Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Snak??

Recommended Posts

Var det noget med et stavekursus Kim ? :)  hvis jeg ryster posen kan vi sikkert godt finde et par nutids 'r til dig :)  siden du så ofte mangler dem

Ellers tager jeg gerne over. Men det bliver ikke sjovt. For recipienten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det noget med et stavekursus Kim ? :) hvis jeg ryster posen kan vi sikkert godt finde et par nutids 'r til dig :) siden du så ofte mangler dem *gg* og evt et kursus i korrekt brug af fønord og talemåder...

vi kan tage begge dele på samme tid eller er det at presse multi-tasking citronen for meget ? :)

håber alle har haft en forrygende weekend.... og har nydt det strålende solskin...

Hehe...

Og jo tak, har kæmpet mig igennem et par arbejdsdage, efter en noget udmattende elskovs session i fredags.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe...

Og jo tak, har kæmpet mig igennem et par arbejdsdage, efter en noget udmattende elskovs session i fredags.

Jamen, beret, beret, Plask!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det noget med et stavekursus Kim ? :) hvis jeg ryster posen kan vi sikkert godt finde et par nutids 'r til dig :) siden du så ofte mangler dem *gg* og evt et kursus i korrekt brug af fønord og talemåder...

vi kan tage begge dele på samme tid eller er det at presse multi-tasking citronen for meget ? :)

håber alle har haft en forrygende weekend.... og har nydt det strålende solskin...

Så kan det jo være, at Kim har et par store bogstaver, du kan låne ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker snak - osse kaldet samtale - frem for larmende tavshed.

Både før og efter synes jeg, at det er hyggeligt og rart at tale lidt med pigen - og her synes jeg faktisk, at det er bedst, hvis pigen er af den snakkesalige slags, som helst skal have lidt mellem ørerne.

Hvis ikke hun har det, kan jeg godt blive lidt træt... men det er heldigvis sjældent, jeg møder nogen, som ikke har det.

Som oftest forstummer jo så samtalen, når begivenhederne tager fat, men tager til igen bagefter (det. som kaldes pillowtalk).

Jeg er jo én af dem, som foretrækker at besøge de samme piger flere gange, og første gang, man er sammen med en pige, kan det alt efter forholdene godt knibe lidt - men efter et par besøg plejer snakken at gå uhæmmet.

Men bedst synes jeg, det er, hvis snakken går allerede fra første besøg.

Men hvis en given pige er meget tavs eller eventuelt lidt indadvendt etc. etc. går det jo osse - bare hun er smuk og dejlig. :-P

Spider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Men hvis en given pige er meget tavs eller eventuelt lidt indadvendt etc. etc. går det jo osse - bare hun er smuk og dejlig. :-P

Velkommen tilbage Spider.

Jeg ville have givet dig et dobbelttryk, men dels tillader systemet det ikke, og dels er jeg uenig i det citerede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kan det jo være, at Kim har et par store bogstaver, du kan låne ;)

Nu må du ikke hyle Starson45 helt ud af den... du må passe på hans blodtryk... i betragtning af hvor omfattende et forhold han har til mit forbrug af store bogstaver, så risikerer vi formelige scener her på Eroguide hvis jeg bruger flere...  

eller også risikerer vi at hans signatur bliver endnu længere.... 

da jeg endnu ikke har hørt ham kommentere mit overforbrug af punktummer, så kan det derimod være at jeg kan låne en dot-tast eller 2 af Kim for den jeg har på både keyboardet og det trådløse er ved at stå af... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Kvinder kan jo multi-taske, så med årene vender man sig til, at det ene sekund siger de "Det bliver dejligt at få frikadeller til aften, det længe siden at jeg sidst har fået det "  - Man skal bare foresætte "slikkeriet" for et par sekunder efter kan de såmænd sagtens finde på at sige "Ooooh ja - bliv ved - jeg kommer".

Det er så her at man demonstrere, at man også kan multi-taske ved at spørge "Får du tårer i øjnene nå du piller løg" ?

Et sjældent humoristisk indlæg fra din side Thumps up :smile: (ingen kritik af det andet du skriver!!)

angående at multitaske, så mister man jo lidt koncentration om hver ting, hvis man har flere bolde i luften på en gang. Derfor jeg bedst kan lide der ikke er for meget snak i kanen, vil helst have min fulde koncentration på hendes dejlige krop og mærke de ting vi nu engang har gang i. Efterfølgende kan jeg godt lide lige at falde ned og nyde det og helst mærke hendes nøgne krop tæt ind til mig, her er jeg heller ikke så vild med for meget snak, hvor man bruger noget af koncentrationen på at reflektere over hvad hun siger. Når først man er helt færdig og egentlig klar til at tage tøj på igen, så kan hun bare snakke løs, så er det jo vældig hyggeligt :wink:

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvordan har i det med det? både før under og efter??

Nu er jeg jo mest til club, her kan det være meget hyggeligt at snakke sammen inden. Dog kan jeg blive lidt utålmodig hvis hun er lige i skabet, så bliver hun slæbt ret hurtig med ovenpå og må lade trusserne.

Under skal det være et absulut minimum! Her er nogen piger der gud hjælpeme kan begynde at snakke, men hun forstår for det meste en hentydning hvis man kysser hende imens hun snakker :smile:

Efter i Pillowtalken som det vist hedder, her kan der godt snakkes lidt, men foretrækker det ikke er for meget. Vil hellere ligge tæt og kysse lidt og mærke hendes fisse og bryster ind til mig.

Når man så er ved at få tøj på, kan hun få lov at pludre løs igen :wink:

Hvordan oplever i det? og hvad foretrækker i?

Jeg elsker at snakke med pigen, både før, efter og under.

Okay, en gang i mellem er jeg bare ude efter en quickie og så er der ikke tid til at snakke, men er der tid, så er det da mega hyggeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...