SlikkeFrands 136 Skrevet for 17 timer siden Hej På et tidspunkt var jeg sammen med en GP, der fortalte, at hun var en af de få kvinder, der ikke bryder sig om, at få orgasme. Det var jeg simpelthen ikke klar over, at der var kvinder, der havde det sådan. Er der andre herinde, der har fået det samme at vide? Er der kvinder, der kan bekræfte dette? Kh SF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 450 Skrevet for 10 timer siden Jeg kan ikke bekræfte det, men kan komme med mit eget perspektiv. Somme tider kan jeg få en orgasme som er meget intens, og der kan jeg ikke holde tårerne tilbage. Jeg kan tydelig huske det første gang det skete, jeg forsøgte at skjule tårerne og skammede mig over jeg ikke havde styr på mine følelser (havde en affære med en gift mand som jeg var en smule forelsket i) Når jeg får orgasme er jeg sårbar og udstiller mig selv. Derfor er tryghed vigtigt for mig. Derudover tager orgasmerne energi. Ved ikke om det kan være noget ala disse begrundelser som kan være årsagen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kammer 3 Skrevet for 8 timer siden Jeg tror på, at alle kvinder kan få orgasme, som @lejogbrug skriver, så er det et spørgsmål om tillid, jeg beundrer de kvinder der åbner deres hjem op for blandt andet mig, jeg nyder at slikke, at ligge mellem et par kvinde ben og fornemme at hun giver sig hen er ubeskriveligt, det fortjener virkelig respekt. For mig er det nemmere at fornemme hvor vi er, når jeg slikker. Jeg er så typen der enten gerne vil have en kvinde der kan flere gange, eller endnu bedre, en kvinde der er længe om at få sin orgasme. Jeg har kun oplevet 2 professionelle kvinder, der ikke kunne/ville have orgasme, den ene kunne fysisk ikke, den tror jeg ikke ville, hun tænkte simpelthen på noget andet Alt det bedste til jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2807 Skrevet for 5 timer siden Kan det tænkes at orgasmen er forbeholdt manden/kæresten , ligesom det tit er med tungekys. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1264 Skrevet for 4 timer siden lejogbrug skrev, for 6 timer siden: Somme tider kan jeg få en orgasme som er meget intens, og der kan jeg ikke holde tårerne tilbage. Jeg kan tydelig huske det første gang det skete, jeg forsøgte at skjule tårerne og skammede mig over jeg ikke havde styr på mine følelser Jeg har oplevet det med to forskellige GP'er. Den første var første gang jeg så hende og hun var meget påvirket af det. Hun kunne slet ikke kigge mig i øjnene bsgefter og jeg troede faktisk at vi måtte afbryde mødet. Men så begyndte hun at grine og vendte sig imod mig imens hun tørrede tårerne ud af øjnene og det endte med at være et møde som jeg ofte tænker på her 3 år senere. Den anden ser jeg stadig og det er sket nogle gange. Anden gang det skete tørrede jeg hendes tårer væk fra hendes kind og da min finger ramte hendes tårer følte jeg mig tættere knyttet til hende end jeg nogensinde har været til et andet menneske... Det er stærke sager og jeg kan godt forstå at det ikke er noget man har lyst til at dele med hvem som helst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg