Hop til indhold
Guest MHH

Anbefaldninger/anmeldelse af glædespiger

Recommended Posts

Guest MHH

Sidder og tænker lidt over det med anbefaldninger og god eller dårlig anmeldelse af en glædespige og at vi mænd indimellem betragter pigen som en genstand eller et stykke kød når vi sidder på nettet og sapper i junglen af piger og diverse tilbud...Tror faktisk at det handler om gensidig respekt og kemi mellem pigen og os mænd, en god oplevelse for mig er jo ikke ensbetydende med at det blir en god oplevelse for dig som nu sider og læser.....og omvendt, kunne godt tænke mig at høre nogle glædespiger om der kan være noget om det og at det bare blir en bedre oplevelse også for jer hvis i tænder og har kemi med jeres kunde eller.....?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa;-)

Det er noget sjovt noget med de der anmeldeser.

For alle jer mænd er så forskellige- og hvis nu en gæst har skrevet at jeg feks kysser meget og dejligt, så kan der komme en anden gæst og vil have 'det samme som det han lige har læst'.

Det kan så være helt umuligt at give ham.... Enten fordi at han selv kysser skrækkeligt ( med en helt stiv/hård tunge som han evt holder passivt inde i min mund) og så er det altså bare op ad bakke gange 5000 !

For jeg er simpelthen ikke skuespiller og kan ikke lade som om at det er frækt eller dejligt !

Kys skal være blødt, varmt og lækkert.

Eller gæsten som smider sig på midten af sengen stiv som et brædt og siger.... Jeg har læst om dig på Eroguide.... Så er det også lidt ødelagt - for igen.... Jeg kan ikke trylle og jeg nægter simpelthen at hoppe rundt på en passiv mand i 30 min og stønne som om at jeg er med i en film.

Håber det giver lidt mening :-)

Kh Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg

godt skrev MHH og det du siger er rigtigte os der for jeg nogen gang syntes problem er vise en skriver godt om pige som 3 andre ikke kun lige så begynder folk hurtigt at tale om det er reklame for pigen, i steden for at tænk måske vare det han vil ha og kun lige det som hun gave ham, og da alle har forskelig smage, og det burde folk tænk på før de stempler det som reklame.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MHH

Hej Trine ;-)

Jamen det var akkurat det jeg tænkte og "vi" mænd er jo ret hurtig til at dømme eller spille smart når vi sidder her bag skærmen, nogen gange skulle nogle måske kigge sig i spejlet før de feks skriver at pigen har 5 kg for meget på sidebene, ku være ret sjovt hvis i piger også havde en liste over jeres gæster med bedømelser osv.....Men de holder i nok internt ku jeg forestille mig ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløjsovs :)

Ja, anmeldelser vil altid være subjektive... Sådan er det.

Selvfølgelig giver det den bedste oplevelse, hvis kemien er i top. Hvis man kan grine sammen, føle sig tryg ved hinanden og i det hele taget have en god mavefornemmelse. :)

Nogle mænd er så søde og sympatiske, at jeg tror de vil få en dejlig oplevelse hos de fleste piger, mens andre kræver lidt mere tålmodighed, som måske ikke alle piger kan finde frem på dagen. ;)

Når kemien ikke er der - som i nogle af de tilfælde Trine beskriver - så må vi piger jo bare prøve at få det bedste ud af det.

Men når jeg sender en gæst ud af døren, så ved jeg personligt godt inderst inde, hvis det aldrig var helt oppe at støde. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når/hvis i læser mine beretninger bedes i derfor være opmærksom på følgende.

Jeg beretter aldrig om hvad vi foretager os sammen, set i lyset af at der kunne jo være en mulighed for at jeg fik en service som pigens dagsrytme tillader ved min visit og som ikke bliver tilbudt andre.

Ligeledes beretter jeg aldrig om pigens udseende, hvad jeg finder smukt kan jo være en anden finder frastødende, giver karakterer o. lign. Det kan den enkelte jo vurdere alt efter billederne da dette er subjektivt.

Bare min opfattelse.

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med Trine og Nikita...  

den ultimative oplevelse er et samspil mellem mig og gæsten... 

jo gladere gæsten er når han ankommer, jo mere ivrig han er for at begge parter skal have det super, jo mere villig han er til at givemig info om det han kan lide og lytter din mine egne tips... jamen så er der ingen ende på hvor langt jegvil gå for at han skal være totalt blæst tilbage når han går...  så er det fuck tid og sted - bare klø på og giv den max gas

men som Trine skriver... dem der bare lægger sig ned... og så er det det - det bliver bare ikke godt... sex er en leg mellem 2 parter... ellers er det ikke sex - så er det en service-ydelse 

men omvendt... tror også at de fyre der bare lægger sig passivt ned og ikke gør en skid andet end at forvente pigen hopper rundt - de har ikke de helt store fordringer for at det er en succesoplevelse *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faktisk så synes jeg ordet "Anmeldelser" er helt forkert.... det burde være "Oplevelser".

Som jeg ser det, så er der primært to grunde til at læse "Anmeldelser" på EG:

1. Ønsket om at undgå de værste "sharks"

2. At høre om andre menneskers seksuelle oplevelser, for derved at blive liret lidt op -  ligesom når man f.eks. læser de grå sider - Men UDEN at forudsætte, at disse oplevelser kan blive til virkelighed for en selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jo gladere gæsten er når han ankommer, jo mere ivrig han er for at begge parter skal have det super, jo mere villig han er til at givemig info om det han kan lide og lytter din mine egne tips... jamen så er der ingen ende på hvor langt jegvil gå for at han skal være totalt blæst tilbage når han går...  så er det fuck tid og sted - bare klø på og giv den max gas

men som Trine skriver... dem der bare lægger sig ned... og så er det det - det bliver bare ikke godt... sex er en leg mellem 2 parter... ellers er det ikke sex - så er det en service-ydelse 

men omvendt... tror også at de fyre der bare lægger sig passivt ned og ikke gør en skid andet end at forvente pigen hopper rundt - de har ikke de helt store fordringer for at det er en succesoplevelse *gg*

Jasmin skriver "Sex er en leg mellem 2 partner...Ellers er det ikke sex-så er det en service-ydelse." Når pengene har skiftet hænder, så forventer jeg en professionel service-ydelse. Jeg kan måske have ønsker, behov eller lyster jeg ikke syntes jeg vil belemre nabokonen med. Den stakkels pige! Så vil det vel være en "glædespiges" eksistensgrundlag, om hun kan forsøge at imødekomme mine behov.

Jasmin jeg er ikke i stand til at betale dig din høje pris, hvis det bare er for at dyrke sex med dig. Hvis du institerer på at dyrke sex med mig, så vil jeg gerne genforhandle prisen. Når jeg kommer og besøger dig håber jeg på en professionel service, så jeg kan få indfriet mine drømme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det sådan at hos nogle piger får man bare besked på at ligge sid ned på sengen  :evil:  Så ved man godt man er gået forkert, men ofte er der ikke andet at gøre end at prøve få det bedste ud af det og så slå hovedet ned i rattet, når man komme ud i bilen igen og love sig selv aldrig aldrig aldrig at besøge vedkommende pige eller sted igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MHH

Tak for de foreløbelig gode svar som er kommet fra glædespigerne :wink:

Jeg personligt kunne/ville ikke have sex med en som jeg ikke tændte på eller havde kemi med hvis jeg var glædespige, det ville jeg betragte som en personligt overgrab hvis man lukker ned rent følelsmæssigt  og som kan føre til alvorlige psykiske lidelser som ptsd...Så kan godt forstå jeres priser ( en hentyder til jasmin "dyre priser" som jeg er uenig i da nogle piger betaler en høj pris, var lige et sidespor :wink:

Redigeret af MHH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for de foreløbelig gode svar som er kommet fra glædespigerne :wink:

Jeg personligt kunne/ville ikke have sex med en som jeg ikke tændte på eller havde kemi med hvis jeg var glædespige, det ville jeg betragte som en personligt overgrab hvis man lukker ned rent følelsmæssigt og som kan føre til alvorlige psykiske lidelser som ptsd...Så kan godt forstå jeres priser ( en hentyder til jasmin "dyre priser" som jeg er uenig i da nogle piger betaler en høj pris, var lige et sidespor :wink:

Så er det godt, at du ikke er glædespige. ;)

Ej, spøg til side... Jeg skal prøve at forklare. Der kommer en mand på besøg, som er voldsomt hæmmet og vildt nervøs. Jeg formår ikke at løsne op på ham, og det ender med at påvirke hele forløbet. Der opstår ikke den vilde kemi, det hele føles lidt stift, og jeg er på ingen måde hverken ophidset eller stimuleret. Det er, hvad det er.

Men manden er et sødt menneske, han har fået forløsning, og gør intet ubehageligt imod mig. Det ser jeg da på ingen måde som et overgreb, eller som at man lukker ned for sine følelser. Jeg har forsøgt at få det bedste ud af situationen, og kan højest ærger mig over, at nerverne var en hæmsko for oplevelsen.

Alle piger med respekt for sig selv ville aldrig sætte sig selv i en skadelig situation, som den du beskriver. :)

Derfor forstår jeg ikke rigtig din parallel til priser? Sådan så man er sikker på, at prisen er høj nok i tilfælde af ubehagelige oplevelser? :huh: Risikotillæg??? :D For så kan jeg fortælle dig, at den aldrig kan blive høj nok til, at det er det værd. ;)

Redigeret af Nikita

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Min allerværste oplevelse var med en fyr der netop bare smed sig på ryggen også kom der nul respons før skuddet gik. Jeg kravlede rundt på ham som en abe på jagt efter en banan. men der var intet feedback... intet at arbejde med. Det syntes jeg var en rigtig træls oplevelse og jeg tror bestemt heller ikke han havde nogen halleluja oplevelse

Andre kan komme lige ind af døren. Og 2 min efter er vi i fuld sving før vi knap er kommet i gemakket og der er hverken afregnet eller aftalt noget.. men man kan ikke lade være. ..

kemi er så vigtigt. Men også attitude betyder noget. Har man ja hatten på fra start så får man bare en helt anden respons

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg begriber heller ikke lige de mænd, der bare kommer vadende ind og smider sig ned i forventning om at blive serviceret fra hoved til r..

For mig er god sex absolut et fællesforetagende, hvor man arbejder sammen, og hvor begge parter yder hvert sit bidrag.

Ved de rigtigt gode sexoplevelser, som to mennesker nu engang kan give hinanden, bliver 1+1= 3.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin skriver "Sex er en leg mellem 2 partner...Ellers er det ikke sex-så er det en service-ydelse." Når pengene har skiftet hænder, så forventer jeg en professionel service-ydelse. Jeg kan måske have ønsker, behov eller lyster jeg ikke syntes jeg vil belemre nabokonen med. Den stakkels pige! Så vil det vel være en "glædespiges" eksistensgrundlag, om hun kan forsøge at imødekomme mine behov.

Jasmin jeg er ikke i stand til at betale dig din høje pris, hvis det bare er for at dyrke sex med dig. Hvis du institerer på at dyrke sex med mig, så vil jeg gerne genforhandle prisen. Når jeg kommer og besøger dig håber jeg på en professionel service, så jeg kan få indfriet mine drømme.

jeg er ikke sikker på at jeg forstår essensen af dit indlæg.... jeg tror ikke vi er u-enige... jeg tror bare vi ser det fra hver sin side af hegnet

personligt - set fra min side.... :)  når pengene har skiftet hænder... så forventer jeg en oplevelse.... den kan have mange facetter alt efter den fyr der nu er trådt ind af døren.. 

hvis han up-front siger: jeg vil bare gerne have.... xxx hvor det hele handler om at jeg skal gøre det hele... det er fint nok - det er det jeg får mine penge for. Jeg vil - som altid - gøre mit bedste for at han skal få sine ønsker opfyldt på den måde han håbede på... men det har ikke meget at gøre med sex..  

det er bare en service han får af mig.. 

Hvis han derimod har det store smil på, sender alle de gode vibes og giver udtryk for at han er kommet for at få en sublim god sex-oplevelse... så ved jeg at dette bliver en af de omgange hvor jeg har et ligeså stort smil på når han går igen som han har. 

Prisen er den samme for begge parter - men forskellen på det han har fået er enorm fordi den ene har deltaget aktivt... den anden har ikke.. 

Min indsats er den samme, for alle gæster får altid mit bedste... men den første fyr har absolut ingen ret til at brokke sig over at jeg ikke blev mega liderlig og vild i varmen... for det bliver jeg jo ikke når hele forløbet er en solo-indsats... sådan virker verden ikke. Jeg bliver ikke tændt af at han ligger fladt på ryggen uden at gøre andet...  det er der ingen kvinder der gør *gg*

Men nr 2 fyr... damn... der er der lyd på for alle pengene og hvis vi er heldige et plask-vådt lagen og behov for at skifte sengetøj *gg*

Hvad mener du med det jeg har markeret ? for det forstår jeg ikke....  mener du at fordi du rent faktisk deltager i legen så den udvikler sig til mind-blowingly god sex  - så skulle du have det billigere ? :D :D :D

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

jeg er ikke sikker på at jeg forstår essensen af dit indlæg.... jeg tror ikke vi er u-enige... jeg tror bare vi ser det fra hver sin side af hegnet

personligt - set fra min side.... :)  når pengene har skiftet hænder... så forventer jeg en oplevelse.... den kan have mange facetter alt efter den fyr der nu er trådt ind af døren.. 

hvis han up-front siger: jeg vil bare gerne have.... xxx hvor det hele handler om at jeg skal gøre det hele... det er fint nok - det er det jeg får mine penge for. Jeg vil - som altid - gøre mit bedste for at han skal få sine ønsker opfyldt på den måde han håbede på... men det har ikke meget at gøre med sex..  

Hvis han derimod har det store smil på, sender alle de gode vibes og giver udtryk for at han er kommet for at få en sublim god sex-oplevelse... så ved jeg at dette bliver en af de omgange hvor jeg har et ligeså stort smil på når han går igen som han har. 

Prisen er den samme for begge parter - men forskellen på det han har fået er enorm fordi den ene har deltaget aktivt... den anden har ikke.. 

Min indsats er den samme, for alle gæster får altid mit bedste... men den første fyr har absolut ingen ret til at brokke sig over at jeg ikke blev mega liderlig og vild i varmen... for det bliver jeg jo ikke når hele forløbet er en solo-indsats... sådan virker verden ikke. Jeg bliver ikke tændt af at han ligger fladt på ryggen uden at gøre andet...  det er der ingen kvinder der gør *gg*

Men nr 2 fyr... damn... der er der lyd på for alle pengene og hvis vi er heldige et plask-vådt lagen og behov for at skifte sengetøj *gg*

Hvad mener du med det jeg har markeret ? for det forstår jeg ikke....  mener du at fordi du rent faktisk deltager i legen så den udvikler sig til mind-blowingly god sex  - så skulle du have det billigere ? :D :D :D

Er der nogen mænd der brokker sig over det?? det kan engang imellem være dejligt bare at ligge sig og blive serviceret….. men her har man så focus udelukkende på sig selv og ens egen nydelse….. altså ikke om pigen er mega liderlig og vild i varmen. Jeg ville føle det meget mærkelig, hvis hun meldte ud, det var helt fantastisk at få lov at servicere mig. At hun kunne lide det, er en helt anden sag.

En uvæsentlig detalje, jeg vil nu stadig kalde det for sex…. sex dækker nu over rigtig mange ting. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MHH

Hej Jasmin ;-)

Vil gerne rose dig endnu endnu engang, for fuck hvor du skriver godt og er god til at udtrykke dig, du er en super interligent pige er jeg ikke i tvivl om!!!

Men er nød til at høre dig for er absolut heller ikke i tvivl om at du kan lide det du laver, det brænder jo tydeligt igennem skærmen ;-) Hva gør du hvis du absolut ingen kemi,tænder el direkte væmes ved en kunde, er jo ret menneskeligt at sådan er det nu bare engang imellem, du er jo ingen maskine...Siger du så nej tak eller.....? Mener ikke at kunden er voldelig,ubehagelig eller andet men bare hvis du generalt tænker.....fuck ham der er ikke lige min kop the ??

Kh

MHH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jasmin :wink:

Vil gerne rose dig endnu endnu engang, for fuck hvor du skriver godt og er god til at udtrykke dig, du er en super interligent pige er jeg ikke i tvivl om!!!

Men er nød til at høre dig for er absolut heller ikke i tvivl om at du kan lide det du laver, det brænder jo tydeligt igennem skærmen :wink: Hva gør du hvis du absolut ingen kemi,tænder el direkte væmes ved en kunde, er jo ret menneskeligt at sådan er det nu bare engang imellem, du er jo ingen maskine...Siger du så nej tak eller.....? Mener ikke at kunden er voldelig,ubehagelig eller andet men bare hvis du generalt tænker.....fuck ham der er ikke lige min kop the ??

Kh

MHH

Tak for komplimentet... :) 

der sker en af 2 ting inden vi når så langt som til soveværelset.. 

1: hvis der kommer en kunde ind af døren der har et fysisk udtryk hvor jeg direkte væmmes (det skete i tirsdags) - hans tænder var pilrådne og sorte og tillige var han tarvelig i sin udtryksform.... så beder jeg ham gå igen. 

Personen med de rådne tænder kom ind af døren og sagde: "hvor skal jeg kneppe dig"..... og mit svar var. Jeg beklager - jeg vil ikke gå i seng med dig for jeg vil ikke kunne tænde på dig overhovedet og jeg ønsker ikke du skal spilde penge på en oplevelse jeg på forhånd ved vil blive dårlig for os begge! 

2: Den anden ting der kan ske er at der kommer en kunde ind der ikke lige er en jeg personligt ville vælge på dansegulvet... men i øvrigt flink, høflig og sød. Der lader jeg ham vise at han har intentioner om at vi skal dele en god oplevelse sammen og at han er der for andet og mere end at få lettet trykket

For hvis en - naturligvis velsoigneret - mand med et kikset udseende kommer til mig - så afhænger min lyst til at gå i seng med ham af hvordan han har lyst til at behandle mig... og ønsker han en fælles god oplevelse... så er det det vi får uanset om han ikke er en Brad Pitt meets Jensen Ackles

Det 3 scenario er hvis en fyr jeg tror er sød og dejlig og gennemsnitlig pæn viser sig at gøre ting ved mig jeg ikke kan lide... fx konsekvent slår mig i røven selv om jeg en gang har bedst ham om ALDRIG at gøre det igen... det samme for "klit-gnubberi" og rotation af mine brystvorter eller andre virkelig smertefulde ting... ikke vold - bare ting jeg virkelig ikke kan lide fordi de gør ondt

Så stopper jeg legen, forlader sengen for at hente hans penge, giver ham beløbet retur og beder ham gå omgående....  og ikke komme igen

Jeg har prøvet alle 3 scenarier.... Jeg ELSKER sex, jeg nyder sex... og jeg gør det her fordi det skal være fedt for mig at gå på vagt. Jeg har ikke brug for at gå på vagt eller brug for pengene... så jeg sælger aldrig ud af hverken mine principper eller min integritet.  Så hvis kemien aldrig kan opstå eller bliver endegyldigt smadret undervejs - så går kunden derfra med sine penge og får besked på at holde sig væk for fremtiden :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det jeg mener er, at det er de færreste af dine gæster der nyder din begejstring for din skyld. Når de nyder at de glæder dig seksuel, er det en nydelse de har betalt for og en nydelse du leverer til dem for penge. Gæsten går da fra dig med rang ryg i forvisning om, at han lige har tilfredstillet en prægtige kvinde. Han har lige købt en  en vellykket Gfe oplevelse, som du succesfuld har leveret. Men gæsten besøger dig ikke for din skyld. Og når han er villig til at betale dig, er det udelukket for at han får noget han efterspørger, har behov for eller lyst til. Altså hans primære grund til besøget er under alle omstændigheder hans egne behov. Hvis jeg skulle besøge dig for din skyld, så skulle jeg ikke af med penge. Jeg ville nok heller have de samme specifikke forventninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ahh - ja det er fuldstændig rigtigt... han besøger mig for sin egen skyld... 

men heldigvis efterspørger de fleste at jeg skal være liderlig, har behov for at jeg skal være engageret og har lyst til at jeg skal nyde det ligeså meget som dem... dem der besøger mig for deres egen skyld og har de behov, lyster og efterspørgsler - de får en statsgaranteret succesoplevelse :) 

så de besøger mig for deres egen skyld... men deres "egen skyld" omfatter min glæde.... så det er jo win win .... med streg under *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...