Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Snak??

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Hvordan har i det med det? både før under og efter??

Nu er jeg jo mest til club, her kan det være meget hyggeligt at snakke sammen inden. Dog kan jeg blive lidt utålmodig hvis hun er lige i skabet, så bliver hun slæbt ret hurtig med ovenpå og må lade trusserne.

Under skal det være et absulut minimum! Her er nogen piger der gud hjælpeme kan begynde at snakke, men hun forstår for det meste en hentydning hvis man kysser hende imens hun snakker :-)

Efter i Pillowtalken som det vist hedder, her kan der godt snakkes lidt, men foretrækker det ikke er for meget. Vil hellere ligge tæt og kysse lidt og mærke hendes fisse og bryster ind til mig.

Når man så er ved at få tøj på, kan hun få lov at pludre løs igen ;-)

Hvordan oplever i det? og hvad foretrækker i?

Del dette indlæg

Link til indlæg

der skal da snakkes, og jeg har da også indtryk af at mange af pigerne godt kan styre det. hvis der ingen snak var kunne man jo lige så godt bruge malkemaskinen  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nu jeg jeg nu aldrig prøvet en malkemaskine :-)

Men det kunne selvfølgelig være en billig løsning på et blowjob.....

p.s hvilket mejeri leverer du mælk til? mere fordi så vil jeg ikke købe mælk derfra hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu jeg jeg nu aldrig prøvet en malkemaskine :smile:

hvis du prøver så pas på at du ikke får fat i en af de moddeler der først stopper efter 15 liter  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg jo mest til club, her kan det være meget hyggeligt at snakke sammen inden. Dog kan jeg blive lidt utålmodig hvis hun er lige i skabet, så bliver hun slæbt ret hurtig med ovenpå og må lade trusserne.

Efter i Pillowtalken som det vist hedder, her kan der godt snakkes lidt, men foretrækker det ikke er for meget. Vil hellere ligge tæt og kysse lidt og mærke hendes fisse og bryster ind til mig.

Når man så er ved at få tøj på, kan hun få lov at pludre løs igen :wink:

Hvordan oplever i det? og hvad foretrækker i?

Hvorfor opretter du en ny tråd over samme emne ?

Nikita har oprettet en her:

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Liderligfyr på FKK klubberne tage man da ikke tøj på igen, du slår badekåben om, går ned og afregner med pigen, derefter tager du et bad og booker den næste pige efter en kort pause og lidt vand.... sådan kører det indtil du ikke har flere mønter :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu jeg jeg nu aldrig prøvet en malkemaskine :smile:

Du behøver vist ikke tage helt ud på landet. Begynd med støvsugeren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Hvorfor opretter du en ny tråd over samme emne ?

Nikita har oprettet en her:

?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>

Liderligfyr på FKK klubberne tage man da ikke tøj på igen, du slår badekåben om, går ned og afregner med pigen, derefter tager du et bad og booker den næste pige efter en kort pause og lidt vand.... sådan kører det indtil du ikke har flere mønter :P

Nu ved jeg ikke hvordan du læser og forstår de forskellige tråde

Men Nikitas handler om et besøg, hvor det egentlig har været varmt og pludselig er meget koldt. Ikke så meget om, hvor meget der snakkes

Denne tråd handler om, hvor meget der skal snakkes og hvornår. Ikke Så meget hvor varmt/ koldt besøget er.

Et lille hint: Det kan sagtens være varmt at ligge og kysse og kæle uden at snakke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg snakker jævnt hele vejen igennem. .. vil man have at jeg skal holde mund så propper man bare en hvis del i munden på mig.. så bliver der ro........ lidt...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg snakker jævnt hele vejen igennem. .. vil man have at jeg skal holde mund så propper man bare en hvis del i munden på mig.. så bliver der ro........ lidt...

Så kan vi tygge lidt på den ........... :P:wink: :wink:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

ja bare hun ikke begynder at tygge lidt på den :P:P:P

Det må hun da gerne - bare hun tager tænderne ud først :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nå for dælen, kan hun det?? godt nok siger hun at hun er gammel  :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må hun da gerne - bare hun tager tænderne ud først :)

Husk at tage tandglasset og dentofixen med selv  :mrgreen:  :mrgreen:  :cool: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg holder for så vidt meget af snak... før og efter... under synes jeg det virker højest distraherende ud over at vi hver især guider hinanden til den ultimative oplevelse :) 

hvad jeg undres over er at så mange stiller meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget personlige og ikke mindst perfide spørgsmål... 

sjovt nok ikke så meget de profler jeg har mødt herinde - i har en betragtelig bedre pli end gennemsnittet - langt over faktisk... men mange andre... der er simpelthen ingen grænser for hvor påtrængende spørgsmålene kan blive - og de kommer uforberedt ud af den blå luft... 

Jeg har intet imod at fortælle om mig selv... i det omfang jeg har lyst og med de informationer jeg har lyst til at give... hvorfor alm samtale er rigtig hyggelig... men det rager ikke nogen hvor stor den forrige kundes pik var, hvor mange minutter jeg har suttet pik idag, hvor stor en pik jeg har prøvet at få i røven, hvorfor jeg ikke tilbyder anal-fist når jeg kan lide store størrelser 

og de eksempler er kun den lette kategori...  det er de platte af slagsen... der er dem der er meget meget værre og meget mere grænseoverskridende... og nogle hvor jeg har reageret ved at bede ham gå med det samme!

jeg elsker at hyggesnakke... jeg har tonsvis af emner jeg kan bidrage til med humor og intellekt og måske endda lidt nytænkning... og jeg fortæller gerne om emner jeg har interesse for...  men at manden lægger ud med at presse mig for info om andre gæster inden vi går i gang og bagefter sammenligner mig med andre piger når vi er færdige - så ryger min kæde altså af

men dem herinde fra der har mødt mig ved at jeg nyder hyggen ved samtalen... sålænge den foregår med gensidig respekt for hinanden :)  og gerne mens vi hygge-nusser efter god sex... det gør det jo kun endnu mere hygsomt :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

der er simpelthen ingen grænser for hvor påtrængende spørgsmålene kan blive - og de kommer uforberedt ud af den blå luft...

Whahahaha... Ja! Jeg har prøvet op til flere gange at være midt i en fræk doggy, hvor manden så midt i det hele pludselige siger: "Nå men øh, hvor kommer du så fra?"

Hur??? Skulle det forestille sig at være dirtytalk??? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Det mest mærkelige jeg har oplevet var en fyr der midt i det hele meget eftertænksomt spurgte. Hvad siger din mor og far til at du laver det her..... lige midt i rideturen...... WTF

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men Nikitas handler om et besøg, hvor det egentlig har været varmt og pludselig er meget koldt. Ikke så meget om, hvor meget der snakkes

Nja... Hvis vi nu skal gå op i petitesser, så handler min tråd jo om efterspillet... Eller mangel på samme :D

Men never mind... Det hele udvikler sig jo i forskellige retninger, og det er jo fredag! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nikita sagde

Nå men øh, hvor kommer du så fra?"

Det må da være et tricks vi mænd bruger for at holde lidt længere :) Hvilket iøvrigt bliver meget nemmere med alderen.

Jeg har det nøjagtig som Jazz. Ikke alt for meget snak undervejs, det ødelægger den nydelse jeg er ved at bygge op sammen med den skjønne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Whahahaha... Ja! Jeg har prøvet op til flere gange at være midt i en fræk doggy, hvor manden så midt i det hele pludselige siger: "Nå men øh, hvor kommer du så fra?"

Hur??? Skulle det forestille sig at være dirtytalk??? :D

Jeg har hørt samme historie fra en anden pige, hun fortalte om en fast gæst, som betalte gode penge bare for at snakke med hende under doggie, han snakkede om løst og fast....ja lidt underlig i mine øjne, åbenbart en fetish,

men der er ikke nogle regler for at man ikke må sludre under sex haha, så er pigerne fri for at lave fake stønne lyde :P

Hvorfor er vi "opdraget" til at holde mund (ud over støn) under sex-akten ? :P

God lille weekend :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nja... Hvis vi nu skal gå op i petitesser, så handler min tråd jo om efterspillet... Eller mangel på samme :D

Men never mind... Det hele udvikler sig jo i forskellige retninger, og det er jo fredag! ;)

Det er også efterspillet jeg hentydede til, med at det havde været varmt (i sengen) og pludselig blev koldt (i efterspillet) bare en anden måde at skrive det på :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har intet imod smaltalk før og efter, det er såmænd hyggeligt. Det vigtigste for mig er dog indlevelsen i sengen, altså kort sagt sex.

Det et fint at sludre, og som stamkunde er det også hyggeligt at man lærer hinanden lidt at kende, det gør det mere intimt og rart forhåbentlig for begge parter.

Men grundlaget for en god oplevelse er først og fremmest for mig om pigen er tiltrækkende, imødekommende giver god sex. Jeg vil hellere have god sex med en lækker pige end jeg vil have gode samtaler, okay sex med en okay pige. En god start på en god oplevelse hos mig også er at jeg ikke startes med at undre mig over at pigen er 10 kg tungere, 12 år ældre og ser helt anderledes ud end i annoncen. Jeg ved fra erfaring at når jeg starter med at konstatere dette og pigen ikke et vildt attraktiv af samme årsag så er grundlaget for en god oplevelse væk og derfor forsøger jeg at gå med uforrettet sag. Ups på vej ud på et sidespor, men fint nok med snak men det er langt fra det vigtigste for mig.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kvinder kan jo multi-taske, så med årene vender man sig til, at det ene sekund siger de "Det bliver dejligt at få frikadeller til aften, det længe siden at jeg sidst har fået det "  - Man skal bare foresætte "slikkeriet" for et par sekunder efter kan de såmænd sagtens finde på at sige "Ooooh ja - bliv ved - jeg kommer".

Det er så her at man demonstrere, at man også kan multi-taske ved at spørge "Får du tårer i øjnene nå du piller løg" ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det noget med et stavekursus Kim ? :)  hvis jeg ryster posen kan vi sikkert godt finde et par nutids 'r til dig :)  siden du så ofte mangler dem *gg* og evt et kursus i korrekt brug af fønord og talemåder...

vi kan tage begge dele på samme tid eller er det at presse multi-tasking citronen for meget ? :) 

håber alle har haft en forrygende weekend.... og har nydt det strålende solskin... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...