Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Samfundsmæssige konsekvenser af kvindeeksport?

Recommended Posts

For at have noget at forholde sig til, så kostede en glædespige på denne tid, det samme som et glas vin på en bar. Prøv du at gå ind på en Dansk klinik idag og smid en 50ér og sig "så vil jeg gerne have den helt store tur" :smile: Ahhh så meget mangel er der ikke på mænd idag :wink:

Nu er det så et spørgsmål om hvad vinen kostede? - På en lyssky natklub kan du hurtigt komme til at give mere for champagnen end for pigen  :shock:

Pigerne var der måske heller ikke alle lige frivilligt, men hjembragt fra de romerske provinser.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi danskere er ved at forsvinde og vi svinder ind... vi havde en gang England, Norge, Sverige, Færøerne, Dansk Vestindien og Grønland....

Vi skulle forsøge at annektere Skåne nu, mens annekteringsbølgen er på mode, se bare Rusland, som er ret "hot" for tiden. :D

Hva hulen skulle vi med skåne? Den er jo fuld af svenskere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Helt rigtig Nille, der bliver genoprettet balance på et tidspunkt (også i Kina) af den simple årsag, at der på verdensplan bliver født 51 % drenge og 49 % piger. Så når krigene stopper, pigerne ikke bliver drabt, folk ikke flygter.....jamen så kommer der balance i tingene igen. Men at der kommer balance i tingene om 25,50,100 eller 500 år, kan du jo ikke bruge til noget idag. Det ændrer jo ikke på, det ikke er sjovt at være pige i Libanon idag eller ikke sjovt at være mand i nogle områder af Kina idag (og formentlig også Rumænien)

@Jernsvinet

Jeg er ret sikker på, det er 50 kr versionen der hentydes til..... De romerske kvinder gjorde det frivilligt eller af nød om du vil. Ja herrefolket brugte jo Slavinderne de hentede ind fra provinserne som de lystede.... Men tror nu ikke det var sjovere at være Slave og blive brugt som Gladiator og bare vente på den dag, hvor man bliver slagtet imens folk jubler og morer sig bekostelig over det

Del dette indlæg

Link til indlæg

.jamen så kommer der balance i tingene igen. Men at der kommer balance i tingene om 25,50,100 eller 500 år, kan du jo ikke bruge til noget idag.

Som jeg sagde indledningsvis "LF burde du ikke råde dem til at tage hjem og passe deres børn/familie stedet for at knalde og snakke med dig, hvis du er bekymret om det rumænske samfund og familieliv."

Nej der i mod vil du have billige pussies og efterspørger på samme,

Det er situationen her og nu

Du udgør efterspørgslen

De rumænske piger udgør udbuddet

Det er lidt dobbeltmoralsk at bekymre sig om det rumænske samfund, når du selv medvirker til evt. problemer i Rumænien, ved at efterspørge på billige rumænske piger.

Bottom line, hvis du mener det er et samfundsproblem af eksportpigerne rejse væk fra deres hjemland, så lad være med at udgør efterspørgslen, (læs køb dansk)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Køber jeg Dansk og dermed øger efterspørgslen herhjemme, vil jeg bidrage til flere piger bliver lokket i fordærv som prostituerede.

Evt vil jeg være med til at presse priserne op, så andre med mindre midler ikke kan være med

uanset vil jeg være en slemme slemme dreng.

Jeg kunne også vælge at lade være med at bruge pengene på piger og så brænde dem i stedet for. Men så udleder jeg jo bare co2

Ahh at Rumænien har fejlslået økonomisk og det derfor er attraktivt for pigerne at søge ud kan vist ikke lægges på mine skuldre, det må være et internt anliggende i Rumænien.

Men derfor kan man da godt se problemstillingen i det for samfundet i Rumænien

ligeså vel som jeg kan se co2 problemmerne selvom jeg har bil, spiser kød etc

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...