Michael30 15 Skrevet 28. Marts, 2014 Hejsa Så er der åbnet en ny klinik i Randers, Mariagervej 68. Det er Anny, som tidligere har arbejdet ved Kat som selv er startet op i nye flotte lokaler! Jeg har tidligere beskrevet Anny, så jeg vil ikke skrive yderligere anmeldelse af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Al Capone Skrevet 28. Marts, 2014 Hvis i skal have kunder er det en god ide at få dem der sidder og glor derinde til at gå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Marts, 2014 Hejsa Så er der åbnet en ny klinik i Randers, Mariagervej 68. Det er Anny, som tidligere har arbejdet ved Kat som selv er startet op i nye flotte lokaler! Jeg har tidligere beskrevet Anny, så jeg vil ikke skrive yderligere anmeldelse af hende. OK, men så anfør et link til dine omtaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 120 Skrevet 30. Marts, 2014 Hej. Hvordan er hende Anny så, hvis nogen har været der ville det være rart med lidt Info, der er jo efterhånden en del steder i Randers hvor det ikke er så attraktiv at komme mere. så håber snart på flere nye steder. Så lad os høre om servicen hvis der er nogen der har været på Marigervej 68 eller stedet hvor hun var før. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
greatdaner 35 Skrevet 5. April, 2014 er der et nummer ? 50510277 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 22. April, 2014 Mariagervej 68, er det ikke der, der ligger solcenter og brugt tøj? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 22. April, 2014 Jo, hun er presset ind i mellem Hun er ikke så god som Kat, men masserer dog udemærket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest prinss Skrevet 23. April, 2014 Jaah, mellem en brugt tøj forhandler og en butik der sælger brugte ting. Så det passer jo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 28. April, 2014 Hva er priserne hos hende? Vh Sh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj, 2014 Jeg har ikke kommet med indlæg før nu Jeg prøvede at få en tid hos Kat i Randers her til morgen godt nok lidt inden kl 9 Men Kat kunne ikke åbne før helt ok ville prøve sener på dagen når jeg kom forbi igen , har vært hos hende et par gange tidligere ok massage på vej ud af byen kom jeg forbi Anny på Mariagervej 68 så hun havde sat sit skilt ud , jeg ringede til hende for at høre om hun havde tid nu , det havde hun jeg skulle bare komme ind , jeg bestilte 1 times massage , jeg fik en rigtig god massage hun brugte hænderne og albuer det var rigtig godt og det at det var helt ok at røre / tage lidt på hendes ben gjord det ikke ringer af , lidt strejf og baller fik også en god tur, efter ca 1/2 time skulle jeg vende mig om fik lidt massage på mave, arme, ben og så kom det obligatorisk 'ønsker du mere, det var sådan set ikke det jeg var kommet efter men det det havde vært godt indtil nu så hvorfor ikke gå lidt videre , Hun er sød og nem at være hos så vi blev enige om ,every ting, Lidt Hj til at begynde med så Bj så på med kondomet sex i flere stillinger så Bj med sprøjt over bryster Det var rigtig dejligt er tilfreds med at det blev fuld pakke , er bestemt ikke sidste gang jeg har vært hos Anny Hun snakker lidt dansk ellers kunne vi begge lidt engelsk så det gik fint 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.x 6 Skrevet 13. Maj, 2014 Hej Hvordan ser Anny ud og hvor gammel er hun ca. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 21. Maj, 2014 Anny er en dejlig sød kvinde. Dog overrasker det mig at du kunne få fuldpakke. Hun stoppede hos kat fordi hun ikke længere ville give fuldpakke pga hendes mand ... Det er i hvert fald grunden til hun stoppede ifølge Kat .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Maj, 2014 Det kan godt være du har ret , jeg har ikke styr på kvindernes navne Jeg vil prøve om jeg kunne få samme succes som tidligere forleden formiddag Jeg blev mødt af en anden kvinde vi snakkede lidt frem og tilbage om hvad jeg tidligere havde fået og hvad jeg ønskede denne gang Men vi kunne slet ikke blive enige om noget , da jeg var opsat på mere end et HJ og det ikke kunne lade sig gøre gik jeg igen Hun snakkede om en anden kvinde som kom om eftermiddagen , ved ikke hvad hun hedder Måske har jeg vært heldig at møde den kvinde den rigtig dag , for dejligt var det ihvertfald den første gang jeg besøgte stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter plys 0 Skrevet 15. Juni, 2014 Har været på besøg et par gange inden for den sidste måned. Anny er ikke stoppet hos Kat på grund af at hun ikke ville tilbyde hele pakken. Det gør hun stadig. Problemet har åbentbart været at humøret hos Kat har svinget for meget, hvilket jo går ud over samarbejdet. Kats humørsvingninger er vi flere der har bemærket. Nå, men Anny er i fuld gang og leverer en gedigen gang massage, og andet efter ønske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 20. Juni, 2014 så må man da vist hellere omkring anny da hun er en rigtig sød tøs:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnebandit 33 Skrevet 15. Juli, 2014 det kunne da godt tænkes man skulle prøve. Hvad er åbningstiderne og priser ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 23. Oktober, 2014 det kunne da godt tænkes man skulle prøve. Hvad er åbningstiderne og priser ?? http://e-avis.randersonsdag.dk/rao/20141015?s=1&p=46 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg