Guest Aarhuselsker Skrevet 3. April, 2014 Glædespiger 21 Beskeder: LocationJylland Skrevet i dag, 12:55 når da linket ikke virker må i få priserne her ... halv time 100 en time 1600 superfransk og sorte kys er med i prisen .. sorte kys er kun til mig .. Daniella, jeg nupper sgu lige 10 timer. Så kan vi både nå sex, have arbejde, og så er der nogle krølle skjorter God vagt sødebergsen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. April, 2014 Folk er nok hurtige hva', mon ikke det er en forsinket aprilsnar eller der mangler et "0" for en ½ time. AE du nupper bare 10 timer dvs. 10x1600 (timeprisen) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 3. April, 2014 damm , havde ellers håbet på det kun var nille der nåede at opdage det 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. April, 2014 Der er mange forårstilbud for tiden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. April, 2014 damm , havde ellers håbet på det kun var nille der nåede at opdage det Næ du, somme tider er vi hurtige. Hæ, hæ. Nille du er ikke jyde-helt klart. Det er jo 20 x 30minutter. Det troede jeg alle kunne forstå Altså det med at få muldvarpeskindet ud i dagslys, det er sgu aldig blevet et hit hist ovre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. April, 2014 Næ du, somme tider er vi hurtige. Hæ, hæ. Nille du er ikke jyde-helt klart. Det er jo 20 x 30minutter. Det troede jeg alle kunne forstå Altså det med at få muldvarpeskindet ud i dagslys, det er sgu aldig blevet et hit hist ovre. Du kan prøve at spille dum, men sådan spiller klaveret ikke hos pigerne haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 3. April, 2014 Skal da lige love for de Rumænske piger får kamp til stregen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. April, 2014 Du kan prøve at spille dum, men sådan spiller klaveret ikke hos pigerne haha Du er virkelig ikke jyde. Det er ikke at spille dum, det er blot at acceptere et tilbud. Faktisk laver min lokale grøntgårdbutik det stunt af og til. 6 appelsiner for 15 kr, 10 for 30. Den så jeg igår I øvrigt er hun så dårende dejlig og smuk, selv i Kansas bukser og flece, at jeg ikke kan få mig til at kræve min ret. Fortalte jeg hun taler vestsjællandsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2014 I er så flabet over for hinanden altså hihi.... Kom nu bare ud og hyg i stedet for at sidde inde og tænke på det, så kan i være flabet her sf... Solen bringer jer da godt nok i kåd kan jeg mærke her i huset... Skøøøøønt mange knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. April, 2014 I er så flabet over for hinanden altså hihi.... Kom nu bare ud og hyg i stedet for at sidde inde og tænke på det, så kan i være flabet her sf... Solen bringer jer da godt nok i kåd kan jeg mærke her i huset... Skøøøøønt mange knus Line Bare rolig Line, der er ikke ondt blod i vores udvekslinger af meninger. Vi (jeg) hygger os bare, Jeg har skam meget stor respekt for Nille, og han er rigtig god til at rerurnere en replik. Måtte mange ti........... finde vej til dit lille sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2014 Hihi ÅE, dette har jeg lurret, to frække slagterhunde, er hvad i er smil... Skønt skønt mega god karma synes jeg.. Jamen så mange har jeg nu ikke mod på, men det dejligt med dem der kommer... Glade forårs mænd med bule i bukserne og glimt i øjene nam nam hihi... Mange knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. April, 2014 Hihi ÅE, dette har jeg lurret, to frække slagterhunde, er hvad i er smil... Skønt skønt mega god karma synes jeg.. Jamen så mange har jeg nu ikke mod på, men det dejligt med dem der kommer... Glade forårs mænd med bule i bukserne og glimt i øjene nam nam hihi... Mange knus Line Line jeg har altid god karma med mig og deler gerne ud af den gode karma så der er ingen ko på isen Line folk har fået løn, forårskådheden er i luften, pigerne smider jakken.. det er bare dejlig Line, kommer mændene med en bule i bukserne og er grydeklar når de ringer på hæhæ ? så slipper du for forarbejdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg