Guest Trinetease Skrevet 1. April, 2014 Åååh Jeg har også en håndfuld helt faste daglige opkald sms'er. Typisk noget med anal-udblokering eller slaver. Eller fuld latex beklædning inkl hel maske til ansigtet. Efter tilpas lang tid , kommer man frem til at SMS er nemmest og endnu nemmere at sortere i, hvis man går efter kun at besvare dem hvor den ( evt) gæst skriver pænt Hej osv og afslutter den med mvh ? Jeg bliver helt stram i betrækket af en SMS hvor der bare står 'tid'? Eller den type mand som bestiller en tid, får adressen osv. Og så starter en lavine af vanvittige spørgsmål..... For så derefter af aflyse 5 min før. Hver eneste opkald/ SMS vi får prøver vi jo at behandle seriøst og med respekt for mandens tid/penge osv. Men det kan godt være svært at blive ved med at være høflig/ sød og openminded. Og hvis man finder frem til min profil og mit nr på nettet så kan det ikke være så svært liiiiige at læse at jeg hverken tilbyder rollespil , anal eller har slaver. Jeg ville være en skrækkelig domina. Og endnu værre til rollespil. Hver eneste år i nov/dec får jeg flere henvendelser om strip og topløs betjening end et mellemstort stripbureau. På trods af jeg ALDRIG har strippet. Men der bliver tilbudt uhyrlige summer og jeg må hver gang forklare at der er mere Linda P i mig en stripper. Jeg tror at alle tænker at det står der ikke... Men jeg spørger liiiiige alligevel. Problemet er at 8 ud af 10 liiiige gør det. Hvilket var derfor at jeg på et tidspunkt efterspurgte om i mænd egentligt nogensinde læste vores profil tekster. Og selvfølgelig må i da spørge om ting i måske gerne vil have uddybet eller ting som måske ikke fremgår. Men der er desværre bare rigtigt mange useriøse imellem. Kh Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 1. April, 2014 Øh, undskyld, men hvad er det for en? Søg, og du skal finde, :-) Er det ikke sådan du plejer at svarer? Så kan div. smilies jo dække over alt? Så BX bor i det .-) Godnat fra mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2014 Hvis jeg som en noob(well semi-noob), ringer og stiller en del spørgsmål som jeg måske kunne finde svar på andetsteds.. er det forkert af mig? Vi er jo ikke alle Pro's. Og før jeg ringede til Privat-Diskret første gang kendte jeg ikke deres website eller dette site.. Men jeg mener da ikke det er spild af en tlf dames tid at folk ringer og stiller seriøse spørgsmål. Også selv om svarende måske findes andetsteds... Hey k. Nej seriøse spørgsmål er da altid velkommen, at ville have personlig kontakt er også altid ok, MEN hvorfor alle de useriøse spørgsmål??? Og har man ikke undersøgt hjemmeside, annonce, eller lyttet til et bånd, så sig det og forståelsen vil være der.. Den type mænd der henvises til, er du nok ikke en af, så ikke tage det personligt, men stadigvæk til dig som et godt råd til fremtidige besøg... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. April, 2014 (edited) Søg, og du skal finde, :smile: Er det ikke sådan du plejer at svarer? Så kan div. smilies jo dække over alt? Så BX bor i det .-) Godnat fra mig Jamen, så må det jo være en let sag for dig at kunne forklare mig det, når du er så fandens klog. Du skylder mig i øvrigt stadig svar på mit spørgsmål fra sidst, du var ude med din polemiske rive. Redigeret 1. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2014 Øh, undskyld, men hvad er det for en? Mon ikke du imellem tiden selv har fundet forklaringen, ellers følger den her. Noob stammer fra det kære USA, og det betyder at man er nybegynder, dog anvendes det som oftest i nedladende betydning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers fyr 38 49 Skrevet 1. April, 2014 Ja det er da utroligt at der findes sådan nogle typer.. men hey kan kun anbefale at komme til Jylland og jeg skal behandle dig som en prinsesse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2014 Jamen, så må det jo være en let sag for dig at kunne forklare mig det, når du er så fandens klog. Du skylder mig i øvrigt stadig svar på mit spørgsmål fra sidst, du var ude med din polemiske rive. Hvorfor er du så sur... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. April, 2014 Mon ikke du imellem tiden selv har fundet forklaringen, ellers følger den her. Noob stammer fra det kære USA, og det betyder at man er nybegynder, dog anvendes det som oftest i nedladende betydning. Tak skal du have. Det vidste jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. April, 2014 (edited) Hvorfor er du så sur... Ganske kort for ikke at afspore tråden: Fordi Gogs skriverier aldrig er konstruktive. De går kun ud på at genere andre. Redigeret 1. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kausten 151 Skrevet 1. April, 2014 Hey k. Nej seriøse spørgsmål er da altid velkommen, at ville have personlig kontakt er også altid ok, MEN hvorfor alle de useriøse spørgsmål??? Og har man ikke undersøgt hjemmeside, annonce, eller lyttet til et bånd, så sig det og forståelsen vil være der.. Den type mænd der henvises til, er du nok ikke en af, så ikke tage det personligt, men stadigvæk til dig som et godt råd til fremtidige besøg... Knus Line Tog det ikke personligt, men blev bare en smule bekymret. Jeg har altid foretrukket at stille et spørgsmål for meget, end et for lidt. Og jeg vil altid stille spørgsmål angående priser, ydelser osv, uanset om jeg kan finde svarende andetsteds. Ting kan jo nemt ændre sig og sites osv ikke blive opdateret hurtigt nok. Desuden er den personlige kontakt også med til at gøre en lidt mere rolig og sikker. Sådan har jeg det ihvertfald.. . Men forstår da godt at i piger kan blive trætte af dem som stiller sjofle spørgsmål. Er nu ikke noget jeg ville gøre. Medmindre selvfølgelig jeg bliver bedt om det . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 1. April, 2014 Nogle gange stiller jeg nogle lidt naive spørgsål som der egentlig er svar på i annoncen. Fx. hvordan ser du/hun ud. Det skyldes at jeg gerne vil via lidt smalltalk fornemme om der er en god kemi. Nogen gange skyldes det at jeg bare har gemt tlf. nr. og har glemt det nøjagtige indhold af annoncen. Jeg ønsker også at fornemme om pigen inderst inde ønsker besøg eller er træt af jobbet og kunderne. Vedr. analsex kys eller andet specielt kan jeg godt forstå man spørger efter det selvom det står i annoncen. Det ses desværre ofte både på danske klinikker men specielt også med udenlandske piger at der figurerer en del ydelser af salgsmæssige hensyn men som måske ikke ydes med glæde eller slet ikke kan fås. Jeg kan godt forstå hvis pigerne bliver trætte engang imellem over grimt sprog, endeløse smser osv. Og at det hjælper at dele det med andre, som her. Der skal som på mange andre slags arbejde kun 1 tåbe til at ødelægge arbejdsglæden. Men lad det ikke går ud over os alm. "flinke" men måske ikke 100% målrettede mænd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 1. April, 2014 (edited) Ja... Det er enerverende, at skulle adressere disse former for henvendelser. Dog har jeg da aldrig prøvet tilnærmelsesvis at få sådan en besked, som du har fået, Jasmin!? Det var dog en aldeles skrækkelig opførsel, som man da kun kan få ødelagt sit humør af, og jeg er trist over, at du skal opleve sådan noget pis. Efter tilpas lang tid , kommer man frem til at SMS er nemmest og endnu nemmere at sortere i, hvis man går efter kun at besvare dem hvor den ( evt) gæst skriver pænt Hej osv og afslutter den med mvh ? Jeg bliver helt stram i betrækket af en SMS hvor der bare står 'tid'? Aaaargh, ja jeg har det helt på samme måde! Den der manglende opdragelse og situationsfornemmelse, hvor de ikke kan sige/skrive pænt goddag eller noget... Dem vil jeg også holde op med at svare fra nu af. Nogen gange får jeg faktisk lidt personligt spas ud af det her... Jeg ææææææælsker at tage disse useriøse mænd i at være useriøse! Gnæg, gnæg... Spild af min tid? Ja! Men jeg får det så godt indeni! F.eks... Jeg koder næsten alle ind, jeg har kontakt med. Så de ikke kan lave et stunt med mig mere end én gang. En mand ringede og legede 20 spørgsmål til professoren. Efter troligt at have svaret på alt, sagde han tilsidst... "Ej, jeg har faktisk slet ikke råd..." Nå, men blæret. Nogle uger efter ringer min telefon, og på displayet står der "har ikke råd"... Muhahaha...Han starter ud med sit første spørgsmål, og jeg spørger ham, om han har vundet i Lotto, fundet enden af regnbuen eller om han bare har fået mere råd, siden sidst vi talte... Der blev helt stille... Han fik fremstammet spørgsmålet, om jeg kunne genkende hans nummer? Iiiih, hvor jeg hyggede mig altså. Jaja, vi har kun det sjov, vi selv laver. Redigeret 1. April, 2014 af Nikita 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2014 Ja... Det er enerverende, at skulle adressere disse former for henvendelser. Dog har jeg da aldrig prøvet tilnærmelsesvis at få sådan en besked, som du har fået, Jasmin!? Det var dog en aldeles skrækkelig opførsel, som man da kun kan få ødelagt sit humør af, og jeg er trist over, at du skal opleve sådan noget pis. Aaaargh, ja jeg har det helt på samme måde! Den der manglende opdragelse og situationsfornemmelse, hvor de ikke kan sige/skrive pænt goddag eller noget... Dem vil jeg også holde op med at svare fra nu af. Nogen gange får jeg faktisk lidt personligt spas ud af det her... Jeg ææææææælsker at tage disse useriøse mænd i at være useriøse! Gnæg, gnæg... Spild af min tid? Ja! Men jeg får det så godt indeni! F.eks... Jeg koder næsten alle ind, jeg har kontakt med. Så de ikke kan lave et stunt med mig mere end én gang. En mand ringede og legede 20 spørgsmål til professoren. Efter troligt at have svaret på alt, sagde han tilsidst... "Ej, jeg har faktisk slet ikke råd..." Nå, men blæret. Nogle uger efter ringer min telefon, og på displayet står der "har ikke råd"... Muhahaha...Han starter ud med sit første spørgsmål, og jeg spørger ham, om han har vundet i Lotto, fundet enden af regnbuen eller om han bare har fået mere råd, siden sidst vi talte... Der blev helt stille... Han fik fremstammet spørgsmålet, om jeg kunne genkende hans nummer? Iiiih, hvor jeg hyggede mig altså. Jaja, vi har kun det sjov, vi selv laver. Hihi ja du har sgu ret darling... Så sent som i dag skrev " prutter om prisen" igen igen hertil pigekollektivet, og ja det er lykkes ham, at besøge os to gange på et år, men resten af tiden er det lir han søger... Så i dag var det lavet om til om han kunne få tid i næste uge... Ja men prisen er den samme om det er nu eller i næste uge... Og derefter 5-6 beskeder med at nu skulle han nok lade være at forstyrre mere...??? Jamen så stop da dig selv mand, vi svare jo ikke... Ja ja vi grinede faktisk også lidt... Smil. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9506 Skrevet 2. April, 2014 (edited) Tak skal du have. Det vidste jeg ikke. Sådan er der så meget. Men helt generelt har du tendens til at forvente at alle svar skal findes på eroguide, og helst i alle strenge. Det giver en del støj. Jeg er klar over dette indlæg også støjer, men nu hedder strengen jo "hvorfor er du så sur", så det er i det mindste "on topic", som det hedder i samme jargon som noob (dannet homofonologisk med "newbie"->"newb", på L33t skrevet "N00b" for at signalere at der er tale om et dobbelt-nul). http://lmgtfy.com/?q=n00b Redigeret 2. April, 2014 af Bebop 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. April, 2014 (edited) Sådan er der så meget. Men helt generelt har du tendens til at forvente at alle svar skal findes på eroguide, og helst i alle strenge. Det giver en del støj. Jeg er klar over dette indlæg også støjer, men nu hedder strengen jo "hvorfor er du så sur", så det er i det mindste "on topic", som det hedder i samme jargon som noob (dannet homofonologisk med "newbie"->"newb", på L33t skrevet "N00b" for at signalere at der er tale om et dobbelt-nul). http://lmgtfy.com/?q=n00b Jamen, jeg er altså ikke så meget inde i de smarte engelske nydannelser og forkortelser. Jeg er sikkert ikke den eneste, så kunne folk da ikke tage og skrive på dansk? Redigeret 2. April, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 2. April, 2014 (edited) En gang for maaaaange år siden kørte jeg taxa for at tjene til studierne, og jeg må sige at den slags oplevelser som der beskrives her også forekom fra nogle få af de kunder som jeg kørte rundt med. Generelt må man nok bare konstatere at det ikke er alle der er lige så godt opdraget som Eroguides klientel, og springe op og falde ned på det. Hvis det først begynder at påvirke en for meget, så har idioterne jo opnået hvad de ville. Redigeret 2. April, 2014 af Bear 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 2. April, 2014 @Jasmin Når man får sådan nogle l... sms'er så er man nød til bare at huske at det er nogle sørgelige mennesker der står bag. Den eneste måde de åbenbart kan få det bedre er ved at forsøge at trække andre med ned. Men jeg kan sagtens forstå det påvirker dig. Jeg blev sgu også sur da jeg læste den sms. Du får lige et knus fra mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 2. April, 2014 Jamen, så må det jo være en let sag for dig at kunne forklare mig det, når du er så fandens klog. Du skylder mig i øvrigt stadig svar på mit spørgsmål fra sidst, du var ude med din polemiske rive. Øh, undskyld, hvad er en polemiske rive for en? Hilsen ham den fandens kloge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 2. April, 2014 Sådan er der så meget. Men helt generelt har du tendens til at forvente at alle svar skal findes på eroguide, og helst i alle strenge. Det giver en del støj. Jeg er klar over dette indlæg også støjer, men nu hedder strengen jo "hvorfor er du så sur", så det er i det mindste "on topic", som det hedder i samme jargon som noob (dannet homofonologisk med "newbie"->"newb", på L33t skrevet "N00b" for at signalere at der er tale om et dobbelt-nul). http://lmgtfy.com/?q=n00b rent betydningsmæssigt - for os der spiller eller har spillet MMORPG's (sorry bx... massive multiplayer online role playing game = lig med en fandens masse nørder og gamere der mødes online for typisk at tæve hinanden i hovedet med køller og/eller hele hinanden igen) så er der faktisk en del forskel for at være newbie og n00b... selv om n00b kommer af leet (L33t-speak) der er en måde at kombinere tal og bogstaver til ord - et alfabet der bruges primært af nørder, gamere og matematikere men sådan generelt - en newbie er lovlig undskyldt - der er det ok at lave fejl... begynderfejl... dem hjælper man gerne selv om man griner lidt af dem... det er kærligt ment.. vi har alle været der men er der nogen der siger "y0u fuck1ng n00b" til en high level gamer (en med en karakter der er på eliteplan), så er det i betydningen "du er fandme for gammel i gårde til at lave sådan en fejl - SKAM DIG!!!!" og så er det typisk fordi man har fået hele holdet dræbt eller har lavet en anden graverende skæbnesvanger fejl der koster kassen at fixe ser du folk der snakker l33t - så skynd dig at gå i et med væggen så du ikke forstyrrer... de er som regel ret optaget af det de laver og forstyrrelser er meget meget lidt velkomne... OMG - jeg har spillet for meget - har stadig abstinenser fra da jeg slettede alle mine chars og gik cold turkey.... :D :D det er sjovt... så mange år efter kan jeg stadig mærke lysten til at game... Hey - Jeg hedder Jasmin... jeg er game-o-holic.... og jeg er nu afvænnet på 6 år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. April, 2014 Jeg forstår godt nok ikke meget af det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2014 Jeg forstår godt nok ikke meget af det. Hihi hvor er du sød gamli.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2014 Jeg forstår godt nok ikke meget af det. Bare hold dig til min korte forklaring, også selv om en nørd (Jasmin) synes det kræver ½ A4 side af forklare det For øvrigt er jeg ganske imponeret over alle de talenter Jasmin har - Hun er vist mildest talt en ganske unik kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. April, 2014 Bare hold dig til min korte forklaring, også selv om en nørd (Jasmin) synes det kræver ½ A4 side af forklare det For øvrigt er jeg ganske imponeret over alle de talenter Jasmin har - Hun er vist mildest talt en ganske unik kvinde. hvor er du sød Blue jeg tror bare det kommer af at jeg aldrig nogensinde gør noget halvt.... hverken lækker mad, en smuk have, gaming, sex eller ... tja ... livet *gg* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. April, 2014 hvor er du sød Blue jeg tror bare det kommer af at jeg aldrig nogensinde gør noget halvt.... hverken lækker mad, en smuk have, gaming, sex eller ... tja ... livet *gg* hvor er du sød Blue hvor er du sød Blue Sku i to ikk bare se at få lavet en lille aftale ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3637 Skrevet 3. April, 2014 rent betydningsmæssigt - for os der spiller eller har spillet MMORPG's (sorry bx... massive multiplayer online role playing game = lig med en fandens masse nørder og gamere der mødes online for typisk at tæve hinanden i hovedet med køller og/eller hele hinanden igen) så er der faktisk en del forskel for at være newbie og n00b... selv om n00b kommer af leet (L33t-speak) der er en måde at kombinere tal og bogstaver til ord - et alfabet der bruges primært af nørder, gamere og matematikere men sådan generelt - en newbie er lovlig undskyldt - der er det ok at lave fejl... begynderfejl... dem hjælper man gerne selv om man griner lidt af dem... det er kærligt ment.. vi har alle været der men er der nogen der siger "y0u fuck1ng n00b" til en high level gamer (en med en karakter der er på eliteplan), så er det i betydningen "du er fandme for gammel i gårde til at lave sådan en fejl - SKAM DIG!!!!" og så er det typisk fordi man har fået hele holdet dræbt eller har lavet en anden graverende skæbnesvanger fejl der koster kassen at fixe ser du folk der snakker l33t - så skynd dig at gå i et med væggen så du ikke forstyrrer... de er som regel ret optaget af det de laver og forstyrrelser er meget meget lidt velkomne... OMG - jeg har spillet for meget - har stadig abstinenser fra da jeg slettede alle mine chars og gik cold turkey.... :D :D det er sjovt... så mange år efter kan jeg stadig mærke lysten til at game... Hey - Jeg hedder Jasmin... jeg er game-o-holic.... og jeg er nu afvænnet på 6 år Ok, der fik jeg lige den største nørd-boner på... Du kommer bare forbi, så gamer vi. Og når ryggen værker, så dyrker vi lidt lagen gymnastik! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg