Hop til indhold
Gæst

Slag tilbud kr. 500 for en time

Recommended Posts

Gæst

jeg syntes det er en ond aprilsnar :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Måske, på den anden side behøver man jo så ikke pjække fra arbejde, og finde på lidt for gennemskuelige søforklaringer for, at komme forrest i køen, og så skuffet opdage at der allerede er kommet 100 før en der ligger og små fryser i deres medbragte soveposer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var jeg da lige ved at få godnat-drinken galt i halsen. Et fantastisk tilbud og en rigtig

god aprilsnar fra spøgefuglen Nikita.

Har I forresten set på Politikens hjemmeside, at Danmark har en chance for at komme med til VM i fodbold?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forestil jer lige en telefon og mail storm den stakkels Nikita ville få :D

det får hun jo nok alligevel, der er jo mange der ikke læser hele annoncen :)  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://www.eroguide.dk/forum/topic/19961-årets-slagtilbud/

Jeg plejer jo at leve efter "Hvad der lyder for godt til at være sand, er sjældent sandt". Men jeg må sgu indrømme, at hjernecentret for ønsketænkning skulle langt ned i annoncen før realismen igen tog over.

Tak for et skønt grin. :D

Hæ,hæ, jeg nåede også helt ned til Muhahahaha. Ja, verden vil bedrages :P :P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kanon grineren. Det er fandme et godt grin. Den pige, har jo stor humor  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

.... eller også er hun en stor kender af den mandlige tankegang og psyke  :D  :D  :D  :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

.... eller også er hun en stor kender af den mandlige tankegang og psyke  :D  :D  :D  :D

Hahahahahaha BX det er selvfølgelig, nok rigtigt. Damn vi er så nemme, at gennemskue.  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahahahahaha BX det er selvfølgelig, nok rigtigt. Damn vi er så nemme, at gennemskue.  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Jeg har jo et vist kendskab til frk. Darling, så jeg ved, at ingen af de her foreslåede ting er helt hen i vejret :P :P :P.

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://www.eroguide.dk/forum/topic/19961-årets-slagtilbud/

Jeg plejer jo at leve efter "Hvad der lyder for godt til at være sand, er sjældent sandt". Men jeg må sgu indrømme, at hjernecentret for ønsketænkning skulle langt ned i annoncen før realismen igen tog over.

Tak for et skønt grin. :D

He he den var god, selv om jeg ikke troede på den  :-P

Men numsen er da stadig utrolig lækker :P

Med venlig hilsen fra en gammel livsnyder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men numsen er da stadig utrolig lækker :P

Ja, når enden er god, er alting godt :-P:mrgreen::P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Øv øv troede lige at der blev åbnet for baggården så der

kunne prøves et par tricks af øv øv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg er pisse sur over den slags vildledende reklame. Så jeg påtænker, at anmelde hende til forbrugerombudsmanden. Måske kan han påtvinge Nikita, at levere hendes fristelser til den lovede pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

lækre billeder af Nikita :D

Nikitas tilbud er slet ikke et slagtilbud, jeg kender en som tager 50kr/timen, og det er kun græsk og blow.

Jeg ved ikke med i andre, men jeg vil helst ikke høre mere om det Nille. Please !!

Del dette indlæg

Link til indlæg

lækre billeder af Nikita :D

Nikitas tilbud er slet ikke et slagtilbud, jeg kender en som tager 50kr/timen, og det er kun græsk og blow.

Jeg kender en der kun koster 5kr/timen  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...