TopBossen77 68 Skrevet søndag klokken 15:06 Jeg besøgte i dag de to modne kvinder, som annoncerede med frækt i campingvognen. https://annoncelight.dk/showad/426854 Da jeg ankom til campingvognen blev jeg mødte af Mille og Marianne, som er to søde modne kvinder. Vi aftalte dobbelt blow i 15 minutter med slug i Mille's mund, pengene skiftede ejer og jeg blev bedt om at tage tøjet af. Marianne havde nu allerede lagt sig topløs på sengen med hendes store dejlige bryster, og lige efter kom Mille også op i sengen topløs med lige så dejlige store bryster. Mille startede med at sutte mig klar og stor, og hun har en teknik, som virkede vildt lækkert... den kommer jeg tilbage til om lidt. Mens Mille suttede mig, lå Marianne og legede med mine nipples og havde hænderne rundt på overkroppen... lækkert. Så skiftede de stilling, Marianne begyndte at sutte mig og så lagde Mille sig ind over mig, som jeg kunne slikke hendes dejlige bryster. Efter Marianne havde været i gang i noget tid, lagde Mille sig til rette og kiggede på sutteriet, mens hun legede med mine nosser. Så tog Mille over igen og denne gang kravlede Marianne op over mig, og så ville hun også have slikket sine dejlige store bryster. Det endte med at jeg kom i en kæmpe orgasme i Mille mund, og hun slugte som om det var det bedste i verden.... Og så nu til Mille teknik... Når hun går helt ned til roden, strammer hun med læberne så det føltes som at have en pikring på, og da hun mærkede at jeg var ved sprøjte gjorde hun det igen og jeg pumpede det bare ud i munden på hende. Det hele tog ca. 10 minutter, men det var min egen skyld, for jeg kan ikke holde til at blive suttet så lækkert. Men de havde nu ingen stress med at få mig ud og en kort snak om vejret blev det også til. Konceptet virker som annonceret og jeg kommer ihverfald igen næsten gang. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække mille 25 Skrevet søndag klokken 16:23 TopBossen77 skrev, 1 time siden: Jeg besøgte i dag de to modne kvinder, som annoncerede med frækt i campingvognen. https://annoncelight.dk/showad/426854 Da jeg ankom til campingvognen blev jeg mødte af Mille og Marianne, som er to søde modne kvinder. Vi aftalte dobbelt blow i 15 minutter med slug i Mille's mund, pengene skiftede ejer og jeg blev bedt om at tage tøjet af. Marianne havde nu allerede lagt sig topløs på sengen med hendes store dejlige bryster, og lige efter kom Mille også op i sengen topløs med lige så dejlige store bryster. Mille startede med at sutte mig klar og stor, og hun har en teknik, som virkede vildt lækkert... den kommer jeg tilbage til om lidt. Mens Mille suttede mig, lå Marianne og legede med mine nipples og havde hænderne rundt på overkroppen... lækkert. Så skiftede de stilling, Marianne begyndte at sutte mig og så lagde Mille sig ind over mig, som jeg kunne slikke hendes dejlige bryster. Efter Marianne havde været i gang i noget tid, lagde Mille sig til rette og kiggede på sutteriet, mens hun legede med mine nosser. Så tog Mille over igen og denne gang kravlede Marianne op over mig, og så ville hun også have slikket sine dejlige store bryster. Det endte med at jeg kom i en kæmpe orgasme i Mille mund, og hun slugte som om det var det bedste i verden.... Og så nu til Mille teknik... Når hun går helt ned til roden, strammer hun med læberne så det føltes som at have en pikring på, og da hun mærkede at jeg var ved sprøjte gjorde hun det igen og jeg pumpede det bare ud i munden på hende. Det hele tog ca. 10 minutter, men det var min egen skyld, for jeg kan ikke holde til at blive suttet så lækkert. Men de havde nu ingen stress med at få mig ud og en kort snak om vejret blev det også til. Konceptet virker som annonceret og jeg kommer ihverfald igen næsten gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække mille 25 Skrevet søndag klokken 16:24 Hej frækkert tusind tak for dit besøg i dag tusind tak for dine skønne ord glæder os til et gensyn kys fra os 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 428 Skrevet søndag klokken 16:40 Er det kun søndag i er på Sjælland / Ringsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække mille 25 Skrevet søndag klokken 16:45 Hej vi træffes også mandag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 428 Skrevet søndag klokken 17:21 Ok super 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække mille 25 Skrevet søndag klokken 19:05 Du skal være så velkommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække mille 25 Skrevet søndag klokken 21:29 Haddok skrev, for 7 minutter siden: Hvor i Ringsted Ring i morgen mandag på nr i anononcen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harley30 6 Skrevet i går klokken 04:31 Kan ikke få annoncen til at virke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække mille 25 Skrevet i går klokken 06:50 Harley30 skrev, for 2 timer siden: Kan ikke få annoncen til at virke Søg under Ringsted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg