Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Marts, 2014 Nille. Nej jeg aner ikke hvor mange Thorsen nåede at stikke trynen i. Han var jo en aktiv mand, til tider næsten manisk, så det har været mange mange flere end du og jeg når. Jeg oplevede en aften til en sammenkomst - ikke vild fest - at han udvidede samlingen med stort set samtlige damer der var tilstede. Det var da immervæk en 15-20 stykker. Tiderne var også anderledes, det var før nupuritismen stak sit kedelige fjæs frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 31. Marts, 2014 Nikita har du aldrig hørt om falske skamlæber, har du små, kan du få dem lavet større Jo Nille, det har jeg skam hørt om... Man kan jo få lavet nærmest alt om på sig selv, hvis man er utilfreds. Men det er jeg jo ikke. Ville jo heller ikke få tilføjet et tredje bryst, selvom jeg skulle få forespørgsler på det, vel? Og jo BX, lad os da også kalde skamlæberne noget andet. Selvom jeg tror, at jeg vil have svært ved at integrere det i min hjerne, næste gang jeg skal omtale dem. Jeg ved godt, at debatten oprindeligt gik på selve understellet og ikke på, hvad vi kalder selv samme, men det er bare sjovt, hvad vi hver især forbinder med ordene. Hvor Sisse ser ordet kusse som en svulmende, vulgær og overdådig flødeskumskage , og BX ser et væg-til-væg tæppe, så forbinder jeg det med sådan en stor ekkodal... I ved, dæææoooh. ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14225 Skrevet 31. Marts, 2014 I min verden er kusse et helt fint, neutralt hverdagsord, og jeg bliver glad, når mine gæster bruger ordet kusse fremfor fisse Men mis kan også gå an Min version har glatte kønslæber (der er ingen skam i mit skød og en lille trekant med lyse hår på toppen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 31. Marts, 2014 Min version har glatte kønslæber (der er ingen skam i mit skød og en lille trekant med lyse hår på toppen. Den er garanteret flot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Marts, 2014 jeg hader nærbilleder af fisser Gør jeg også og de der vises her, er i mine øjne ikke kønne... Jeg er glad for min "vender indad" synes altså det der liger nogen der er i stykker... Men jeg er også sart med de misser. Helt glat tak og de skal smage af naturlige safter, sødt og lidt saltet... Være lige, lige som mig, lille og fin, med små skamlæber og lille clitoris... Lige som jeg foretrækker en mands uden hår og med smagen af liderlighed ( sutter jo kun uden privat, men den skal dæleme også smage og lugte godt HELE vejen så...) lige sådan skal kussen/ fissen smage... Ja jeg kan godt lide begge dele sf... Hmm vist godt jeg har arbejdsdag i morgen hihi... Godt emne... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Marts, 2014 Enig med Nikita og Sisse... per usual... *gg* Jeg hader ordet kusse... hvis en mand siger "lad mig se din kusse" - så er min personlige stemning spoleret... det er så tarveligt et ord i mine ører... på alle måder turn off for mig Men når det så er sagt - så er min mis i nøjagtig samme stil som Sisses og Nikitas... der er en fin markeret landingsbane inden skøjtebanen der er helt glat... (laser glat) Aner ikke om skamlæberne er store eller små... det lader jeg mine gæster vurdere... jeg kan godt lide dem... og elsker når der bliver suget ganske blidt i dem Forskellen på kusse og fisse er at kussen har født og ja det har fissen ikke... Måske derfor med holdningen smil.... Stolt af man hverken kan mærke eller se på min at de skønne unger er sat til, træning og træning, så bevare du fissens stamhed og struktur og ja så har du begge dele... Smart ikk smil.., knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 1. April, 2014 Forskellen på kusse og fisse er at kussen har født og ja det har fissen ikke...... Smart ikk smil.., knus Line Helt enig med Line, sådan har jeg også altid defineret forskellen Med venlig hilsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14225 Skrevet 1. April, 2014 Den har jeg også hørt før, men jeg deler nu ikke den holdning, min kusse har fx ikke født noget (nogen) ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. April, 2014 Forskellen på kusse og fisse er at kussen har født og ja det har fissen ikke... Det er helt nyt for mig. Hvor stammer den fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. April, 2014 Det er helt nyt for mig. Hvor stammer den fra? Fra Jylland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. April, 2014 Fra Jylland Skulle slet ikke undre mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2014 Det er helt nyt for mig. Hvor stammer den fra? Min læge... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 1. April, 2014 Jeg tror din læge bør koncentrere sig om andre ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. April, 2014 Gør jeg også og de der vises her, er i mine øjne ikke kønne... Jeg er glad for min "vender indad" synes altså det der liger nogen der er i stykker... Men jeg er også sart med de misser. Helt glat tak og de skal smage af naturlige safter, sødt og lidt saltet... Være lige, lige som mig, lille og fin, med små skamlæber og lille clitoris... Lige som jeg foretrækker en mands uden hår og med smagen af liderlighed ( sutter jo kun uden privat, men den skal dæleme også smage og lugte godt HELE vejen så...) lige sådan skal kussen/ fissen smage... Ja jeg kan godt lide begge dele sf... Hmm vist godt jeg har arbejdsdag i morgen hihi... Godt emne... Knus Line Jo Line, de er da meget pæne. Vi er jo så forskellige, både piger og mænd dernede. Og du har ret - bare de dufter dejligt og smager ditto, så betyder et par centimeter mere eller mindre ikke noget - hverken for dillere eller kønslæber. I den viste størrelse og op efter hedder de iøvrigt sommerfugle vinger - i min verden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2014 Jeg tror din læge bør koncentrere sig om andre ting. Dette ved du jo intet om søde, hun er dygtig og det var faktisk mig der spurgte... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2014 Jo Line, de er da meget pæne. Vi er jo så forskellige, både piger og mænd dernede. Og du har ret - bare de dufter dejligt og smager ditto, så betyder et par centimeter mere eller mindre ikke noget - hverken for dillere eller kønslæber. I den viste størrelse og op efter hedder de iøvrigt sommerfugle vinger - i min verden Jeg er nok for uromantisk så, for jeg kalder en spade en spade, en fisse en fisse, en kusse en kusse, og ja i børnehaven ( da jeg arbejdede der for mange år siden) hed det ; skal du lave lort eller tisse til børnene, når de skulle have hjælp på wc' et... Tilbage til l... Ordet, jeg har det fint med glædespige, men jeg arbejder som L.... så dette har jeg det også fint med. Jeg ser ingen grund til at kalde min kusse for andet end det den hedder og opføre den sig dumt, ja så er den en møgkusse!!! Vi griner meget af dette her, vagtpigen og jeg... Tro mig der er mange sjove udtryk.. Og vi kan såmænd godt kalde hinanden møgkusser når vi laver fis og ballade her... Hvor feminin jeg end er, så er jeg nok bedre til at tingene bliver sagt ligeud og direkte... Mange knus fra Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. April, 2014 Jeg er nok for uromantisk så, for jeg kalder en spade en spade, en fisse en fisse, en kusse en kusse, og ja i børnehaven ( da jeg arbejdede der for mange år siden) hed det ; skal du lave lort eller tisse til børnene, når de skulle have hjælp på wc' et... Tilbage til l... Ordet, jeg har det fint med glædespige, men jeg arbejder som L.... så dette har jeg det også fint med. Jeg ser ingen grund til at kalde min kusse for andet end det den hedder og opføre den sig dumt, ja så er den en møgkusse!!! Vi griner meget af dette her, vagtpigen og jeg... Tro mig der er mange sjove udtryk.. Og vi kan såmænd godt kalde hinanden møgkusser når vi laver fis og ballade her... Hvor feminin jeg end er, så er jeg nok bedre til at tingene bliver sagt ligeud og direkte... Mange knus fra Line Du har ret, men det var din kommentar til billederne af missemijawkatte jeg kommenterede. Kald du bare din kusse for en møgkusse når du er sur på den, men jeg gør det aldrig. Nu ville jeg heller ikke blive sur på den Kys og karma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2014 Hihi det tror jeg heller ikke mænd som sådan gør, så det i hvert fald i andre henseende og se dette er jo en anden snak... Jeg synes ikke de kønne de billeder, men igen vi er forskellige og der er en af slagsen til alle smil... Knus fra Line til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. April, 2014 Er det ikke noget med at sådan en lillelise udsender feromoner, eller hvad det nu hedder....som gør os mænd vilde i varmen Jeg kan i hvert fald ikke huske at jeg har været tæt på en hvor jeg decideret tænkte nej tak! Jeg er nok mest til glatbarberet eller lidt hår på toppen som mange siger. Jeg har også prøvet en fuld busk ikke ynglings scenariet men det var da en spændende oplevelse de gange jeg er endt i sådan en situation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 1. April, 2014 Hej du elskværdige elsker fra Århus Jeg har det faktisk ikke for vildt godt med kusser... Eller fjapper - som er Missetands ynglingsudtryk, når han skal agere ucharmerende. Eller Gina - som er Nilles ynglingsudtryk. Det er sgu synd for Gina. Jeg har det meget bedre med, punani'er, fanny'er, fisser, misser, lillelise'r, tissemisser, fisseletter, lysthuse og blomster... Ja, selv grotter kan gå i stedet for. Når det så er sagt... Så har jeg det ligesom Sisse - as usual Synes min punani ser mærkelig ud helt nøgen, så derfor bevarer jeg Le'bush på toppen. For eftersom jeg ikke selv ynder at stikke min tunge i en hårbold, så vil jeg jo heller ikke byde nogen, at skulle gøre det på mig. Skamlæber... Der har vi jo nu engang dem, som vi er udstyret med fra naturens hånd. Der er faktisk en mange mænd, der tænder på store skamlæber, for jeg har da måttet skuffe en hel del forespørgsler på lige netop det ønske. Hvis jeg ikke husker fejl var det rødstrømperne der indførte ordet kusse i halvfjerdserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. April, 2014 (edited) Dette ved du jo intet om søde, hun er dygtig og det var faktisk mig der spurgte... Knus Line Jeg er sådan set enig med Midtj. At din læge er dygtig, tvivler jeg ikke på, ellers havde du hende vel ikke. Men det har sådan set ikke meget med sagen at gøre. Kusse, fisse og andre betegnelser er rent sproglige begreber, og her er din læge såmænd ikke en pind mere kompetent end havnearbejderen - eller vi andre for den sags skyld. Redigeret 1. April, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 1. April, 2014 Jeg har en kusse, der ikke har født, men jeg synes kusse lyder frækt. Jeg har en helt naturlig behåring som går lidt ned i siderne på benene og store fyldige skamlæber som svulmer op, hvis de bliver slikket op på den helt rigtige måde. Mit klit er også rimelig stor så det er ikke bare en salgsgimmik når jeg siger, bimbambusse jeg har en kusse som er helt speciel Knus Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 2. April, 2014 En pik er en pik og ikke en tissemand, diller, svans, penis, etc...................... Og en fisse er en fisse ! .....................min uforbeholdne mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brillex 73 Skrevet 2. April, 2014 Jeg forbinder ordet kusse med ældre og modne kvinder hvor der er hår på og den er ikke så stram som den har været engang. Modsat ordet fisse er en smuk kønsdel hos yngre piger i 20'erne, barberet, stram og smager/dufter neutralt. Og så lyder ordet kusse i særligt godt synes jeg i det hele taget. Jeg foretrækker helt klart en fisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2014 Det handler ikke en skid om fisser, kusser og andre salatædende væsener, lær jer dette: PIK er Gud Hilsen Carl Mar Møller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg