Nikita Darling 11509 Skrevet 1. April, 2014 Tak for et skønt grin. Selv tak. Bahahaha, i er for nemme gutter Nikitas tilbud er slet ikke et slagtilbud, jeg kender en som tager 50kr/timen, og det er kun græsk og blow. Ja, ham kender jeg også... Jeg kommer nok over det. Hilsen onde onde mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. April, 2014 (edited) Selv tak. Hilsen onde onde mig Du ka' da bare vente dig, onde Nikita. Godt nok er du ikke til græsk, men ganske som Nille kan også du få rumpen op i smækhøjde ..... på et eller andet tidspunkt . Redigeret 1. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. April, 2014 Du ka' da bare vente dig, onde Nikita. Godt nok er du ikke til græsk, men ganske som Nille kan også du få rumpen op i smækhøjde ..... på et eller andet tidspunkt . BX du skal ikke true os alle med smæk, det kan være Nikita og jeg kan gå sammen om at stikke noget op i dig du er åbenbart til græsk hæhæ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 1. April, 2014 BX du skal ikke true os alle med smæk, det kan være Nikita og jeg kan gå sammen om at stikke noget op i dig du er åbenbart til græsk hæhæ... Jeg ved hvor der kan lånes et stort udvalg af udstyr til dette. Alt fra alm størrelse, til blåhval vedhæng!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. April, 2014 Uha, da. Nu bliver jeg rigtig bange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. April, 2014 Uha, da. Nu bliver jeg rigtig bange BX du skal ikke være bange, vi skal nok være blid mod dig og starte med små størrelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. April, 2014 Selv tak. Bahahaha, i er for nemme gutter I dagens anledning med "special menuen" skulle du da have lavet full-bodyshot hvor du står på hænder :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 1. April, 2014 Jeg kan hermed bekræfte ægtheden af Nikitas annonce. For første og sidste gang var hun på besøg i Horreby og det skulle udnyttes. Gode tilbud hænger ikke på alle træer. Jeg betalte med Dankort og fik prisen forhandlet ned på 499,95 kr. Vi hyggede os gevaldig. Fra jeg kom til jeg gik var der gået 3 timer - johhh - det er ganske vist. Det var privat derfor ingen detaljer. Gentagelsesrate: næste 1. april. Besøget er allerede aftalt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 1. April, 2014 Vi hyggede os gevaldig. Fra jeg kom til jeg gik var der gået 3 timer - johhh - det er ganske vist. Det var privat derfor ingen detaljer. Javel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLadyMylena 435 Skrevet 1. April, 2014 (edited) Redigeret 1. April, 2014 af TheLadyMylena Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 1. April, 2014 Øv øv troede lige at der blev åbnet for baggården så der kunne prøves et par tricks af øv øv. Det var der også... Men jeg skrev ikke noget om, hvis baggård det var, vel Og megafransk var i øvrigt bare mega god fransk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg