Bambamfan 1 Skrevet lørdag klokken 12:53 Nudibambam er i kbh Nympho.dk link Hun er fantastisk på alle måder. Jeg kan kun sige at det ikke bliver meget bedre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand 18 Skrevet lørdag klokken 13:09 Bambamfan skrev, for 15 minutter siden: Hun er fantastisk på alle måder Fantastiske priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bambamfan 1 Skrevet lørdag klokken 15:04 3000 for to timer er da helt ok. Men du har da ret iat hun ikke er en 400kr kvinde. Hun er helt utrolig fræk, fyldt med gode ideer og æder en hvis man gir hende lov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 32 Skrevet lørdag klokken 15:54 Tænker også at det er rimelig standard priser og dejligt at unge udenlandske kvinder ikke sælger dem selv for en slik Tak for anbefaling, @Bambamfan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit_Hughie 64 Skrevet lørdag klokken 22:15 Hun skal altså kun have 2500 for 2 timer, en helt vild god pris IMO. De sidste 500 er uden kondom. Det har hun da skrevet til mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bambamfan 1 Skrevet i går klokken 06:48 Og så er hun ganske dansk by the way . Omend nok født ludt mere syd for Vojens end jeg er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 840 Skrevet i går klokken 08:55 Altid godt med nye profiler som kommer med anbefalinger af nye ukendte piger. ps. jeg har ikke været i stand til at komme i kontakt med hende. Er der andre end Bambamfan, der har besøgt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 119 Skrevet i går klokken 10:52 Babavian skrev, for 1 time siden: Altid godt med nye profiler som kommer med anbefalinger af nye ukendte piger. ps. jeg har ikke været i stand til at komme i kontakt med hende. Er der andre end Bambamfan, der har besøgt hende ? Det har du ret i. For år tilbage, måske 3-4, var der et vældigt hype ifm sugardaters om Bambam, hun skulle være fra allerøverste hylde rent erotisk, og havde jeg muligheden (kan se at det er en meget begrænset periode) smed jeg gerne en stabel sedler efter hende. Også dengang huserede hun i Københavnsområdet i begrænsede perioder og bor/boede ellers i det nordjyske, som jeg husker det. Jeg vil da mene at der må være nogle anmeldelser herinde, evt som Nudy Bambam. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arminb 91 Skrevet for 20 timer siden Nudy er skam ægte nok og helt klar et besøg værd. Jeg besøgte hende sidst hun var KBH i slut november. Stedet er lidt sjovt, det er "lejlighed" ovenpå et villahus, hvor man skal gå op ad en udendørs trappe. Kroppen er god, dog med en lidt mindre røv end jeg havde håbet og hendes ansigt er også kønt. Selve akten er super god, vi tungekyssede dog ikke, hvilket var lidt skuffende - men det meste andet var hun frisk på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet for 4 timer siden Babavian skrev, for 23 timer siden: Altid godt med nye profiler som kommer med anbefalinger af nye ukendte piger. ps. jeg har ikke været i stand til at komme i kontakt med hende. Er der andre end Bambamfan, der har besøgt hende ? Nu er hun ikke ligefrem ny og ukendt. Hun går også under navnet Nudy. Jeg mødte hende 1. Gang for 4-5 år siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg