Hop til indhold
Lagkageboy

Test af sexsygdomme

Recommended Posts

Hej, hvilke sexsygdomme ville i blive testet for efter møde med udenlandske GP’er? Og hvor bliver i testet samt hvordan(urinprøve, vatpind i urinrør, blodprøve m.m.) 

Spørg, da jeg ikke rigtig er blevet testet så ofte og kun hos egen læge. Jeg synes dog det pinligt at komme så ofte til egen læge for at blive testet. Jeg bryder mig heller ikke om podning i urinrør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er hele møllen du skal igennem, og det er med urinprøve, blodprøve og vatpind - desværre.

Du kan fx. henvende dig i Roskilde på deres klinik for kønssygdomme der. 

Jeg gider heller ikke det cirkus længere, så jeg håber jeg kan stoppe med at lade mig "overtale" til mere sex uden - det er helt sindsygt så ofte man får det tilbudt og det ER svært at sige nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gentofte drop in klinik. Mandag onsdag og fredag. 

De vurdere hvad du skal testes for. Men normalt er det vatpind for klamydia og gonore og blodprøve. Hvis du har været sammen med udenlandske eller danske GP'er uden kondom. 

Urinprøve er kun for at fastslå om du har en kønssygdom. 

Har du en kønssygdom. Så skal du med vatpinden alligevel.

Redigeret af xazia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er Checkpoint. Har brugt det i København. Men de findes også i de andre større byer. 
Havde en 1:1 samtale med en første gang jeg besøgte stedet. Slet ikke fordømmende og lowkey behagelig samtale. Hun tog blod-testen med et prik i fingeren. Efterfølgende fik jeg udleveret vatpinde, hvor jeg selv fik lov til at klare business i noget som mindede om et prøverum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
F-jernet skrev, for 9 timer siden:

det er helt sindsygt så ofte man får det tilbudt og det ER svært at sige nej.

Det lyder da absolut bekymrende. Er det primært Thai klinikker som tilbyder samleje uden kondom?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...