Hop til indhold

Recommended Posts

Guest knaldehunden

hallo stump ved du hvad du skriver om :) :) Ten er ikke aktiv lige p.t pågrund af bøvl med hendes visa ( og det er ikke virus )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

hallo stump ved du hvad du skriver om :) :) Ten er ikke aktiv lige p.t på grund af bøvl med hendes visa ( og det er ikke virus )

Jer er lidt usikker på om jeg tør svare, set i forhold til den advarsel der er om rygter osv fra ledelsen længere oppe i tråden. Den så jeg først nu

Hvad den thaiprostuerede med navnet "Ten" laver nu, ved jeg absolut intet om Læste du ikke min tekst fra i går?. Jeg svarede kun på den artikel i Thaioaser, vel et halvt år gammel, og de konsekvenser det fik for thaioaser. Lidt ballade fra ejeren af klinikken, lidt rettelser, og artiklen er stadig på.

Igen. Når vi som kunder går ind til en prostitueret, specielt fra udlandet, ved vi absolut intet om hvad hun har lavet før. Hun kan have haft sine første tre år oppe i en af de små byer med markedpladser og hundredvis af handelsfolk i byen hver anden onsdag. Tag en by som Ban Dong, jeg har været der på en markedsdag. Pigerne har travlt. Og der er nåppe ret mange af de kunder, der bruger bruger kondom,

Den smukke kvinde der står overfor os på et bordel, kan rumme alt. Risikoen er der altid. Det var den omtalte artikel jeg skrev´s vigtigste ærinde.

Knaldehunden: Hvad end du gør, frisør, rørlægger, eller hvad det nu end er, så håber jeg at du får noget profit ud af det :grin:

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Er ten startet igen i Fredericia

Hendes plan er vist at starte stille og roligt  op igen i fredericia .. næste weekend har jeg hørt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Equilibrium

Vi har fjernet et par indlæg fra brugere der ikke forstår at vi ikke skal være "rygters bureau"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må da også være det denne side det skal bruges til. Dele. Hvis det er forkert det der bliver skrevet, ja må de komme frem. De serverer kunder, familiemænd.

Og måske er syg, stadig arbejder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Equilibrium

jeg håber inderligt at forretningen bliver lukket omgående hvis de "serverer kunder og familiemænd. "

Men intet er lettere at starte, og sværere at stoppe, end et rygte. 

Og vi har tidligere i tråden tydeligt bedt om at det stopper.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes det er dybt latterlig. Ten er en kanon sød og serviceminded pige som kun vil os kunder det bedste. Hun er en af de sødeste vis ikke den sødeste thai jeg har mødt.

Rygtet er falsk og syntes i skal stoppe. Og find måske en anden pige at besøge vis i er utilfreds.

Undskyld mit opkast men det skulle lige ud

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...