Guest Liderligfyr Skrevet 30. Marts, 2014 Er der ikke noget der er gået galt med tiden? den står da stadig til vintertid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 30. Marts, 2014 Er der ikke noget der er gået galt med tiden? den står da stadig til vintertid Kommer an på, om du skrev dette for 4 minutter eller 1 time og 4 minutter siden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. April, 2014 Der er noget galt med tiden. Tiden er en time bagud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 5. April, 2014 (edited) Der er noget galt med tiden.Tiden er en time bagud Det er sikkert UTC tid så.Venligst landsbytossen - uden smartphone Redigeret 5. April, 2014 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. April, 2014 (edited) Der er noget galt med tiden. Tiden er en time bagud 'Hvad har dette så med de forskellige indlæg at gøre? Så længe alle bruger 'samme tid' er det vel komplet irrelevant, men selvfølgelig bør tiden opdateres automatisk. Lige nu står den på 11.14 pm, (log in tid) og det passer da meget godt???? Altså lige bortset fra at det tog mig 2 min at skrive dette. Redigeret 5. April, 2014 af smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 5. April, 2014 min tid passer da godt nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. April, 2014 Det er sikkert UTC tid så. Venligst landsbytossen - uden smartphone Er det noget, jeg kan gøre noget ved? 'Hvad har dette så med de forskellige indlæg at gøre? Så længe alle bruger 'samme tid' er det vel komplet irrelevant, men selvfølgelig bør tiden opdateres automatisk. Lige nu står den på 11.14 pm, (log in tid) og det passer da meget godt???? Altså lige bortset fra at det tog mig 2 min at skrive dette. Med de forskellige indlæg? Den sætning giver slet ikke mening. Nu bruger vi alle heller ikke samme tid, da jeg stadigvæk er en time bagud, når jeg poster et indlæg. min tid passer da godt nok Dejligt, men det gør min ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 6. April, 2014 Hvis du klikker på nedenstående link, kan du rette din tidszone http://www.eroguide.dk/forum/index.php?app=core&module=usercp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. April, 2014 (edited) Min tidszone står til 'Copenhagen', og nu har jeg slået 'Tidszone korrektion' fra og 'Sommertid nu?' på i stedet, da den dukkede op. Nu må vi se om det hjælper. Det hjalp, så tak for hjælpen! Dog burde funktionen, 'Tidszone korrektion' vel egentlig sørge for at opdatere tiden? Redigeret 6. April, 2014 af PrinceCharming Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg