Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Daniella-barging offer

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Glædespiger

21 Beskeder:

LocationJylland

Skrevet i dag, 12:55

når da linket ikke virker må i få priserne her ...

halv time 100

en time 1600

superfransk og sorte kys er med i prisen ..

sorte kys er kun til mig ..

Daniella, jeg nupper sgu lige 10 timer. Så kan vi både nå sex, have arbejde, og så er der nogle krølle skjorter :)

God vagt sødebergsen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

damm , havde ellers håbet på det kun var nille der nåede at opdage det :D

:oops::oops::oops::oops::oops:

Næ du, somme tider er vi hurtige. Hæ, hæ.

Nille du er ikke jyde-helt klart. Det er jo 20 x 30minutter. Det troede jeg alle kunne forstå ;)

Altså det med at få muldvarpeskindet ud i dagslys, det er sgu aldig blevet et hit hist ovre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næ du, somme tider er vi hurtige. Hæ, hæ.

Nille du er ikke jyde-helt klart. Det er jo 20 x 30minutter. Det troede jeg alle kunne forstå ;)

Altså det med at få muldvarpeskindet ud i dagslys, det er sgu aldig blevet et hit hist ovre.

Du kan prøve at spille dum, men sådan spiller klaveret ikke hos pigerne haha :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Skal da lige love for de Rumænske piger får kamp til stregen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du kan prøve at spille dum, men sådan spiller klaveret ikke hos pigerne haha :P

Du er virkelig ikke jyde. Det er ikke at spille dum, det er blot at acceptere et tilbud. ;)

Faktisk laver min lokale grøntgårdbutik det stunt af og til. 6 appelsiner for 15 kr, 10 for 30. Den så jeg igår :) I øvrigt er hun så dårende dejlig og smuk, selv i Kansas bukser og flece, at jeg ikke kan få mig til at kræve min ret. Fortalte jeg hun taler vestsjællandsk ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

I er så flabet over for hinanden altså hihi.... Kom nu bare ud og hyg i stedet for at sidde inde og tænke på det, så kan i være flabet her sf... Solen bringer jer da godt nok i kåd kan jeg mærke her i huset... Skøøøøønt mange knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

I er så flabet over for hinanden altså hihi.... Kom nu bare ud og hyg i stedet for at sidde inde og tænke på det, så kan i være flabet her sf... Solen bringer jer da godt nok i kåd kan jeg mærke her i huset... Skøøøøønt mange knus Line

Bare rolig Line, der er ikke ondt blod i vores udvekslinger af meninger. Vi (jeg) hygger os bare, Jeg har skam meget stor respekt for Nille, og han er rigtig god til at rerurnere en replik.

Måtte mange ti........... finde vej til dit lille sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hihi ÅE, dette har jeg lurret, to frække slagterhunde, er hvad i er smil... Skønt skønt mega god karma synes jeg..

Jamen så mange har jeg nu ikke mod på, men det dejligt med dem der kommer... Glade forårs mænd med bule i bukserne og glimt i øjene nam nam hihi...

Mange knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hihi ÅE, dette har jeg lurret, to frække slagterhunde, er hvad i er smil... Skønt skønt mega god karma synes jeg..

Jamen så mange har jeg nu ikke mod på, men det dejligt med dem der kommer... Glade forårs mænd med bule i bukserne og glimt i øjene nam nam hihi...

Mange knus Line

Line jeg har altid god karma med mig og deler gerne ud af den gode karma :D så der er ingen ko på isen :D

Line folk har fået løn, forårskådheden er i luften, pigerne smider jakken.. det er bare dejlig :D

Line, kommer mændene med en bule i bukserne og er grydeklar når de ringer på hæhæ ? så slipper du for forarbejdet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...