, men hun er fræk nok og nem at komme i kontakt med, og lave en aftale med. Kommer måske igen hvis lysten melder sig. Stedet er et stort bolig komplekst med god parkering, husk P skive, det er som det er sådan nogle steder. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 85 Skrevet fredag klokken 16:03 Jeg har luret på hende flere gange men hendes tider er ofte om dagen hvor jobbet kalder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet fredag klokken 20:33 Jeg har tidligere besøgt og anmeldt Simone. Hun står stadig i min erindring som et virkeligt godt knald, meget behagelig og sød at snakke med. Jeg ville meget gerne besøge hende igen, men er desværre også ramt af hendes åbningstider i normal arbejdstid. Hvad Thomastog mener med lettere forvirret ved jeg ikke, vi havde en fin samtale. Så hvis man ikke er til meget unge bimboer, men som mig en “sucker” efter en lækker milf, gælder min tidligere anbefaling stadig. BR 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg