Guest knaldehunden Skrevet 8. August, 2014 hallo stump ved du hvad du skriver om :) Ten er ikke aktiv lige p.t pågrund af bøvl med hendes visa ( og det er ikke virus ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 9. August, 2014 (edited) hallo stump ved du hvad du skriver om :) Ten er ikke aktiv lige p.t på grund af bøvl med hendes visa ( og det er ikke virus ) Jer er lidt usikker på om jeg tør svare, set i forhold til den advarsel der er om rygter osv fra ledelsen længere oppe i tråden. Den så jeg først nu Hvad den thaiprostuerede med navnet "Ten" laver nu, ved jeg absolut intet om Læste du ikke min tekst fra i går?. Jeg svarede kun på den artikel i Thaioaser, vel et halvt år gammel, og de konsekvenser det fik for thaioaser. Lidt ballade fra ejeren af klinikken, lidt rettelser, og artiklen er stadig på. Igen. Når vi som kunder går ind til en prostitueret, specielt fra udlandet, ved vi absolut intet om hvad hun har lavet før. Hun kan have haft sine første tre år oppe i en af de små byer med markedpladser og hundredvis af handelsfolk i byen hver anden onsdag. Tag en by som Ban Dong, jeg har været der på en markedsdag. Pigerne har travlt. Og der er nåppe ret mange af de kunder, der bruger bruger kondom, Den smukke kvinde der står overfor os på et bordel, kan rumme alt. Risikoen er der altid. Det var den omtalte artikel jeg skrev´s vigtigste ærinde. Knaldehunden: Hvad end du gør, frisør, rørlægger, eller hvad det nu end er, så håber jeg at du får noget profit ud af det Redigeret 9. August, 2014 af stump Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 10. August, 2014 Er ten startet igen i Fredericia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 11. August, 2014 Er ten startet igen i Fredericia Hendes plan er vist at starte stille og roligt op igen i fredericia .. næste weekend har jeg hørt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse43 3 Skrevet 12. August, 2014 hvor i fredericia er det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlondX 0 Skrevet 27. August, 2014 Nogen der ved hvor hun er nu ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bunny 2 Skrevet 27. August, 2014 i vendersgade 12 fredericia 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Equilibrium Skrevet 9. September, 2014 Vi har fjernet et par indlæg fra brugere der ikke forstår at vi ikke skal være "rygters bureau" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shake 4 Skrevet 9. September, 2014 Det må da også være det denne side det skal bruges til. Dele. Hvis det er forkert det der bliver skrevet, ja må de komme frem. De serverer kunder, familiemænd. Og måske er syg, stadig arbejder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 9. September, 2014 Hun er ikke syg. Stop nu det rygte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Equilibrium Skrevet 9. September, 2014 jeg håber inderligt at forretningen bliver lukket omgående hvis de "serverer kunder og familiemænd. " Men intet er lettere at starte, og sværere at stoppe, end et rygte. Og vi har tidligere i tråden tydeligt bedt om at det stopper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 9. September, 2014 Syntes det er dybt latterlig. Ten er en kanon sød og serviceminded pige som kun vil os kunder det bedste. Hun er en af de sødeste vis ikke den sødeste thai jeg har mødt. Rygtet er falsk og syntes i skal stoppe. Og find måske en anden pige at besøge vis i er utilfreds. Undskyld mit opkast men det skulle lige ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg