Hop til indhold
Rejsenetværk

Afbrændte tidsbestillinger

Recommended Posts

Tilsyneladende udgør det en plage i branchen, dels at mænd udebliver fra tidsbestillinger, dels at nogle afbestiller så sent at det i begge tilfælde medfører at piger har takket nej til andre gæster, der kunne være kommet til, men nu står pigerne med et tidshul der på grund sådanne mænd fører til 0 kr i omsætning, der kunne have givet indtægten fra 0, 5 - 1 time eller mere :evil: 

Hvorfor arbejder pigerne ikke lidt med at skrue tidsbestilling sammen på nogle måder, der både styrker seriøse mænds incitament til at bestille tid, og sorterer de useriøse fra?

For eksempel kræve at kun mænd der har besøgt stedet på chancen første gang, gives muligheden for tidsbestilling.

Mænd kan få et nr de skal bestille med, hvis de vil bestille tid næste gang, og afbestiller de på dagen, kan de ikke benytte nr før de har besøgt stedet igen på chancen, og her får et nyt nr mod et kvaje gebyr fra sidst på 300 kr.

Til gengæld kan de seriøse mænd samle på bonustid, for eksempel 10 minutter til gode havende for hver overholdt tidsbestilling, der kan spares op til halve og hele gratis timer, eller omveksles til 10 minutter ekstra ved næste besøg hver gang - eller hvad man efterhånden måtte blive enige om.

Var det ikke et sats værd, selvom der kommer færre, men forhåbentlig flere seriøse tidsbestillinger på den måde?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tøserne skulle sælge spildtiden ud til halv pris meget gerne billigere. Hvis man så er fra området, kunne man få et knaldtilbud på SMS  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Se det korte svar er nok "På klinikker har man prøvet alt imellem himmel og jord i et forsøg på, at minimere problemet".

Der findes jo klinikker hvor hoved indtjeningen generes ved, at kunder bare kommer ind på klinikken, og tager plads i venteværelset. Dette sammenholdt med kundernes manglende seriøsitet omkring overholdelse af aftaler, kan jeg godt forstå, at man så får et noget afslappet forhold til tidsbestillingerne.

Det er dog så mit indtryk, at hvis man er stamkunde, og ellers er en pålidelig fyr, så kan klinikken sagtens styre den slags bookninger på en tilfredsstillende måde.

Jeg har så oplevet som ny kunde på en klinik, at da jeg fortale at jeg ville komme fra Odense, samt at pigen havde haft mig som gæst i Odense hvor jeg kaldte mig XXX, så kunne man sagtens yde en fin service omkring min tidsbestilling.

Det korte af det lange, jeg tror ikke at klinikkerne ligefrem mangler indførelse af besværlige tidsbestillings procedure.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Din tanke er besnærende, men der kan opstå situationer, hvor man er nødt til at aflyse med ret kort varsel.

Jeg har selv været ude for, at jeg havde planlagt et besøg og bestilt tid, men ca. to timer før aftalt tid skete der nogle ændringer, der gjorde, at jeg ikke kunne disponere over bil, så tidsplanen faldt fra hinanden. Jeg måtte melde afbud, men det blev desværre kun til telefonsvareren. Heldigvis har jeg senere fået rettet op på det manglende besøg :)

Det er noget helt andet bare at blive væk! - det er uacceptabelt...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til gengæld kan de seriøse mænd samle på bonustid, for eksempel 10 minutter til gode havende for hver overholdt tidsbestilling, der kan spares op til halve og hele gratis timer, eller omveksles til 10 minutter ekstra ved næste besøg hver gang - eller hvad man efterhånden måtte blive enige om.

ej den må du længere ud på landet med... man belønner ikke folk for noget der burde være en indlysende selvfølge... 

man roser altså heller ikke en vovse for IKKE at bide i møblerne eller en kat for IKKE at kradse i sofaen... man er bare glad for at de ikke gør det

og jeg har over 100 numre jeg har samlet fra andre piger fra mænd der brænder af... og kommer der et nyt kommer det nummer bare på listen over no-shows så de aldrig kan lave det nummer med mig en anden gang

ja - det er ærgeligt at få en afbrænder.. 

men det er absolut bad business i sjælden grad at give freebies for IKKE at være en idiot :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tror folk er useriøse fordi de kan være anonyme, folk bliver vel ikke væk fra en læge eller tandlæge aftale ?

Hvordan man kommer problemet til livs har jeg ikke svaret på, men indfører man strammere bookingsprocedure tror jeg kunderne finder et andet sted... desværre.

Gulerod-metoden som Rejse er inde på kan måske virke, så der skulle stå i annoncen: "kommer du til tiden får du en gulerod"

Del dette indlæg

Link til indlæg

og jeg har over 100 numre jeg har samlet fra andre piger fra mænd der brænder af... og kommer der et nyt kommer det nummer bare på listen over no-shows så de aldrig kan lave det nummer med mig en anden gang

Ja, ligesom vi mænd skriver her på eroguide og deler vores erfaring og udveksler PM, så kan jeg også godt forstå, at du og dine kolleger gør det.

Mine besøg hos glædespiger har sjældent været udslag af en hurtig indskydelse og et resultat af overvældende liderlighed. Det er planlagt. Af flere grunde. Og jeg gør selv meget ud af dialogen med pigen, som i mange tilfælde befinder sig i en hel anden kommune. Så en sms eller et ring, når jeg tager afsted og en sms senere, når jeg nærmer mig. Og hvor jeg er. Lidt afhængig af afstanden. Har oplevet en svar-sms i stilen 'Jammenjegerikkeklarendnu', men det har jeg haft det fint med. Vigtigst for mig har været, at pigen ved, at jeg er på vej.

På tilsvarende vist har jeg oplevet at få en sms fra en glædespige, jeg gerne ville møde og havde foretaget en booking hos, som måtte aflyse. Som hun skrev 'derskernogetmedenkvindeskropsommanikkekanholdefor' og det var rart at få den info - fremfor at møde en låst dør.

Min konklusion er:

* Bekræft aftalen.

* Bekræft at du er på vej.

* Meld fra, hvis du bliver forhindret (det kan også være modet og lysten, som svigter).

Vi skal være gode ved hinanden. Glædespiger og drengenydere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ville dette forslag ikke svare til, at mænd skulle betale lidt ekstra i bonus, hvis pigen ikke har brugt falske billeder i sin annonce?

Det må være tilstrækkeligt at straffe de useriøse ved at forbyde dem adgang næste gang eller ikke besøge dem længere. 

Jeg håber ikke, jeg skriver dette for tørt:

Køber du længere tid, plejer det også at være billigere set i forhold til at dele denne tid op i de mindre tidsportioner, som en pige tilbyder. 1 time er typisk billigere end 2x ½ time. Du giver hende mere forretning, og du får det til forholdsvis billigere penge. Det giver mening. Men bare at overholde den aftale, man selv laver, må anses som minimum af god opførsel og behøver ingen belønning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin

Man kan gøre det på mange måder med flere formål for øje - for eksempel samtidig som en mulighed der giver merværdi, der får kunden til at til vælge en i stedet for anden udbyder.

Det ved jeg så godt at du er god til på andre måder, og det giver måske dig færre afbrændinger, men des færre kunder til des større omsætning, hvor der ikke hele tiden skal opnås nye kunder for at holde dampen oppe, des bedre.

Det er vel forskelligt fra hus til hus, om man har problemer eller udfordringer, hvis ikke er alt ok, hvis ja kan noget mere måske gøres.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin

Man kan gøre det på mange måder med flere formål for øje - for eksempel samtidig som en mulighed der giver merværdi, der får kunden til at til vælge en i stedet for anden udbyder.

Rejse der er en ting du skal gøre dig klart... og det er, at de ting man gør for at skabe merværdi for kunderne ikke må kompromittere ens selvrespekt hvis man skal overleve i denne branche... 

nu kan du argumentere at det bare er et forslag... men prøv engang at se nøgternt på det

Jeg går rigtig meget op i ligeværd... og det gør de piger der er henrinde også. Du kan kalde det et definerende karakteristika for os. Vi har selvværd, integritet og stolthed!

Når du foreslår at vi skal belønne adfærd fordi den IKKE er så langt under standard for almindelig opførsel (ikke engang god opførsel) så foreslår du at vi forsøger at tjene penge på at "opdrage" folk der ikke er os ligeværdige.... vi skal opdrage på mænd er ikke har forladt teenage-stadiet.. 

Det er en ydmygende tankegang i sig selv...  hvis vi begynder at give vores ydelser væk fordi vi IKKE bliver behandlet dårligt... så kan vi på ingen måde bevare hverken vores stolthed eller vores integritet... tvært om

Hvis man - for at tjene flere penge - skal sælge ud af sine egne principper for acceptabel adfærd og belønne noget der burde være naturligt for alle og enhver... så sælger man noget der ikke burde være til salg

Jeg tror ikke du har tænkt det sådan... for sådan er du ikke.. men det ville være konsekvensen i praksis hvis vi skulle gøre det du foreslår 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har vel egentlig bare tænkt som en simpel krejler :huh:

Måske jeg skulle søge en stilling som udvikler af ugens tilbudsavis i supermarkedskæder - her tænkes der heller ikke dybere filosofiske tanker, andet end at der skal langes nogle varer over disken, og det gerne på bekostning af konkurrenterne.

Nu går jeg så også ind for hypermarkeder, hvis bare det er godt for både personale og kunder, men uden synderlig hensyntagen, hverken til alt for  mange for små samfund i udkants Danmark til for mange for små, og dermed for dyre butikker.

Sidstnævnte er i virkeligheden urentabelt, både kommercielt og kommunalt - så hellere lukke og slukke, og flytte sammen i nogle færre større enheder, der er god nok samfundsøkonomi i :)

Tænk tanken - hver af de 6 +/- hypermarkeder der er kommercielt grundlag for i Danmark får et stort bordel på første salen, og så lukker vi alle de andre små huse ude på landet.

Men så skal man selvfølgelig nok handle uden at have lillemor og børnene på slæb i hypermarkedet :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har vel egentlig bare tænkt som en simpel krejler :huh:

Måske jeg skulle søge en stilling som udvikler af ugens tilbudsavis i supermarkedskæder - her tænkes der heller ikke dybere filosofiske tanker, andet end at der skal langes nogle varer over disken, og det gerne på bekostning af konkurrenterne.

Nu går jeg så også ind for hypermarkeder, hvis bare det er godt for både personale og kunder, men uden synderlig hensyntagen, hverken til alt for mange for små samfund i udkants Danmark til for mange for små, og dermed for dyre butikker.

Sidstnævnte er i virkeligheden urentabelt, både kommercielt og kommunalt - så hellere lukke og slukke, og flytte sammen i nogle færre større enheder, der er god nok samfundsøkonomi i :)

Tænk tanken - hver af de 6 +/- hypermarkeder der er kommercielt grundlag for i Danmark får et stort bordel på første salen, og så lukker vi alle de andre små huse ude på landet.

Men så skal man selvfølgelig nok handle uden at have lillemor og børnene på slæb i hypermarkedet :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Heldigvis vil der altid være et Torvehallerne til os der hellere vil have kvalitet, og så lidt mindre af det, end meget og ringe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg er fuldstændig på linie med jasmin her. Gu skal vi ej præmiere almindelig god opførsel som burde være en selvfølge.

Det er pisse træls med afbrændere. Heldigvis har jeg ikke de store problemer med disse hvor jeg kommer fra. Jyder ved åbenbart at en aftale er en aftale og at man giver besked hvis noget går galt.

Jeg har min første tur til Sjælland i dag og i morgen. Og jeg må sige at en ting er 100 procent sikker. Det bliver den sidste. Aldrig har jeg oplevet så mange afbrændere. Pikspillere og surfere. Jeg må indrømme at jeg altid lidt har tænkt ejj kan det være så slemt når de andre piger her overfra har klaget sig. Men ja det er det...

Mine jyske kale... tak fordi i altid er i så pisse godt humør og behandler mig så fantastisk.

Jeg kommer hjem i morgen aften og forlader jer aldrig igen.

Og til dem som rent faktisk overholdt deres aftale. Tak for en dejlig stund. Jeg er ked af vi ikke kommer til at gentage det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har min første tur til Sjælland i dag og i morgen. Og jeg må sige at en ting er 100 procent sikker. Det bliver den sidste. 

Så kan de lære det - mon de ved hvad de går glip af?  :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Citat Plaskeren

Heldigvis vil der altid være et Torvehallerne til os der hellere vil have kvalitet, og så lidt mindre af det, end meget og ringe.

Præcis og tænk lige på beliggenheden af Torvehallerne i perfekt symbiose med metro, S tog, og parkeringskælder.

De konkurrerer ikke på pris men på oplevelse og kvalitet.

Samlet et og samme sted.

Mon ikke stedet er en konkurrent til de spredte specialbutikker i de nordlige forstæders velhaver ghettoer, når nu mange af egnens velhavende forbrugere alligevel arbejder i centrum af København.

I den anden ende af fordels skalaen har vi Fields, metro, kæmpe P hus og Bilka, så der er noget for en enhver penge pung.

Men nej meget og billigere er ikke pr definition lig med ringere, hverken i Bilka eller hos Ikea, men flere kan købe mere af det samme, til gavn for både Bilka, Fields, Ikea og forbrugeren.

Og intet hypermaked, eller en Bilka kan nogensinde slå den sidste dyre specialbutik ud - de rette af dem vil altid have de kunder der har råd til dem, og som foretrækker her efter egen opfattelse at købe kvalitet dyrere - fred være hermed.

Som Lars Larsen fra Jysk har udtalt, så interesserer han sig ikke for de 15 % der tjener mest, for de har så mange penge at de aldrig vil handle hos Jysk - siden er han nu alligevel begyndt at interesserer sig for dem også med Bolia.com - han diffentiere bare på segmenter, hvilket bordeller også kan gøre.

For eksempel som Jasmin ved drive en bedre Privat Diskret billigere end klinik, men jeg er sikker på at kvaliteten er i orden til prisen :) 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kan de lære det - mon de ved hvad de går glip af? :D

Ja, det gør jeg nok desværre.

Jeg er så en af de dem der har aflyst en date med Sisse idag. Men jeg er patient 0 i zombiedøds virussen der vandre jorden rundt her over de næste par dage.

Men så må man jo håbe at den skønne tager imod i det jydske, når der skal afholdes sommer ferie...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er fuldstændig på linie med jasmin her. Gu skal vi ej præmiere almindelig god opførsel som burde være en selvfølge.

Det er pisse træls med afbrændere. Heldigvis har jeg ikke de store problemer med disse hvor jeg kommer fra. Jyder ved åbenbart at en aftale er en aftale og at man giver besked hvis noget går galt.

Jeg har min første tur til Sjælland i dag og i morgen. Og jeg må sige at en ting er 100 procent sikker. Det bliver den sidste. Aldrig har jeg oplevet så mange afbrændere. Pikspillere og surfere. Jeg må indrømme at jeg altid lidt har tænkt ejj kan det være så slemt når de andre piger her overfra har klaget sig. Men ja det er det...

Mine jyske kale... tak fordi i altid er i så pisse godt humør og behandler mig så fantastisk.

Jeg kommer hjem i morgen aften og forlader jer aldrig igen.

Og til dem som rent faktisk overholdt deres aftale. Tak for en dejlig stund. Jeg er ked af vi ikke kommer til at gentage det.

Der fik jeg så afklaret, at jeg også bliver i Jylland!!!! Lige netop dette havde jeg hørt, så skal jeg engang prøve, skal det være et fast sted med faste vagter og her tænker jeg der er alt alt for mange piger at vælge i mellem i forvejen... Ellers tog de vel heller ikke til Jylland og Fyn...??? Øv sisse det var sgu en træls oplevelse. Vil lige sige, at Odense er altså og blevet slem med de afbrændinger, det sker i Jylland også, men heldigvis sjældent. Det er en af de gode ting ved klinik, de kommer bare til døren og her gælder først til mølle princippet jo så... Kom du hjem igen og så må de faste gæster gøre dig glad. Smil. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Alle os med almindelige lønninger er vel krejlere?

Både når det gælder købepiger, indkøb og andre forbrugsting, så prøver man og få pengene til at række.

Inden pigerne blev ophævet til samfundets top med timelønninger der er de færreste forundt har de sikkert også været krejlere. Jagtet tilbud købt sodavand i Tyskland fået lavet noget sort og alle de triks man nu benytter sig af, når pengene er små

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Både når det gælder købepiger, indkøb og andre forbrugsting, så prøver man og få pengene til at række.

Inden pigerne blev ophævet til samfundets top med timelønninger der er de færreste forundt har de sikkert også været krejlere. Jagtet tilbud købt sodavand i Tyskland fået lavet noget sort og alle de triks man nu benytter sig af, når pengene er små

Alt dette gør jeg da endnu... Man bliver ikke milionær af at være glædespige og gjorde man, ville jeg stadigvæk ikke give 100 kr for noget jeg kan få til 50 kr hvis kvaliteten var den samme... Så krejler eller ej, sund fornuft koster intet... Jeg kigger gerne tilbudsaviser inden jeg handler og det samme her i jobbet, der vil også være forskellige tilbud i de forskellige måneder... Dette er godt for min foretning og for de med mindre indkomst, som i min verden også skal have muligheden for at få sex og hygge...

Jysk når det bedst kalder jeg det hihi. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

At man er en krejler er sgu hvad det er. Og det handler ikke om at vi piger skal hæves op i samfundet top. Det handler sgu bare om almindelig go opførsel.

Når man bestiller tid et sted. Tandlæge. Frisør. Læge. Luder. Så giver man besked hvis man bliver forhindret. Hvor svært kan det være....

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg er godt nok indfødt sjællænder der nødigt krydser broen til fastlandet....

men mine indkøbsvaner er vist jyske... og det samme er min pli når det gælder aftaler *gg*

sund fornuft er ingen gået bankerot af endnu *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den ide tror jeg desværre ikke du kommer langt med Rejse...

Der er jo allerede nogen som giver en lille bonus ved x antal besøg. Det er selvfølgelig langt fra alle.

Og hvis folk springer på happy hour med priser der kun er nedsat et par hundrede kroner eller noget i den stil, så vil en pengestraf helt sikkert afholde folk fra at komme igen.

Og jeg kører kun 2 timer fordi jeg ved at både jeg og pigen overholder aftalen, ( med mindre et eller andet uforudset sker selvfølgelig ). 

Jeg frygter altid at min bil bryder sammen eller er punkteret lige netop den dag hvor jeg skal på tur :D

Og venteværelse, nej tak:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kigger gerne tilbudsaviser inden jeg handler og det samme her i jobbet, der vil også være forskellige tilbud i de forskellige måneder... Dette er godt for min foretning og for de med mindre indkomst, som i min verden også skal have muligheden for at få sex og hygge...

Jysk når det bedst kalder jeg det hihi. Knus Line

"Davs jeg hedder Line Larsen og jeg har et godt tilbud til dig..." :D  

kanske du en dag bliver millionær :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...