Danske Natasja 300 Skrevet søndag klokken 07:02 Kom og knep os i alle vores huller Fra 10.30 12.30 tirsdag 29 april Begrænsninger på antal deltagere Det er igen Miss Dirty babe - vi laver ikke pige-pige oral sex uden kondom Vaginalt og anal med kondom. OBS!! Der skal skiftes kondom når der bliver skiftet i mellem Miss Dirty og jeg. Der vil være kondomer, vand og lidt slik til deltagerne Info om Mig (Natasjaxxx): Petit dansk/Mørk i huden 28 år Trimmet, ikke helt glat fisse 3 piercinger i fissen Faste små bryster Fersken røv Jeg kan godt lide: Lækker fræk sex Blide smæk i numsen Gode våde blowjobs deepthroat 2 pikke i fissen Analsex Info om Miss Dirty babe: Store silikone bryster Meget stram fisse og røv Slut 40’erne Alm krop Glat fisse Miss Dirty kan godt lide: Mundknep/gagging med respekt for hendes grænser Anal Sandwich - ikke 2 i 1 Sperm i ansigt og mund samt udover bryster Blide klask i røven Pris: 1 time for 1.300kr 2 timer for 1.800kr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swingod 0 Skrevet søndag klokken 13:16 Hvor mange deltagere er det begrænset til? Det ser godt nok indbydende ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 11 Skrevet søndag klokken 13:41 Jeg har prøvet kun prøvet @Danske Natasja 's arrangementer, hvor hun var eneste kvinde -- men det var været godt og kan anbefales. Jeg har desværre ikke mulighed for at være med denne gang Måske lidt brugbar info til nysgerrige, fra tidligere tilsvarende event: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Natasja 300 Skrevet for 21 timer siden Swingod skrev, den 27.4.2025 at 15:16: Hvor mange deltagere er det begrænset til? Det ser godt nok indbydende ud 13-14 stykker Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dingdongdonkeykong 8 Skrevet for 9 timer siden Hvor mange er tilmeldt i dag ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BMWm3 0 Skrevet for 8 timer siden Hej, kan man stadig nå at tilmelde sig? Kan ikke se noget kontaktoplysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg