Hop til indhold
Onslow

Nam Thai, Vejle

Recommended Posts

Den gamle her hører til dem, der har haft fornøjelsen af en omgang influenza af den hårde type.

Efter en uge med tyndskid, kvalme, svimmelhed, hovedpine og muskelsmerter i 3. potens, ser det heldigvis ud til at være ved at klinge af, men en uge uden fast føde sætter nu også sit præg på legemets struktur, en runde eller 2 af samme karat ville vist få mit BMI til at nærme sig ønskelige værdier.

Influenza eller ej, så havde jeg allerede før jul pålagt mig selv en 20timers arbejdsdag i går lørdag. Efter dårligt at have været ude af sengen fra tirsdag, valgte jeg at tage en 10 timers vagt fredag for at tjekke ud, om jeg overhovedet ville være i stand til at gennemføre lørdagens strabadser. Forsøget indikerede, at jeg med opbydelse af al min viljestyrke ville kunne løbe risikoen, og for at minimere sandsynligheden for et legemligt kollaps, undte jeg mig en times hård massage af den martrede krop, så jeg skyndte mig at bestille en time.

Da jeg entrede klinikken blev jeg udsat for et mindre chok, i sofaen ved siden af altid søde Nan sad den smukkeste og mest velskabte unge thaipige, jeg har kastet mine øjne på i umindelige tider. Nuvel, alene det at kravle op på massagebriksen, var en kranentreprise værdig, men det lykkedes, og mens Nan varmede ryggen op med sine kyndige hænder, kunne jeg trods min legemlige forfatning ikke lade være med at spørge ind til den unge skønhed.

Ban hedder hun, og hun skal godt nok opleves. Som jeg har kunnet læse af andre anmeldelser, så er 4-håndsmassage ved at vinde frem i Vejle området, om det skyldes det faktum, at der er alt for mange klinikker i og omkring byen. skal jeg lade være usagt, men da jeg pludselig mærkede et par ekstra hænder, var nydelsen på trods af smerterne bare helt fantastisk. 2 forskellige tekniker på samme tid giver en helt speciel oplevelse. Nan med de hurtige og meget intense tryk og gnub suppleret af Bans meget langsomme og inderlige strøg, bedre bliver det næppe.

Da det endeligt blev tid til at rulle om på ryggen, måtte jeg konstatere, at influenzaen kunne holde begejstringen nede på trods af det fantastiske syn, den unge skønhed bød på, men nu var det jo også kroppens led og muskulatur, der var mit ærinde.

Nan pointerede da også, at pigen ikke er til hanky-panky, men alene den visuelle oplevelse var alle pengene værd. I øvrigt måtte jeg kun bøsse 300 kr for fantastiske 60 minutter, om der var tale om stamkunde rabat eller om det bare er prisen, skal jeg lade være usagt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende den ældre er meget pushy og tager hurtigt fat i bollerne. Hun er meget ivrig efter, at sælge sex. Hun vil det hele, hendes meget smukke og slanke med massør tilbyder "kun" hånd.

Massagen er ret uinteressant.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad koster massage med handjob hos Nam?

Jeg synes selv, at det er en del af 'det sjove' hos thai'erne, at man ikke kender tillægsprisen 100%. Man kan jo blot sige nej tak - eller kan man? :-) :-)

Nu får du prisen alligevel: Standardpriser: 300+300.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...