Lagkageboy 0 Skrevet for 12 timer siden Hej, hvilke sexsygdomme ville i blive testet for efter møde med udenlandske GP’er? Og hvor bliver i testet samt hvordan(urinprøve, vatpind i urinrør, blodprøve m.m.) Spørg, da jeg ikke rigtig er blevet testet så ofte og kun hos egen læge. Jeg synes dog det pinligt at komme så ofte til egen læge for at blive testet. Jeg bryder mig heller ikke om podning i urinrør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 266 Skrevet for 11 timer siden Det er hele møllen du skal igennem, og det er med urinprøve, blodprøve og vatpind - desværre. Du kan fx. henvende dig i Roskilde på deres klinik for kønssygdomme der. Jeg gider heller ikke det cirkus længere, så jeg håber jeg kan stoppe med at lade mig "overtale" til mere sex uden - det er helt sindsygt så ofte man får det tilbudt og det ER svært at sige nej. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 159 Skrevet for 11 timer siden (edited) Gentofte drop in klinik. Mandag onsdag og fredag. De vurdere hvad du skal testes for. Men normalt er det vatpind for klamydia og gonore og blodprøve. Hvis du har været sammen med udenlandske eller danske GP'er uden kondom. Urinprøve er kun for at fastslå om du har en kønssygdom. Har du en kønssygdom. Så skal du med vatpinden alligevel. Redigeret for 11 timer siden af xazia 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 366 Skrevet for 3 timer siden Der er Checkpoint. Har brugt det i København. Men de findes også i de andre større byer. Havde en 1:1 samtale med en første gang jeg besøgte stedet. Slet ikke fordømmende og lowkey behagelig samtale. Hun tog blod-testen med et prik i fingeren. Efterfølgende fik jeg udleveret vatpinde, hvor jeg selv fik lov til at klare business i noget som mindede om et prøverum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 191 Skrevet for 2 timer siden Kommer du til den store by København kan du altid lave en aftale med Klinik for kønssygdomme på Bispebjerg Hospital, hvor du kan blive undersøgt gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 99 Skrevet for 1 time siden F-jernet skrev, for 9 timer siden: det er helt sindsygt så ofte man får det tilbudt og det ER svært at sige nej. Det lyder da absolut bekymrende. Er det primært Thai klinikker som tilbyder samleje uden kondom? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg