Gæst Skrevet 27. Marts, 2014 Hey alle så fik vi skiftet den gamle side ud, vil meget gerne høre hvad i synes om den nye...! http://vojensdream.dk/ Knus De frække piger fra Vojens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13856 Skrevet 27. Marts, 2014 Kan godt lide I har sat et kort på forsiden, men synes ikke det burde være et satelitkort, og så skulle det heller ikke være zoomet så meget ind at man ikke straks kan se, hvor man er i landet - det ville være bedre at starte i et vejkortzoom, hvor man både kunne se Esbjerg, Åbenrå, Kolding og den vestlige del af Fyn - folk kan så selv zoome længere ind og går over i satelit + evt. streetview, hvis de er mere interesserede og kan se de har mulighed for at komme forbi i den nærmeste fremtid. Så vil jeg også rose jeres vagtplanskalender, som bliver lidt animeret, når man kører op og ned ad den og med direkte link til pigens side, med yderligere datoer, hvor man kan træffe pigen - absolut forbilledligt Priserne har I desværre ikke justeret, selvom jeg synes det var en oplagt mulighed for at få et større opland og få folk til at dreje af motorvejen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 27. Marts, 2014 Det fungerer rigtig godt. hurtig og indbyende at navigere rundt i. Hvis jeg må tillade en lille kritik, så syntes jeg at i kan vælge bedre billeder på nogle af pigerne. Jeg mener den første billede man ser af pigen. Ved nogle af pigerne er der mere indbyende foto nede i galleriet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 28. Marts, 2014 Billederne er desværre for små....det kan gøres bedre og i bedre kvalitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 28. Marts, 2014 billederne er for små ellers ok, fint med kortet på forsiden. Foretrækker real size billeder, dvs. billeder som åbner i fuld skærm når man klikker på dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Marts, 2014 Hej alle sammen, det med billederne er små det er rigtig træls, det er vi helt enige om. Alle de billeder vi har af pigerne har de selv sendt til os, og det er ikke alle piger der har billeder i bedre kvalitet. Derfor de ikke er større, har prøvet at rykke for nogen i bedre kvalitet, men måske det er lidt nemmere at få nogle nye ud af pigerne, nu når vi har fået ny hjemmeside, man har da lov til at håbe... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 28. Marts, 2014 Den giver et flot visuelt indtryk. Jeg ser, at der er flere kendisser i stalden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 28. Marts, 2014 ..ser rigtig godt ud, flot arbejde har har lige studeret den på min Windows phone, også der sidder den lige i skabet...flot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 28. Marts, 2014 Hurtig i menuer, let overskueligt og meget informativ. Evt en lile Gæstebog ville være fint, så kan man lige skrive tak for en hyggelig stund til pigen. Det sorte i den ene side gående over i det lyserøde virker ikke rigtig for mig….. måske en anden farvekombination ville være bedre eller en anden måde at gøre det på. ( Dette er dog en uvæsentlig detalje!) Thumps up herfra! dejligt med noget der funker og er let at overskue Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 28. Marts, 2014 Jeg kan rigtigt godt lide den lille vagtplans detalje - at man på forsiden hurtigt kan orientere sig om hvem der er på vagt ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. Marts, 2014 god overskuelig side når i nu kører med "en pige på vagt " så skulle i måske overveje at forsiden indeholder "på vagt i dag.... " bare en linie hvor pigens navn er et link ... det er jo det de fleste kommer ind på siden for at se... tilgængelighed af vigtigste info er alfa omega gå lige pigernes profiler igennem... der er mange stavefejl og prøv lige at læse dem højt for jer selv når i gør det... der er flere af dem der er lidt knudrede og med lidt for meget... "gejl" efter min personlige smag.... når det hele er holdt så dejligt enkelt bør i også holde stlen i profilerne ... det virker bedre overall ellers rigtig fint.... thumbs up 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Marts, 2014 god overskuelig side når i nu kører med "en pige på vagt " så skulle i måske overveje at forsiden indeholder "på vagt i dag.... " bare en linie hvor pigens navn er et link ... det er jo det de fleste kommer ind på siden for at se... tilgængelighed af vigtigste info er alfa omega gå lige pigernes profiler igennem... der er mange stavefejl og prøv lige at læse dem højt for jer selv når i gør det... der er flere af dem der er lidt knudrede og med lidt for meget... "gejl" efter min personlige smag.... når det hele er holdt så dejligt enkelt bør i også holde stlen i profilerne ... det virker bedre overall ellers rigtig fint.... thumbs up Du har helt ret i mange af de ting du nævner, det må vi hellere lige få kigget lidt på. Så siden bliver helt perfekt... Mange tak skal du have... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jacobm 56 Skrevet 28. Marts, 2014 Der bliver rettet som en gal, Teksterne tror jeg Vojendream får kigget på, resten er jeg over som en gal for at sørge for det kommer helt i vinkel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jacobm 56 Skrevet 28. Marts, 2014 Vagtplan ude i siden er rettet til - Idag kan du møde Kortet på forsiden, er ændret til et normalt kort, samt der er zoomet væsentligt mere ud. Billeder kan nu ses i fuld skærm, ved og køre musen over billedet, og trykke på expand knappen i højre hjørne, desværre er nogle billeder i lav opløsning så de bliver ikke bedre, før der bliver modtaget højere opløsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg