Jasmin 8533 Skrevet 1. April, 2014 hmmm det er jeg heller ikke faktisk er jeg ret glad,.. de fleste der har mødt mig siger at de synes jeg er noget af det mest livsglade de har mødt endnu..... og det synes jeg passer meget bedre på hvordan jeg ser mig selv men selv jeg kan påvirkes i en grad hvor glæden træder i baggrunden... og det gør den faktisk idag... og det kan måske forklare for jer hvorfor i kan risikere at blive midt med en mindre positiv attitude når i ringer/skriver til pigerne og undrer jer over hvorfor tonen ikke er vildt happy... hvis i har børn... så ved i hvor ekstremt belastende det er når børn plager... et overtal af mænd der kontakter mig har samme ekstremt belastende træk... de PLAGER!!!! det er fucking belastende "vil du ikke nok", "kan du ikke lokkes til", "hvor meget ekstra skal jeg betale for at du xxx" 1 gang er ingen gang, 2 gange er 2 gange for meget... prøv at se om smilet er stivnet når det er fyr nr 15 der ikke fatter at nej betyder nej... NEJ! Så hvis i synes vi piger er afvisende - så prøv at forestille jer at det var jer der skulle lægge ører til alt det pladder * 15 - så blev i også meget meget kontante meget hurtigt - men det betyder ikke vi er sure - vi gider bare ikke imødekomme barnligt plageri!! lad være med at spørge så dumt om det er dem/mig på billederne... dem det ikke er lyver alligevel... os andre fornærmer i faktisk fordi i indirekte beskylder OS for at lyve... dårlig start på det hele... i får jo næppe et ærligt svar hvis det ikke er alligevel. Jeg hader insinuationen at jeg er uærlig... bliver ikke glad for det når jeg nu skriver at jeg er glad for analsex - hvorfor pokker er det så livet om at gøre at spørge om det? jeg skrev det jo ikke hvis jeg ikke var... igen... tror mændene at jeg er fuld af løgn så skal de da ikke ringe... for det gør mig IKKE spor positivt stemt at blive draget i tvivl hver gang jeg tager telefonen det er ikke en del af min jobbeskrivelse!! Så er der alle dem der spørger i det UENDELIGE.... om alt muligt, ombestemmer sig undervejs, ikke aner hvad de vil og konstant spørger om tillæg til dette og hint og 14 telefonopkald og 25 smser (som jeg ikke har besvaret) senere må jeg ganske enkelt blokere deres nummer for ikke at spilde min tid... I mænd er kede af hvis jeres koner er 5 min for længe om at vælge tøj når i skal ud af døren... hvis i synes i har det hårdt, så skulle i prøve at møde de her mænd... så ville i synes jeres koner var lynet i klædeskabet Og så er der dem der bare giver en et chok når man åbner sms'en... dagens morgen-surprise i indbakken lød "din fucking luderso jeg knepper dig idag for 500 i din rådne fisse du skal sutte min pik og hvis du piver fucker jeg dig så hårdt i din lorterøv at du tuder i en uge din smatso en luder som dig er ikke engang 500 værd så jeg tager alle dine fucking småpenge når jeg skrider din ko sådan fortjener du det din pengegriske møgsæk" ikke at jeg tager den slags så alvorligt.... men hvorfor er pigerne mon ikke så glade... måske ikke ligefrem sure - men bare ikke glade det er fordi de førnævnte arbejdsbetingelser er utrolig svære at handskes med... helt urimeligt svære faktisk... så tænk over det inden i ringer/skriver til pigerne uden at have læst deres annoncer som ofte indeholder svar på alt det der er værd at vide, nøje beskriver deres grænser så der ikke er grund til at spørge når svaret er nej og.... honestly... tal pænt og lad være med at stille spørgsmål der insinuerer at pigen er uærlig - det er faktisk rigtig dårlig stil Der skal ikke mere til før vi bliver glade end at vi bliver behandlet som almindelige mennesker og ikke løgnagtige objekter vis tid man har ubegrænset ret til at spilde på ingenting 16 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jesper 1968 Skrevet 1. April, 2014 Hvordan kan man snakke sådan til et andet menneske ???? Ville ikke engang snakke sådan til en fjende..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 1. April, 2014 Ja jeg citerer lige en anden bruger her på siden "de er jo bare ludere der tager penge for at sutte og sprede ben"......... Good riddance siger jeg bare. Det er som om mængden af dårligt opdrage personligheder bare ingen ende tager. Respekt er godt. Gensidig respekt er golden 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2014 Det nemmeste ville være at sige "Ja, du er et pragtfuld menneske, der slet ikke fortjener den behandling. Og kunne alle vi søde gentlemen finde disse fjolser ville vi banke lidt gode manér ind i deres forskruede hjerner". Jeg vil derimod sige, at den slags pis følger desværre med samt, at det så mere handler om dels at begrænse det og dels at man tager påvirkningen alvorligt. Det kan således sagtens betyde, at man simpelthen må tage en off-dag i ny og næ, hvis man kan mærke at man ikke har den rigtige stemning til at kunne servicere de gode og dejlige kunder man forhåbentlig har flest af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 1. April, 2014 Jeg vil derimod sige, at den slags pis følger desværre med ja det gør det... så lad være med at undre jer hvis pigerne er sure eller skriver annoncer der næsten virker sure.... for det er langt fra alle der kan håndtere den slags behandling og derfor er der mange mænd der undrer sig... og for det meste vil det være den slags pis der er skyld i tingenes tilstand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3637 Skrevet 1. April, 2014 Sådan en røvhat. Hvad søren tænker folk på engang imellem... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 1. April, 2014 "din fucking luderso jeg knepper dig idag for 500 i din rådne fisse du skal sutte min pik og hvis du piver fucker jeg dig så hårdt i din lorterøv at du tuder i en uge din smatso en luder som dig er ikke engang 500 værd så jeg tager alle dine fucking småpenge når jeg skrider din ko sådan fortjener du det din pengegriske møgsæk"Haha Han må da vist være en professor af en eller anden art. Jeg kan sagtens sætte mig ind i at det må være røvsygt at få de samme spørgsmål og de samme "gode" råd flere gange på en dag. Lige med hensyn til analsex så virker det dog til, at der er mange af dem der efterspørger den slags der har været ude for, at en pige i virkeligheden slet ikke kunne lide at få den i 2'eren - selvom hun havde skrevet det i annoncen. At læse og fortolke sex annoncer kan altså også være kompliceret - og der er RIGTIG meget fusk man skal tage hensyn til. Jeg er overbevist om at mange stiller spørgsmålet for pigens skyld - andre fordi de sidder og flår i fjederen Og jeg er for øvrigt helt enig med Missetand... Gameguy, good riddance! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 1. April, 2014 Jamen jeg kommer ikke uden om, jeg bliver aldrig telefondame, for jeg kan ved gud ikke sælge mig selv på en telefon, 3 spørgsmål om jeg har grønne trusser på og jeg er ved at gå i selvsving. Så jeg har sådan et soteringssystem, annoncen henviser til hjemmesiden, hjemmesiden henviser til et telefonnr, der går til en svarer, Svareren henviser til en TIDSBESTILLINGS TELEFON, (det betyder tidsbestilling, det betyder ikke, sludrefon, eller spørge-jørgen-fon)dog skal det siges er jeg i Jylland kan tidsbestilling og sludrefon for nogen menes det samme, så der går jeg hurtig i "Jyllands-mode" (dem der vil bestille tid, lægger en besked og jeg ringer tilbage) Så kan man sige, jeg er meget lidt servismindet, ja det er rigtigt, men der er ingen af de ting folk ringer og spørger om de ikke kan finde oplysninger om på min hjemmeside eller i annoncen. Og jeg nægter at lade mit humør blive ødelagt af spørgsmål, som drengene lige har læst sig til på min hjemmeside eller har hørt på min svare. og har jeg haft 10 af dem der med grønne underbukser, så er jeg overbevist om der bliver snerret af nummer 11, som måske er seriøs, men han er det nok ikke bagefter man har væset i telefonen. Så kan man sige at det er måske første gang de gør det...nej jeg er overbevist om at der er nogen der har sat det i system og ringer konsekvent rundt hver dag til forskellige piger, evt med at booke tid (for at virke seriøs og få en til at svare på flere spørgsmål) for derefter at aflyse (i vores brance er vores gæster %vis dem der mest af alle , dem der pludselig bliver kaldt på arbejde) :D 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. April, 2014 Du skulle satse noget mere på folk som os her på St. Kødlyst. Vi ved, at vi er gamle og sidder i rullestol, men vi er blide, lammefromme og ved, hvordan man taler til en dame, der har klasse. Du kan ikke regne med de unge himmelstormere på under 60. Med rullestolsknirkende hilsener BX (tillidsmand for beboerne på St. Kødlyst) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playfull 97 Skrevet 1. April, 2014 Ja jeg citerer lige en anden bruger her på siden "de er jo bare ludere der tager penge for at sutte og sprede ben"......... Good riddance siger jeg bare. Det er som om mængden af dårligt opdrage personligheder bare ingen ende tager. Respekt er godt. Gensidig respekt er golden Ja det ved jeg jo godt hvem er, at du citerer:( Ved ikke hvordan i piger reagerer i chatten, når i afviser en, men går ud fra, i siger nej, og hvis det ikke stopper samtalen, ignorerer vedkommende. Her kommer så det næste, for det er faktisk rart at have lidt piger i chatten, men går ikke udfra i syntes det er sjovt, hvis en afvist, forsætter at plage i chatten, og så ender det jo nok med, at i udvandre tidligere en planlagt. Der er nok ingen løsning, udover at vi mænd, accepterer at blive afvist, det kan være pågrund af det Jasmin nævner, men vel også at i føler, kemien ikke er der. Det jeg vil er, accepter en afvisning, lad være at bruge chatten, for at søge en forklaring, den vedkommer ikke andre i chatten. PS: kan sagtens følge, at når fyren har ændret aftalen 5 gange, mister man tålmodigheden! med venlig hilsen Playfull Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. April, 2014 (edited) Og jeg nægter at lade mit humør blive ødelagt af spørgsmål, som drengene lige har læst sig til på min hjemmeside eller har hørt på min svare. og har jeg haft 10 af dem der med grønne underbukser, så er jeg overbevist om der bliver snerret af nummer 11, som måske er seriøs, men han er det nok ikke bagefter man har væset i telefonen. Bare giv dem nogle på ørerne, når de kommer. Du har jo, i modsætning til så mange andre, midlerne til fuld tilbagebetalingstid :lol: Redigeret 1. April, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2014 Ja det ved jeg jo godt hvem er, at du citerer:( Ved ikke hvordan i piger reagerer i chatten, når i afviser en, men går ud fra, i siger nej, og hvis det ikke stopper samtalen, ignorerer vedkommende. Her kommer så det næste, for det er faktisk rart at have lidt piger i chatten, men går ikke udfra i syntes det er sjovt, hvis en afvist, forsætter at plage i chatten, og så ender det jo nok med, at i udvandre tidligere en planlagt. Der er nok ingen løsning, udover at vi mænd, accepterer at blive afvist, det kan være pågrund af det Jasmin nævner, men vel også at i føler, kemien ikke er der. Det jeg vil er, accepter en afvisning, lad være at bruge chatten, for at søge en forklaring, den vedkommer ikke andre i chatten. PS: kan sagtens følge, at når fyren har ændret aftalen 5 gange, mister man tålmodigheden! med venlig hilsen Playfull Sjovt ud lige nævner dette. Der faktisk sådant en fyr på chatten i går, og han fattede vist ikke vi andres hentydninger om, at han ikke skulle sidde og skrive om personfølsomme ting på den åbne chat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playfull 97 Skrevet 1. April, 2014 Sjovt ud lige nævner dette. Der faktisk sådant en fyr på chatten i går, og han fattede vist ikke vi andres hentydninger om, at han ikke skulle sidde og skrive om personfølsomme ting på den åbne chat. GG ikke tilfældigt, var der:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 1. April, 2014 Man må da sige at nogle mennesker bare mangler pli i den grad det er skræmmende.. Hvad regner sådan et fjols med. At du Jasmin tar imod ham med åbne arme, med sådan en besked. I think NOT. Jamen det, skriger da til himlen med tosser DESVÆRRE. Men fedt Jasmin. Du ytre dig. RESPEKT. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2014 Hey yas. Velkommen til en hverdag i branchens bagside. Jeg synes ikke det ok og jeg forstår dig og kender hele rumlen selv... Det sker på hver eneste vagt, at enten jeg eller ( super sejle, dygtige, professionelle, kloge vagtpige, som har fortjent HVER en krone af de småpenge for 12 timers telefon lort...) modtager opkald som starter, hvordan ser du ud, har i åbent, hvor finder jeg dig i dag, kan jeg få det til 300 kr, er din mor fræk, kan og vil du sluge mit sperm, må min hund komme og lege med, hvad koster det for en halv time, må jeg kneppe dig uden gummi, er du blondine, må jeg sove ved dig, har du en kæreste, hvis ja, vil han sutte mig også, hvad hedder du, hvornår er du der igen, jeg er 16 år er det ok osv osv osv...... Gaaaab!!!! Så kommer de andre slags mænd på banen, hvad har du på lige nu, er du liderlig, er du våd, må jeg slikke dig til du kommer, kan du bruge mig som din husslave hele dagen i dag, hvad vil du gøre ved mig osv osv osv.... Gaaaab!!! Begge dele USERIØST OG SPILD AF TID OG PENGE!!!! Vi siger, har du hørt det 4 min lange bånd? Har du læst teksten på hjemmesiden? Ring på båndsvaren og få svar på alle de ting, og eller kom forbi tak!!! Vi tager kun i mod opkald ang tidsbestilling og helt spesifikke spørgsmål som ikke er at få svar på på båndet eller hjemmesiden... Du bliver bedre og bedre til at ligge på og eller genkende dem med trang til at rive den af og eller bare synes det frækkeste på jorden er, at bestille tid og tro vi sidder og venter liderligt på dem NOT...!!! Det klart ubehageligt med sådanne beskeder, har jeg ikke selv oplevet heldigvis og høre ingen steder hjemme... Du er prof i dine forretninger hele vejen rundt, ligesom vi andre i vores andre Jobs, men desværre yas, dette er en anden verden og intet kan planlægges , udføres, kontrolleres, og blive som ønsket hele vejen igennem... Øv øv. Her må tålmodigheden på banen og til tider hård tone... Og ja ja jeg ved godt der nu bliver sagt vi vælger vores kunder selv ( måske ubevist) og at pd piger ikke har det sådan og bla bla, MEN det er få, så den hopper jeg ikke på... Vi klinik piger bliver bare bedre til at sortere så ALLE i branchen måske har det lidt bedere i længden... På med hatten igen og giv den gas med de trods alt skønne oplevelser / mænd der er... Mange knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F67 96 Skrevet 1. April, 2014 Jeg skammer mig på mit køns vegne. Og desværre gør jeg det ofte. Hvad jeg ikke hører mine kønsfæller lukke ud af vås alt for tit, og desværre ofte både i ramme alvor og uden selv at fatte, at de er lamme fra hårrødderne og ned. Jeg forstår godt at det er til at få spat af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 1. April, 2014 På med hatten igen og giv den gas med de trods alt skønne oplevelser / mænd der er... Mange knus Line jamen HELT sikkert... fx den herlige date jeg havde her kl 18.... en skøøøøøøøøn fyr der var super sød og dejlig og som gjorde noget der ellers ikke sker så tit... fik mig til at sprøjte under alm sex... plask... *gg* jeg bliver altid stjerne happy når det sker... så humøret er i top... og det har det sådan set været under alle besøgene idag... det er bare alt det gejl der ledte op til det... det tog sgu noget på energien ville egentlig bare give fyrene en forklaring på hvorfor vi piger kan lyde sure/kontante/konsekvente (indsæt selv synonymer) ind i mellem... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 1. April, 2014 Line sagde den 01 Apr 2014 - 6:34 PM: Hey yas. Velkommen til en hverdag i branchens bagside. Jeg synes ikke det ok og jeg forstår dig og kender hele rumlen selv... Det sker på hver eneste vagt, at enten jeg eller ( super sejle, dygtige, professionelle, kloge vagtpige, som har fortjent HVER en krone af de småpenge for 12 timers telefon lort...) modtager opkald som starter, hvordan ser du ud, har i åbent, hvor finder jeg dig i dag, kan jeg få det til 300 kr, er din mor fræk, kan og vil du sluge mit sperm, må min hund komme og lege med, hvad koster det for en halv time, må jeg kneppe dig uden gummi, er du blondine, må jeg sove ved dig, har du en kæreste, hvis ja, vil han sutte mig også, hvad hedder du, hvornår er du der igen, jeg er 16 år er det ok osv osv osv...... Gaaaab!!!! Så kommer de andre slags mænd på banen, hvad har du på lige nu, er du liderlig, er du våd, må jeg slikke dig til du kommer, kan du bruge mig som din husslave hele dagen i dag, hvad vil du gøre ved mig osv osv osv.... Gaaaab!!! Begge dele USERIØST OG SPILD AF TID OG PENGE!!!! Vi siger, har du hørt det 4 min lange bånd? Har du læst teksten på hjemmesiden? Ring på båndsvaren og få svar på alle de ting, og eller kom forbi tak!!! Vi tager kun i mod opkald ang tidsbestilling og helt spesifikke spørgsmål som ikke er at få svar på på båndet eller hjemmesiden... Du bliver bedre og bedre til at ligge på og eller genkende dem med trang til at rive den af og eller bare synes det frækkeste på jorden er, at bestille tid og tro vi sidder og venter liderligt på dem NOT...!!! Det klart ubehageligt med sådanne beskeder, har jeg ikke selv oplevet heldigvis og høre ingen steder hjemme... Du er prof i dine forretninger hele vejen rundt, ligesom vi andre i vores andre Jobs, men desværre yas, dette er en anden verden og intet kan planlægges , udføres, kontrolleres, og blive som ønsket hele vejen igennem... Øv øv. Her må tålmodigheden på banen og til tider hård tone... Og ja ja jeg ved godt der nu bliver sagt vi vælger vores kunder selv ( måske ubevist) og at pd piger ikke har det sådan og bla bla, MEN det er få, så den hopper jeg ikke på... Vi klinik piger bliver bare bedre til at sortere så ALLE i branchen måske har det lidt bedere i længden... På med hatten igen og giv den gas med de trods alt skønne oplevelser / mænd der er... Mange knus Line Nu har jeg flot og elegant kopieret en del af dit indlæg Line...det kommer så her: , er din mor fræk, kan og vil du sluge mit sperm, må min hund komme og lege med, hvad koster det for en halv time, må jeg kneppe dig uden gummi, er du blondine, må jeg sove ved dig, har du en kæreste, hvis ja, vil han sutte mig også, hvad hedder du, hvornår er du der igen, jeg er 16 år er det ok osv osv osv...... Gaaaab!!!! Så kommer de andre slags mænd på banen, hvad har du på lige nu, er du liderlig, er du våd, må jeg slikke dig til du kommer, kan du bruge mig som din husslave hele dagen i dag, hvad vil du gøre ved mig hæ hæ...jeg har da oplevet det , næsten ordret sidst jeg var i randers, Jeg tror selv det var for at han kunne distrehere sig selv fra at få orgasme, så i det jeg har kopieret fra dit indlæg, skal der indlægges nogle Stttttttttttttttøn :D Jow...man får mange gode grin i vores branche 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playfull 97 Skrevet 1. April, 2014 jamen HELT sikkert... fx den herlige date jeg havde her kl 18.... en skøøøøøøøøn fyr der var super sød og dejlig og som gjorde noget der ellers ikke sker så tit... fik mig til at sprøjte under alm sex... plask... *gg* jeg bliver altid stjerne happy når det sker... så humøret er i top... og det har det sådan set været under alle besøgene idag... det er bare alt det gejl der ledte op til det... det tog sgu noget på energien ville egentlig bare give fyrene en forklaring på hvorfor vi piger kan lyde sure/kontante/konsekvente (indsæt selv synonymer) ind i mellem... Ved du hvad Jasmin, så er der sikkert også en fyr, der har fået sit livs oplevelse:) Men er problemet ikke, at du og andre herinde, prøver at levere en god vare, og derfor bruger mere energi på os, end andre der bare står og tæller pengene. Kan godt være jeg er romantisk, men jeg nyder at læse, om de gode oplevelser, som folk heldigvis har fået, og hvis den kære Dani skulle være mig utro, så bliver det helt sikkert en anden pige herfra, som jeg har mødt i chatten, og som har fået gode anmeldelser. Men skulle du Jasmin, have en dårlig dag, ville jeg prøve at gøre den bedre, er det ved at udsætte aftalen et par dage, komme med blomster, o.s.v., indtil du igen stod klar, med smil på læben. For jeg er overbevist om, at min oplevelse osse ville blive bedre:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kausten 151 Skrevet 1. April, 2014 Hvis jeg som en noob(well semi-noob), ringer og stiller en del spørgsmål som jeg måske kunne finde svar på andetsteds.. er det forkert af mig? Vi er jo ikke alle Pro's. Og før jeg ringede til Privat-Diskret første gang kendte jeg ikke deres website eller dette site.. Men jeg mener da ikke det er spild af en tlf dames tid at folk ringer og stiller seriøse spørgsmål. Også selv om svarende måske findes andetsteds... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 1. April, 2014 Men jeg mener da ikke det er spild af en tlf dames tid at folk ringer og stiller seriøse spørgsmål. Også selv om svarende måske findes andetsteds... nej da.... seriøse spørgsmål er der ingen der opponerer mod... det er alle de spørgsmål jeg har listet op og dem Cheri og Line har listet op.... og hvis andre piger giver deres besyv med kan listen sikkert blive endnu længere men seriøse spørgsmål er altid velkomne... især hvis de vidner om at annoncen er blevet læst! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 1. April, 2014 Der findes TRODS alt også stadig velopdragne individer rundt omkring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. April, 2014 Så fik jeg tid til at læse indlægget igennem....uha :S Når jeg tænker over hvad jeg kan komme i dårligt humør over, så kan jeg godt forstå hvis I piger også,...( i hvert fald inden i ), kommer i dårligt humør. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mia Z 109 Skrevet 1. April, 2014 hmmm det er jeg heller ikke faktisk er jeg ret glad,.. de fleste der har mødt mig siger at de synes jeg er noget af det mest livsglade de har mødt endnu..... og det synes jeg passer meget bedre på hvordan jeg ser mig selv men selv jeg kan påvirkes i en grad hvor glæden træder i baggrunden... og det gør den faktisk idag... og det kan måske forklare for jer hvorfor i kan risikere at blive midt med en mindre positiv attitude når i ringer/skriver til pigerne og undrer jer over hvorfor tonen ikke er vildt happy... hvis i har børn... så ved i hvor ekstremt belastende det er når børn plager... et overtal af mænd der kontakter mig har samme ekstremt belastende træk... de PLAGER!!!! det er fucking belastende "vil du ikke nok", "kan du ikke lokkes til", "hvor meget ekstra skal jeg betale for at du xxx" 1 gang er ingen gang, 2 gange er 2 gange for meget... prøv at se om smilet er stivnet når det er fyr nr 15 der ikke fatter at nej betyder nej... NEJ! Så hvis i synes vi piger er afvisende - så prøv at forestille jer at det var jer der skulle lægge ører til alt det pladder * 15 - så blev i også meget meget kontante meget hurtigt - men det betyder ikke vi er sure - vi gider bare ikke imødekomme barnligt plageri!! lad være med at spørge så dumt om det er dem/mig på billederne... dem det ikke er lyver alligevel... os andre fornærmer i faktisk fordi i indirekte beskylder OS for at lyve... dårlig start på det hele... i får jo næppe et ærligt svar hvis det ikke er alligevel. Jeg hader insinuationen at jeg er uærlig... bliver ikke glad for det når jeg nu skriver at jeg er glad for analsex - hvorfor pokker er det så livet om at gøre at spørge om det? jeg skrev det jo ikke hvis jeg ikke var... igen... tror mændene at jeg er fuld af løgn så skal de da ikke ringe... for det gør mig IKKE spor positivt stemt at blive draget i tvivl hver gang jeg tager telefonen det er ikke en del af min jobbeskrivelse!! Så er der alle dem der spørger i det UENDELIGE.... om alt muligt, ombestemmer sig undervejs, ikke aner hvad de vil og konstant spørger om tillæg til dette og hint og 14 telefonopkald og 25 smser (som jeg ikke har besvaret) senere må jeg ganske enkelt blokere deres nummer for ikke at spilde min tid... I mænd er kede af hvis jeres koner er 5 min for længe om at vælge tøj når i skal ud af døren... hvis i synes i har det hårdt, så skulle i prøve at møde de her mænd... så ville i synes jeres koner var lynet i klædeskabet Og så er der dem der bare giver en et chok når man åbner sms'en... dagens morgen-surprise i indbakken lød "din fucking luderso jeg knepper dig idag for 500 i din rådne fisse du skal sutte min pik og hvis du piver fucker jeg dig så hårdt i din lorterøv at du tuder i en uge din smatso en luder som dig er ikke engang 500 værd så jeg tager alle dine fucking småpenge når jeg skrider din ko sådan fortjener du det din pengegriske møgsæk" ikke at jeg tager den slags så alvorligt.... men hvorfor er pigerne mon ikke så glade... måske ikke ligefrem sure - men bare ikke glade det er fordi de førnævnte arbejdsbetingelser er utrolig svære at handskes med... helt urimeligt svære faktisk... så tænk over det inden i ringer/skriver til pigerne uden at have læst deres annoncer som ofte indeholder svar på alt det der er værd at vide, nøje beskriver deres grænser så der ikke er grund til at spørge når svaret er nej og.... honestly... tal pænt og lad være med at stille spørgsmål der insinuerer at pigen er uærlig - det er faktisk rigtig dårlig stil Der skal ikke mere til før vi bliver glade end at vi bliver behandlet som almindelige mennesker og ikke løgnagtige objekter vis tid man har ubegrænset ret til at spilde på ingenting Sikke en sms poet der har skrevet til dig der Knus Mia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. April, 2014 ... en noob(well semi-noob) .. Øh, undskyld, men hvad er det for en? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg