Liv 14225 Skrevet 2. April, 2014 Salatædende væsener Hehe ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 2. April, 2014 Liv, Ja da, - eller de "spiser" måske også andet end salat. Jeg mindes en engelsk joke for mange år siden, der gik ca. sådan: "Why is the pussy called a beaver? " "Because it is a small furry animal that sits on your face and bites your tongue" - Og det er der jo nok noget om. Cheers, eller måske Bon Appetit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 2. April, 2014 Hej, Min forrige kommentar bidrog vel egentlig til at afspore debatten. Det var ikke min hensigt, så jeg skal prøve at få den tilbage på sporet, med min mening om ÅE's oprindelige spørgsmål: Jeg synes at mis eller missekat er dejlige bløde ord, som jeg forbinder med noget rart, hygge-noget. Nogen vil måske sige barnligt faktisk. Men so be it. Men jeg er også mere til hygge-sex, end hard-core, det skyldes nok alderen ... Det er ligesom pussy eller pussycat på engelsk, også dejlige bløde ord. Hvorimod jeg synes f.... er et lidt for pubertets-agtigt; vi snakkede vist ikke om meget andet da jeg var i den alder ... og jeg bilder mig selv ind, at jeg er kommet lidt videre... Ordet kusse er såmænd næsten ok, næsten neutralt, omend stadig lidt vulgært. Blomst er også et fint ord. - Kan I huske Pink Floyd's "The Wall" - der var noget flotte sekvenser med en blomst. Mht udseendet, så synes jeg at de sommerfuglevinger (rigtig godt udtryk) som ÅE omtaler, nemt kan blive for store. Så farer man jo nærmest vild i alt det; det bliver lidt ligesom at pakke de der pakker ud, hvor der er lag på lag på lag .... Så hellere nogen lidt mindre skamlæber, (eller hvad de nu skal kaldes) Lugt og smag: Tja bare den naturlige, tak, og ikke nogen tilsætningsstoffer til mig tak. Cheers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13856 Skrevet 3. April, 2014 Nu er FJAMS vist et lidt gammeldags udtryk - synes ikke det bruges længere - så I får lige et retrobillede for at genoplive hvordan sådan en ser ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 4. April, 2014 gudske tak og lov for laser siger jeg bare.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 Nu er FJAMS vist et lidt gammeldags udtryk - synes ikke det bruges længere - så I får lige et retrobillede for at genoplive hvordan sådan en ser ud Den ser jo større ud end den lille pige hihi... Monsters ink aggggg ad ad. Der ville selv ikke jernet kunne finde ind muhahahahaha.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 4. April, 2014 jeg må indrømme at jeg finder det der billede lige så frastødende som en pik/kugler med mange hår på... jeg er bare ikke til urskove... det er fint der er hår på - det kan jeg sagtens have, men jeg vil have en veltrimmet plæne og ikke et vildnis man farer vild i ... det er nasty alle burde altså gå nok op i sig selv til at de ikke præsenterer den slags for deres partner med mindre partneren ligefrem ønsker det og tænder på det... alene for hygiejnen!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 Det samme sagde pigerne jo nok også dengang omkring glatbarbering. Jeg har fantasi til at forestille mig at væg til væg tæpperne igen for en renæssance. Spørgsmålet er nok bare hvornår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. 8" 39 Skrevet 4. April, 2014 Jeg er uigenkaldeligt fan af kvindekønnet (og kvindens køn) og sammenligner det også med en blomst - og jeg har egentlig svært ved at tro at det skulle være tilfældigt (så hvorfor skulle det dog ikke være legitimt at samle på kusser, når nu en samler og kender af roser ikke syntes at vække forargelse). I mit stille sind skelner jeg mellem fisser (ungpigefisse) og kusser (konekusse) og har så et udtryk jeg også kan lide, nemlig fjams, som jeg placerer imellem de to andre udtryk (MILF ?). Det er ikke en aldersopdeling i den forstand og ingen af dem er tænkt som nedsættende udtryk .... en fan taler ikke nedsættende om idolet . Det helt glatte look er vel ved at være retro, der er måske lidt for meget pædo ved det idag ? Selv unge piger må gerne ha' en dusk eller lidtdun der måske signalerer den forjættene overgang mellem pige og kvinde. Rent personligt er jeg nu ikke fanatiker, når blot barberingen holdes ved lige så et glat look fremdeles fremtræder glat dog med en væsentlig undtagelse ... ægte rødhårede må ikke rage det hele af ! At snyde os for det forjættende syn af rødt dun på en flødehvid hud over sartrosa kønslæber sidestilles i min verden med hærværk !! Der findes intet smukkere. Hvis nu der er en mening med at fjamsen ligner en smuk og sjælden blomst så giver det jo endnu mere mening at der også er en liflig duft når "blomsten" springer ud og en nektar som ihærdige tilbedere af blomsten ynder at drikke af som var det en fin årgangsvin. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 Jeg er uigenkaldeligt fan af kvindekønnet (og kvindens køn) og sammenligner det også med en blomst - og jeg har egentlig svært ved at tro at det skulle være tilfældigt (så hvorfor skulle det dog ikke være legitimt at samle på kusser, når nu en samler og kender af roser ikke syntes at vække forargelse). I mit stille sind skelner jeg mellem fisser (ungpigefisse) og kusser (konekusse) og har så et udtryk jeg også kan lide, nemlig fjams, som jeg placerer imellem de to andre udtryk (MILF ?). Det er ikke en aldersopdeling i den forstand og ingen af dem er tænkt som nedsættende udtryk .... en fan taler ikke nedsættende om idolet . Det helt glatte look er vel ved at være retro, der er måske lidt for meget pædo ved det idag ? Selv unge piger må gerne ha' en dusk eller lidtdun der måske signalerer den forjættene overgang mellem pige og kvinde. Rent personligt er jeg nu ikke fanatiker, når blot barberingen holdes ved lige så et glat look fremdeles fremtræder glat dog med en væsentlig undtagelse ... ægte rødhårede må ikke rage det hele af ! At snyde os for det forjættende syn af rødt dun på en flødehvid hud over sartrosa kønslæber sidestilles i min verden med hærværk !! Der findes intet smukkere. Hvis nu der er en mening med at fjamsen ligner en smuk og sjælden blomst så giver det jo endnu mere mening at der også er en liflig duft når "blomsten" springer ud og en nektar som ihærdige tilbedere af blomsten ynder at drikke af som var det en fin årgangsvin. Jeg glæder til den dag en kvinde formår at beskrive mandens pik ligeså poetisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13856 Skrevet 5. April, 2014 (edited) Den ser jo større ud end den lille pige hihi... Monsters ink aggggg ad ad. Der ville selv ikke jernet kunne finde ind muhahahahaha.... Jeg synes ikke det er så slemt med en stor måtte og jernet skal også nok finde vej til lastens hule (ellers har jeg en buskrydder og en barberskraber - så er den ged barberet ) - det er værre med en stor flommemave, hvor kvinden lige er nødt til at løfte maveskindet lidt op, før man kan komme til Har dog ikke selv prøvet det, men havde en kammerat, der var røget på en oversygeplejerske på et hospital. Redigeret 5. April, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13856 Skrevet 5. April, 2014 jeg må indrømme at jeg finder det der billede lige så frastødende som en pik/kugler med mange hår på... Noget, der ellers er rigtig frækt og pirrende er at blive trukket ligeså laaangsooomt i hårene på bollerne - og få dem trukket af Værre er det med hårene omkring røvhullet - det er ondt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg