Gæst Skrevet 3. April, 2014 Jeg besøgte dem forleden dag og havde fornøjelsen af PIM - og det var bare godt - massage - HJ osv. - jeg kunne godt have fået fuld pakke - men havde ikke 1000 kr. på lommen, så jeg slag med 500 ... hun er sød og naturlig med det minus, at hun ikke taler hverken engelsk eller dansk ... kommer med garanti igen for at få den dejlige massage ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Treesome 62 Skrevet 3. April, 2014 Hej, kunne du skrive lidt om hvor gammel hun er, og hvordan ser hun ud, slank/buttet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. April, 2014 Hej, kunne du skrive lidt om hvor gammel hun er, og hvordan ser hun ud, slank/buttet ? Tjah ... mellem 25 og 30 og slank og ca. 160 høj .... :mad: :mad: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.x 6 Skrevet 13. April, 2014 Hej Er der nogen som har prøvet den fulde pakke ved PIM, eller andre piger på stedet, overvejer at prøve dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 422 Skrevet 22. April, 2014 Hej Er der nogen som har prøvet den fulde pakke ved PIM, eller andre piger på stedet, overvejer at prøve dem. Jeg har nu haft fornøjelsen af fuld pakke med Pim. Hun er som nævnt ovenfor en pæn slank pige, ca. 160 cm høj, og til min positive overraskelse gemte der sig et par fuldvoksne bryster med store suttevenlige brystvorter under kjolen (nam nam!). Pim er supersød, omend hendes engelske er spartansk, og jeg havde en fantastisk nær-GFE oplevelse, som jeg måtte slippe 1000 kr for. Gentagelsefare? Det er der vist så godt som garanti for! De var to piger på stedet. Jeg snakkede lidt med den anden og hun virkede også rigtig sød og frisk (og nok lidt bedre til engelsk end Pim), så jeg ville ikke have noget imod at prøve hende næste gang. Hvis jeg skal komme med to små kritikpunkter, så var der vist ikke mulighed for efterfølgende bad, og massagerummet vi var i var åbent foroven ud til opholdsrummet, hvilket måske godt kan være en anelse hæmmende for intimiteten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Maj, 2014 Har besøgt den søde og dejlige Malee - en dejlig oplevelse - fuld pakke med det hele - og et varmt bad sammen med hende bagafter - så de 1000 kroner var givet godt ud - kommer med garanti igen - når hun vender tilbage fra Thailand (måske) :-P :-P :-P :-P :-P :-P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 6. Maj, 2014 hmm Sri Lanka sjovt som du kun kan anmelde solbjerg hovedgade, og de fantastiske piger du møder der..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 422 Skrevet 6. Maj, 2014 hmm Sri Lanka sjovt som du kun kan anmelde solbjerg hovedgade, og de fantastiske piger du møder der..... Jeg tillader mig lige at bakke Sri Lanka op i hans anbefaling af Malee. Hun er virkelig usædvanligt sød, sjov og dejlig. Man skal dog skynde sig hvis man skal nå at møde hende, for om et par dage vender hun næsen mod øst, så vidt jeg kunne forstå på hende da jeg mødte hende i går. Det lød dog på hende som om hun har planer om at komme igen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 422 Skrevet 6. Maj, 2014 Har besøgt den søde og dejlige Malee - en dejlig oplevelse - fuld pakke med det hele - og et varmt bad sammen med hende bagafter - så de 1000 kroner var givet godt ud - kommer med garanti igen - når hun vender tilbage fra Thailand (måske) :-P :-P :-P :-P :-P :-P Bad? Hmmm, gad vide hvorfor jeg blev mødt med et undrende blik da jeg spurgte Pim om muligheden for et bad? Måske misforstod hun mig. Eller også var der optaget... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Maj, 2014 hmm Sri Lanka sjovt som du kun kan anmelde solbjerg hovedgade, og de fantastiske piger du møder der..... Tjah - det har den indlysende årsag, at jeg bor tæt ved stedet samt at jeg godt kan lide at komme et sted, hvor de kender mig - og da jeg er pensionist kommer jeg ikke ret tit - det rækker pensionen ikke til :-P :-P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Maj, 2014 Bad? Hmmm, gad vide hvorfor jeg blev mødt med et undrende blik da jeg spurgte Pim om muligheden for et bad? Måske misforstod hun mig. Eller også var der optaget... Det er absolut heller ikke noget at skrive hjem om - det er faktisk et temmelig ulækkert "baderum" :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 6. Maj, 2014 hmm Sri Lanka sjovt som du kun kan anmelde solbjerg hovedgade, og de fantastiske piger du møder der..... Sri Lanka er vel bare positivt indstillet som person . Nuvel han har mange gode oplevelser der og det under jeg ham. Han har nu også prøvet det der var værre tidligere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 238 Skrevet 22. Maj, 2014 var forbi nr 92 her forleden dag, og jeg kan kun tilslutte mig ovenstående beskrivelser af Pim. Hun er en sød, smilende og charmerende ung pige på vel ca 25 år, at hun tillige giver en ok god massage, trækker vel ikke ned. Men I skal være hurtige for hun tager hjem til Thailand i næste uge en gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.x 6 Skrevet 27. Maj, 2014 Hej Jeg har et spørgsmål ved fuld pakke med PIM, er Blow uden kondom? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Maj, 2014 Hej Jeg har et spørgsmål ved fuld pakke med PIM, er Blow uden kondom? No No desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 422 Skrevet 27. Maj, 2014 Hej Jeg har et spørgsmål ved fuld pakke med PIM, er Blow uden kondom? Samme oplevelse som SriLanka. Blow med kondom alle tre gange jeg har været sammen med hende. Men stadig anbefalelsesværdigt! P.S. Jeg mener det er næste weekend hun smutter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 27. Maj, 2014 Samme oplevelse som SriLanka. Blow med kondom alle tre gange jeg har været sammen med hende. Men stadig anbefalelsesværdigt! P.S. Jeg mener det er næste weekend hun smutter... Hej alle... Jeg har også igen, desværre for sidste gang nu, været på et formidabelt besøg hos Pim i Søndags. Vi havde "den helt store tur" og som sædvanlig.......perfekt. Flot og sød pige, med lige de former, jeg ønsker mig. Desværre rejser hun, efter eget udsagn til bage til Thailand på lørdag i denne uge, så det er ved at være sidste udkald, hvis I skal nå endnu en tur. Hun vidste endnu ikke, om hun kommer tilbage til DK.... Mutter lovede, at hun finder en "kopi" til gensidige fornøjelser. Tak for denne gang Pim, du er skøn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Maj, 2014 Hej alle... Jeg har også igen, desværre for sidste gang nu, været på et formidabelt besøg hos Pim i Søndags. Vi havde "den helt store tur" og som sædvanlig.......perfekt. Flot og sød pige, med lige de former, jeg ønsker mig. Desværre rejser hun, efter eget udsagn til bage til Thailand på lørdag i denne uge, så det er ved at være sidste udkald, hvis I skal nå endnu en tur. Hun vidste endnu ikke, om hun kommer tilbage til DK.... Mutter lovede, at hun finder en "kopi" til gensidige fornøjelser. Tak for denne gang Pim, du er skøn. Ja, hun rejser i weekenden til BKK siger min veninde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 4. Juni, 2014 (edited) Tog en for holdet i går med den nye pige, der er ankommet til Solbjerg efter Pim's afrejse.... Hun hedder iflg. eget udsagn "Phon" (udtales nærmere "Pawn"), og er en ganske køn pige i slutningen af 20'erne, lille, klassisk thai med lidt små bryster og brede hofter, uden dog på nogen måde at være kraftig. Ganske kønt ansigt med smukke øjne og store læber. Iflg. mutter selv i butikken var jeg i går ved middagstid den allerførste kunde til "fuld pakke", dvs, massage, body to body, blow og sex. Hun sagde ydermere, at Phon IKKE havde været massagepige hjemme i Thailand, så hun var faktisk lidt nervøs ved forehavendet... Det hele forløb dog ganske udmærket. Den indledende oliemassage var effektiv - God, hård de rigtige steder og ganske grundig. Det frække bagefter var ganske udmærket med en god pirrende og olieindsmurt b2b som indledning af en pige, der virkede ganske tændt på opgaven, et absolut godkendt blow (med gummi), og en gang afsluttende sex, først i missionær og siden i cowgirl, hvor jeg til sidst måtte bøje mig for den både glimrende udsigt og den dejligt kildrende fornemmelse i Minispringeren og aflevere dagens opsparing! Det hele med god tid, masser af kram, kærtegn og små kys, en god aftørring med håndklæde og fugtighedsklude bagefter, en dejlig kold cola og et stort farvelknus..... Absolut Østjylland standardprisen på en tusse værd, også selvom jeg stadig klart vil foretrække Day (og også Farida) på N&N, Oddervej i Højbjerg frem for Phon. Op trækker det til gengæld, at klinikken i Solbjerg ligger meget diskret, hvor jeg hader at stå og banke på døren til N&N i Højbjergs nærmest allermest trafikerede kryds! Men når man så først er inde, er man jo til gengæld nærmest i Himmerige... Vh. Sidespringeren Redigeret 4. Juni, 2014 af Sidespringeren 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 24. Juni, 2014 Jeg var der i dag Dejlig lille kvinde med en skøn krop. 1 time med massage blov og sex. 1000 kr. En god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zorba 53 Skrevet 10. Juli, 2014 Nå, venner, her kommer så lige lidt nyt fra Solbjerg. Jeg har jo haft en ufrivillig cølibatperiode pga. Naam's uventede hjemrejse, så jeg måtte jo prøve noget nyt, og valget faldt altså på Phon (?), som jo er blevet positivt omtalt her. Men I skal lige hjælpe mig med at bekræfte, at det faktisk VAR hende, jeg var sammen med, for beskrivelsen af hende kan jeg kun delvist få til at passe. Hun hedder iflg. eget udsagn "Phon" (udtales nærmere "Pawn"), og er en ganske køn pige i slutningen af 20'erne, lille, klassisk thai med lidt små bryster og brede hofter, uden dog på nogen måde at være kraftig. Ganske kønt ansigt med smukke øjne og store læber. Iflg. mutter selv i butikken var jeg i går ved middagstid den allerførste kunde til "fuld pakke", dvs, massage, body to body, blow og sex. Hun sagde ydermere, at Phon IKKE havde været massagepige hjemme i Thailand, så hun var faktisk lidt nervøs ved forehavendet... Det hele forløb dog ganske udmærket. Den indledende oliemassage var effektiv - God, hård de rigtige steder og ganske grundig. Det frække bagefter var ganske udmærket med en god pirrende og olieindsmurt b2b som indledning af en pige, der virkede ganske tændt på opgaven, et absolut godkendt blow (med gummi), og en gang afsluttende sex, først i missionær og siden i cowgirl, hvor jeg til sidst måtte bøje mig for den både glimrende udsigt og den dejligt kildrende fornemmelse i Minispringeren og aflevere dagens opsparing! Først skal jeg lige sige, at ifølge pigen her, så udtales hendes navn altså "Pa" (som det danske "par"). Følgende ting kunne jeg godt genkende : Stedet er meget diskret. Pa er enormt sød og rar at snakke med, og hun er god til engelsk. Hun er lille og kompakt, uden at være kraftig. Hun har kun været i Danmark i 1½ måned. Hun kikkede ikke på uret på noget tidspunkt. Hendes massage var virkelig god dvs. dejlig hård, dog koncentreret meget om ben og baller, og ikke nær så meget ryggen, som man ellers plejer. Heller ej massage til hænder og fødder. BJ var godt. Følgende ting kunne jeg IKKE genkende : Små bryster, kønt ansigt, smukke øjne, slutningen af 20'erne ??? Dette stemte overhovedet ikke ! Hende her var i hvert fald i 30'erne et sted, midt 30'erne vil jeg sige, og var ikke specielt køn, og ikke hvad jeg vil kalde klassisk thai. Hun havde tydeligvis født. Ikke mange strækmærker, men nok til at man vidste det, og hun havde ar forneden, der tyder på en kompliceret fødsel. Numsen var lille, men hullet var arret og grimt (sorry, men det var det). Tatovering henover lænden. Og kickeren : hendes bryster var "behandlede", så de nu stod ud fra kroppen, hårde og lidt uproportionale ift. hendes lille krop. Dog var det ikke et dårligt boobjob, hvis man da ikke har noget imod disse, men jeg selv er ikke til kunstige bryster. Massagen indeholdt ikke b2b, som SS beskriver ovenfor. Men nu kommer det værste. Hun var ikke specielt nyvasket ! Når jeg er sammen med en pige, så skal der slikkes, og meget gerne i en 69'er, som jeg elsker... men DET fortrød jeg godt nok ! Hold da OP hvor hun lugtede, som om hun ikke havde været i bad i dagevis. Ja næsten så slemt, at jeg tvivler på hun gør ret meget ud af rengøring efter toiletbesøg, men kun næsten... det var slemt ! Jeg sidder nu lidt over 2 timer senere, har taget et grundigt bad i mellemtiden, og jeg kan STADIG ikke få lugten helt væk fra hverken fingre eller næsen ! Men som sagt, hun var da vældig sød, også selvom hun var et turnoff for mig, og jeg fik hydraulik problemer pga. det. Men vi snakkede fint under massagen, som virkelig VAR god. Nu spørger jeg så bare - var det virkelig den samme Phon, som SS beskriver ovenfor ? Jeg kan godt have min tvivl, selvom NOGET af info stemte...! Nuvel, det skulle prøves, men det kommer ikke til at gentage sig ! Det var 1000,- kr. jeg godt kunne have brugt meget bedre ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 10. Juli, 2014 @Zorba Det var en grim oplevelse, du fik der. Jeg nærmer mig altid grotten med stor forsigtig og antyder i første omgang kun, hvad jeg kunne finde på! Hvis jeg fornemmer, at odeur'en ikke behager mig, går jeg ikke all In. Alternativt kan jeg finde på diskret at lugte til mine fingre, hvis de har været på afveje forinden. Gnid dine fingre med tandpasta. Det tager lugten af hundelort og kan måske også hjælpe her, men du skal nok ikke stoppe det i næsen Jeg kan ikke hjælpe med oplysninger om Phon. Har kun været forbi en gang og gik med uforrettet sag, da indehaveren? ikke var, hvad jeg søgte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Juli, 2014 Nå, venner, her kommer så lige lidt nyt fra Solbjerg. Jeg har jo haft en ufrivillig cølibatperiode pga. Naam's uventede hjemrejse, så jeg måtte jo prøve noget nyt, og valget faldt altså på Phon (?), som jo er blevet positivt omtalt her. Men I skal lige hjælpe mig med at bekræfte, at det faktisk VAR hende, jeg var sammen med, for beskrivelsen af hende kan jeg kun delvist få til at passe. Først skal jeg lige sige, at ifølge pigen her, så udtales hendes navn altså "Pa" (som det danske "par"). Følgende ting kunne jeg godt genkende : Stedet er meget diskret. Pa er enormt sød og rar at snakke med, og hun er god til engelsk. Hun er lille og kompakt, uden at være kraftig. Hun har kun været i Danmark i 1½ måned. Hun kikkede ikke på uret på noget tidspunkt. Hendes massage var virkelig god dvs. dejlig hård, dog koncentreret meget om ben og baller, og ikke nær så meget ryggen, som man ellers plejer. Heller ej massage til hænder og fødder. BJ var godt. Følgende ting kunne jeg IKKE genkende : Små bryster, kønt ansigt, smukke øjne, slutningen af 20'erne ??? Dette stemte overhovedet ikke ! Hende her var i hvert fald i 30'erne et sted, midt 30'erne vil jeg sige, og var ikke specielt køn, og ikke hvad jeg vil kalde klassisk thai. Hun havde tydeligvis født. Ikke mange strækmærker, men nok til at man vidste det, og hun havde ar forneden, der tyder på en kompliceret fødsel. Numsen var lille, men hullet var arret og grimt (sorry, men det var det). Tatovering henover lænden. Og kickeren : hendes bryster var "behandlede", så de nu stod ud fra kroppen, hårde og lidt uproportionale ift. hendes lille krop. Dog var det ikke et dårligt boobjob, hvis man da ikke har noget imod disse, men jeg selv er ikke til kunstige bryster. Massagen indeholdt ikke b2b, som SS beskriver ovenfor. Men nu kommer det værste. Hun var ikke specielt nyvasket ! Når jeg er sammen med en pige, så skal der slikkes, og meget gerne i en 69'er, som jeg elsker... men DET fortrød jeg godt nok ! Hold da OP hvor hun lugtede, som om hun ikke havde været i bad i dagevis. Ja næsten så slemt, at jeg tvivler på hun gør ret meget ud af rengøring efter toiletbesøg, men kun næsten... det var slemt ! Jeg sidder nu lidt over 2 timer senere, har taget et grundigt bad i mellemtiden, og jeg kan STADIG ikke få lugten helt væk fra hverken fingre eller næsen ! Men som sagt, hun var da vældig sød, også selvom hun var et turnoff for mig, og jeg fik hydraulik problemer pga. det. Men vi snakkede fint under massagen, som virkelig VAR god. Nu spørger jeg så bare - var det virkelig den samme Phon, som SS beskriver ovenfor ? Jeg kan godt have min tvivl, selvom NOGET af info stemte...! Nuvel, det skulle prøves, men det kommer ikke til at gentage sig ! Det var 1000,- kr. jeg godt kunne have brugt meget bedre ! Det lyder ikke rart. Du har et alternativ i baghånden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DirtyBeast Skrevet 10. Juli, 2014 Lyder godt nok klamt det du har været udsat for der. Du har min sympati. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 10. Juli, 2014 Man må da håbe på, at de kigger med herinde, så de får en mulighed for meget hurtigt, at rette op på denne voldsomme misligholdelse af hygiejnestandard ellers vil de nok kunne mærke det i besøgstallet i en rum tid. Der burde være en sur smiley i vinduet. Jeg er ikke på vej til Solbjerg for ellers ville jeg ikke have noget imod, at viderebringe "anmeldelsen" - det er ganske enkelt for klamt og burde stoppes! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg