Guest Liderligfyr Skrevet 2. April, 2014 Hej Lige pt er der 9 anonyme brugere. For det meste når man logger på, er der en del anonyme brugere. Men hvorfor vælger i at være anonym?? skulle det være så farligt at man ser i er på?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Janke 13 Skrevet 2. April, 2014 Ren dovenskab for mit vedkommende.. Jeg går på eroguide via et anonymt browser vindue.. Og derfor gemmes login ikke. Det betyder at jeg skal logge ind aktivt ved hvert besøg - Det gør jegf så ikke... Det er vel kun hvert 10 besøg det sker ved. Et par gange om ugen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Støvlemanden 140 Skrevet 2. April, 2014 Var kun anonym indtil jeg efter nogle måneder oprettede en profil for at skrive et indlæg. Skulle jeg være her anonymt, så ville det være, fordi jeg har slettet browserhistorikken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 2. April, 2014 Det er vel egentligt noget andet. Et er ikke at logge sig ind og være på som gæst, noget andet er at benytte funtionen "annonymt login" - og det var vel det spørgsmålet gik på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 2. April, 2014 Tja jeg benytter til tider anonymt log ind som oftest for at skjule min store afhængelighed af EG Nej mere fordi det ikke er altid folk lige skal se jeg er online f.eks. Hvis jeg ikke har planer om at logge på chatten eller jeg holder pause herinde fra men alligevel skal ind og lure man vil jo nødigt tabe ansigt :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 2. April, 2014 Ups - jeg var så selv på annonymt Det er mest for at lure, og stadigvæk kunne sætte likes, når jeg ikke lige har planer om at deltage, eller når jeg kun er på for at sende PM'er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 2. April, 2014 Det er vel egentligt noget andet. Et er ikke at logge sig ind og være på som gæst, noget andet er at benytte funtionen "annonymt login" - og det var vel det spørgsmålet gik på. jo du har fat i den lange ende her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. April, 2014 fordi nogen har brug for at være meget hemmelige *gggg* :D :D :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg