Hop til indhold
Monty

K & K massage markedsgade Randers

Recommended Posts

Ville lige prøve dette sted, kom ind og blev modtaget af en ung pige på ca. 25 - 28 år, hun var ikke helt slank, men heller ikke buttet, men midt imellem, så det kunne da godt gå an.

Jeg fik smidt tøjet, og hun spurgte om der var andet end massage jeg ønskede, jeg spurgte hvad hun tilbød, hun havde hele pakken, jeg valgte body 2 body med HJ. Og der fik jeg den helt store tur, jeg kunne slikke hende, og hun gav et lille blev også, og så et fint HJ.

Til en pris af kr 800,- for 1 time, dette sted bar også præg af at det er et bordel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også lige været forbi stedet. Tror jeg mødte samme pige som Monthy, der var i hvert fald lidt mave....

Meget blød massage, havde egentlig tænkt mig at prøve b2b men ombestemte mig da jeg kom om på ryggen. Bestilte Blowjob og det var overraskende godt. Dejligt langsomt og efter kort tid smed hun tøjet uopfordret, lagde det ene ben op på briksen mens hun stod på det andet, så der var åbent til berøring. Huggede lidt af olien så jeg kunne massere hende lidt ( burde vel faktisk have haft lidt betaling for det )

så fortsatte hun med blowjobbet og stadig roligt tempo. tog det hele i munden hvorefter hun gjorde som om hun ville kysse mig  :eek:  Elsker når de har god humor. Jeg takkede dog pænt nej til kysset  :mrgreen: 

Gentagelsesfare, ja det ender det nok med.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ville lige prøve dette sted, kom ind og blev modtaget af en ung pige på ca. 25 - 28 år, hun var ikke helt slank, men heller ikke buttet, men midt imellem, så det kunne da godt gå an.

Jeg fik smidt tøjet, og hun spurgte om der var andet end massage jeg ønskede, jeg spurgte hvad hun tilbød, hun havde hele pakken, jeg valgte body 2 body med HJ. Og der fik jeg den helt store tur, jeg kunne slikke hende, og hun gav et lille blev også, og så et fint HJ.

Til en pris af kr 800,- for 1 time, dette sted bar også præg af at det er et bordel.

Jeg synes der er lidt stille i Randers for tiden.

Så jeg ville prøve stedet her. Jeg havde ikke hørt om det før Monty skrev.

Ganske rigtigt en ung ikke helt slank pige inviterede indenfor. Hun startede med at hive boxer shortsene af for ligesom at fortælle hvad det gik ud på. Det blev til 5 minutters planløst ryg gnubberi, før der blev meldt. Turn over baby. Hun gik straks igang med lille mand. Og sagde "you can get everything here". Jeg spurgte til fuld pakke. 1000 kom det prompte. Jeg var lidt trængende så jeg sagde OK til det.

Hun smed tøjet galede en ordre på thai, og hurtigt blev der  stukket et condom ind under forhænget. Dette blev monteret og hun satte sig ovenpå mig og red som om det skulle overståes før vi var kommet igang. Alt imens hun kaglede med de to tre andre, der sad lige udenfor. Nu har jeg ikke så let ved at komme, når stemningen ikke er der. Så hun kæmpede en rum tid før hun lod mig komme øverst, hvor jeg kneppede hende godt og grundigt, det lukkede for kagleriet og udløste nogle støn som lød ægte. But who knows?

Efter en stund ville hun sutte mig af, det foregik i nogle minutter stadig med condomm - havde ellers læst her, at  hun ville tage ladningen i munden. Da det ikke gav noget resultat, startede en ny kaglen og ind kom mutter selv og begyndte at hive i lille mand alt imens hun nærmest råbte - come, come. Det tog den sidste rest af lyst og jeg bad mutter gå ud igen.

Den unge skal have den ros at hun fortsatte med hånd og mund indtil jeg fik en tiltrængt udløsning.

Denne oplevelse var så komisk at jeg følte mig i skjult kamera.

Gentagelse - nej.

Må jeg så bede om Kat selvom man ikke er heldig hver gang

Ja, Monty det er ikke en massage klinik men et bordel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...