Hop til indhold
Rejsenetværk

Afbrændte tidsbestillinger

Recommended Posts

??? Det forstår jeg ikke, jeg mener da ikke at ha foreslået at du skulle fravælge nye fremtidige gæster hvis de er seriøse

Jamen det kan man jo aldrig vide. om de er... Jeg er da før blevet brændt af, af mænd som virkede topseriøse i deres foregående korrespondance med mig.

Taler vi forbi hinanden? :)

Redigeret af Nikita

Del dette indlæg

Link til indlæg

....... Som det er i dag er det vist et spørgsmål om købers marked, men uanset det, så er det jo også et spørgsmål om ganske almindelig respekt for indgåede aftaler og respekt for andre menneskers tid.

Helt, helt enig.

Der er i vore dage alt for lidt respekt for indgåede aftaler og medmennesker i almindelighed. Er det de grimme narcissisme-årgange, der nu begynder at præge dagligdagen og mediebilledet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jamen det kan man jo aldrig vide. om de er... Jeg er da før blevet brændt af, af mænd som virkede topseriøse i deres foregående korrespondance med mig.

Taler vi forbi hinanden? :)

Ja, det ser sådan ud, så måske pm er den bedste løsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man brænder vel bare ikke aftaler af generelt - hverken hos Tandlægen eller hos Pigerne.

Jeg er en lille smule træt af vores time pris skal bruges som et argument for alverdens ting og sager.

Og der er altså rigtigt mange piger i branchen som har fine uddannelser.

Nej, det har jeg heller sagt noget som helst om.

Jeg har ikke brugt jeres time pris som et "argument for alverdens ting og sager" - men jo større timeprisen er jo mere sandsynligt er det vel at man overlever at blive brændt af et par gange om måneden.

Hvad er det for nogen fine uddannelser der kvalificerer alle de piger til at arbejde som prostitueret?

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg udtalte mig ikke om andre end min tandlæge og min  mekaniker, og de kører med så stram en tidsplan at de ikke har andet at lave hvis jeg udebliver - og jeg får ikke nogen regning for udeblivelse. Selvfølgelig ville de nok være anderledes hvis alle deres kunder havde et afslappet forhold til aftaler som du skriver - men det har alle pigernes kunder vel heller ikke.

Selvfølgelig er mit indlæg ikke udtryk for at jeg mener at man bare kan udeblive fra en aftale med en pige. Men jeg skrev det fordi jeg ofte får det indtryk at nogle piger mener at have krav på langt bedre betingelser end andre selvstændig næringsdrivende - samtidig med at de har en væsentlig højere timeløn end dem - uden at have brugt lang tid og for tandlægens vedkommende rigtig mange penge på at uddanne sig til arbejdet.

Fint at vi passer på pigerne, men det kan vi også gøre selv om der er lidt balance i tingene.

Så er vi jo også rimelige enige, måske bortset fra størrelsen på "Nogle piger mener at have krav på langt bedre betingelser end andre selvstændige næringsdrivende".

Det skal såmænd nok passe at man kan finde nogle piger som efter en årrække kun evner at måle respekt på to parametre:  Penge og pinlig nøjagtig ankomst.  Det er så ikke mit indtryk at de udgør en ret stor andel. Og det er ligeledes mit indtryk at temmelig mange piger oplever forholdsvist mange udeblivelser. Skete det blot et par gange i ny og næ, så ville emnet næppe blive diskuteret så ofte som det gør.

Ja, selvfølgelig skal der være balance og ligeværdig respekt i tingene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig, jeg skrev også helt bevidst "nogle" - men jeg reagerede fordi det virkede som om de par piger er nogle af disse nogle - og som du tror jeg da heller ikke at der er så mange af dem.

Til gengæld oplever jeg tit eller hører om piger som er utrolig smålige - eller gridske: "Ja, jeg vil godt blinke med det ene øje mens vi boller - men det koster altså 200 ekstra".

Og selv om jeg ikke er spor stolt af det, så er sådanne oplevelser med til at præge mit billede af alle pigerne. Jeg siger udtrykkelig "med til at præge" og jeg forsøger efter bedste evne at få mig selv til at forstå at jeg ikke kan tillade mig at generalisere om alle piger på grundlag af dårlige oplevelser med nogle af dem (jeg skriver med vilje ikke "nogle få af dem").

Men min trang til at generalisere blusser lidt op når jeg ser nogen beklage sig over at være blevet brændt af et par gange. For hvis jeg skulle fortælle om alle de gange hvor jeg er blevet "brændt af" (dvs. snydt) så ville der ikke være plads til andet på dette forum. Det er derfor jeg efterlyser lidt balance.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Enig, jeg skrev også helt bevidst "nogle" - men jeg reagerede fordi det virkede som om de par piger er nogle af disse nogle - og som du tror jeg da heller ikke at der er så mange af dem.

Til gengæld oplever jeg tit eller hører om piger som er utrolig smålige - eller gridske: "Ja, jeg vil godt blinke med det ene øje mens vi boller - men det koster altså 200 ekstra".

Og selv om jeg ikke er spor stolt af det, så er sådanne oplevelser med til at præge mit billede af alle pigerne. Jeg siger udtrykkelig "med til at præge" og jeg forsøger efter bedste evne at få mig selv til at forstå at jeg ikke kan tillade mig at generalisere om alle piger på grundlag af dårlige oplevelser med nogle af dem (jeg skriver med vilje ikke "nogle få af dem").

Men min trang til at generalisere blusser lidt op når jeg ser nogen beklage sig over at være blevet brændt af et par gange. For hvis jeg skulle fortælle om alle de gange hvor jeg er blevet "brændt af" (dvs. snydt) så ville der ikke være plads til andet på dette forum. Det er derfor jeg efterlyser lidt balance.

Nu sker det altså lidt mere end et par gange om året at man bliver brændt af.

Tro det eller ej men der findes faktisk lidt mere end et par mænd eller 5 der tænder på at bestille en tid for så ikke at komme.

Som du jo sikkert nok ved kan man ikke blive uddannet prostitueret - men derfor kan pigerne jo altså godt have en uddannelse alligevel.

Men fordi at prostitueret ikke er en reel uddannelse så er det okay at brænde os af ??

Og fordi at vores Time pris er høj så må vi nødvendigvis forvente at den slags sker igen og igen ?

Time pris eller ej.... Alm høflighed koster helt gratis !

Og jeg kan afsløre ( også ganske gratis) at pigerne med lave time priser også bliver brændt af....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Tro det eller ej men der findes faktisk lidt mere end et par mænd eller 5 der tænder på at bestille en tid for så ikke at komme.

Som du jo sikkert nok ved kan man ikke blive uddannet prostitueret - men derfor kan pigerne jo altså godt have en uddannelse alligevel.

Men fordi at prostitueret ikke er en reel uddannelse så er det okay at brænde os af ??

Og fordi at vores Time pris er høj så må vi nødvendigvis forvente at den slags sker igen og igen ?

Og jeg kan afsløre ( også ganske gratis) at pigerne med lave time priser også bliver brændt af....

Uha, jeg kunne tage din klagesang og udskifte prostitueret med prostitutionskunde, mænd med overvejende danske prostituerede og brændt af med snydt for tid, ydelser og god behandling. Jeg har høstet erfaringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha, jeg kunne tage din klagesang og udskifte prostitueret med prostitutionskunde, mænd med overvejende danske prostituerede og brændt af med snydt for tid, ydelser og god behandling. Jeg har høstet erfaringer.

Ahhh jeg er kun blevet brændt af to gange, den ene gang forklarligt. Mit allerførste besøg for mange pr siden var ikke tilfredsstillende, men skyldes nok mest min egen nervøsitet og manglende erfaring. Alle andre besøg har været fra om til fantastiske, så dine erfaringer tager jeg med et gran salt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har undret mig flere gange, hvor jeg har lavet en tidsbestilling, at jeg bare er blevet lukket ind, uden at der er blevet spurgt til hverken navn eller andet - og jeg har tænkt at hvis nu en anden var kommet først og så bare havde fået min tid, så ville jeg have følt mig noget røvrendt - især når jeg har forberedt mig i god tid, ankommer pæn, ren og nyvasket, evt. har kørt langt og kun lige har sat den ½ time af til besøget - så er det sgu surt at pigen bare har taget imod den første den bedste, der har stået med pengene fremme.

Nu er det ikke noget jeg kunne finde på, men kan det ikke antages at nogle mænd, der har prøvet at blive brændt af på den måde, kunne finde på at hævne sig ved at lave falske tidsbestillinger - bare for at genere vedkommende pige den anden vej, så hun kunne smage sin egen medicin?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det første kan jeg naturligvis ikke vide med sikkerhed men jeg har talt med to piger som sagde at for dem sker det kun meget meget sjældent. Men de kan selvfølgelig være heldigere end andre.

Nej, man kan ikke blive uddannet til prostitueret og derfor er det totalt irrelevant om de har fine uddannelser. Jeg talte om tidsforbrug og økonomi og så er det relevant at se på hvor meget tid og hvor mange penge man har brugt for at kunne arbejde som læge, mekaniker osv. - for det er en investering som skal trækkes fra deres indtægt, før man ved hvad de reelt får ud af deres arbejde.

Hvis det her skal give mening så er du altså nødt til at læse hvad jeg skriver - inden du svarer på det.

Jeg har INTET sagt om at det er ok at brænde pigerne af.

Jeg har INTET sagt om at piger med en høj timepris skal forvente at blive brændt af. Men jeg har sagt at piger med en høj indtjening nok overlever at blive brændt af en gang imellem.

Jeg har aldrig mødt en pige med en lav timepris. Og jeg har mødt mange piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Det har undret mig flere gange, hvor jeg har lavet en tidsbestilling, at jeg bare er blevet lukket ind, uden at der er blevet spurgt til hverken navn eller andet - og jeg har tænkt at hvis nu en anden var kommet først og så bare havde fået min tid, så ville jeg have følt mig noget røvrendt - især når jeg har forberedt mig i god tid, ankommer pæn, ren og nyvasket, evt. har kørt langt og kun lige har sat den ½ time af til besøget - så er det sgu surt at pigen bare har taget imod den første den bedste, der har stået med pengene fremme.

Nu er det ikke noget jeg kunne finde på, men kan det ikke antages at nogle mænd, der har prøvet at blive brændt af på den måde, kunne finde på at hævne sig ved at lave falske tidsbestillinger - bare for at genere vedkommende pige den anden vej, så hun kunne smage sin egen medicin?

Jamen du er jo blot blevet røvrendt. Jeg har prøvet dette engang i urtiden. Det er typisk noget, der foregår på de fine steder med nogen populære unge danske piger. De er temmelig ligeglade med alt andet end penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen du er jo blot blevet røvrendt. Jeg har prøvet dette engang i urtiden. Det er typisk noget, der foregår på de fine steder med nogen populære unge danske piger. De er temmelig ligeglade med alt andet end penge.

Jeg har vist kun prøvet det en enkelt gang hos en privat/diskret, men har bare undret mig over hvor nemt det evt. kunne være at springe over i køen - og så er der vist noget med at mænd, der forudbestiller ofte hedder næsten det samme, fremfor deres rigtige navn  B)

Men hvis man er så glad for penge, skulle man jo nærmere holde sine aftaler - kunder, der kommer uanmeldt til døren, må jo være forberedt på at der er optaget eller forudbestilt og en vis ventetid, hvorimod en der er kørt langt, jo ikke kommer igen en anden gang :sad:  - så reelt får pigen måske en ringere indtjening ved at springe en over i køen - og skulle ham der har booket forud, ikke være kommet 5 min. over tiden, har hun jo stadig ham, der sidder i venteværelset i baghånden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, det har jeg heller sagt noget som helst om.

Jeg har ikke brugt jeres time pris som et "argument for alverdens ting og sager" - men jo større timeprisen er jo mere sandsynligt er det vel at man overlever at blive brændt af et par gange om måneden.

Hvad er det for nogen fine uddannelser der kvalificerer alle de piger til at arbejde som prostitueret?

vi overlever det nok uanset timeprisen.... det var  da et mærkværdigt synpunkt...  men synes du det er mere ok at brænde en af fordi hun er mere værd?? 

så hvis din mekaniker har en svend der har alle mazdas specialkurser... så kan han BEDRE tåle at din lille 323 udebliver??   

homer simpson har et godt ord for den form for argument

homer-doh.jpg

hvad der kvalificerer mig som bedre end østpigerne ??

1. jeg har LYST til det jeg laver.... 

2: jeg KAN LIDE det jeg laver

3: jeg har VALGT det jeg laver helt selv.. 

og at jeg har en kandidatgrad, en kommunikationsuddannelse og et par småuddannelser samt erhvervskoder på mit kørekort... tja... det gør mig i hvert fald ikke MINDRE kvalificeret til at give en helheds-oplevelse der er alle pengene værd

men fordi jeg rent faktisk har alle disse fortrin og tillader mig at tage den pris JEG synes er ok - så er det mere ok at brænde mig af... ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin:

Jeg vil gerne diskutere med dig, men en meningsfuld diskussion forudsætter at man læser den andens indlæg og kommenterer på det - i stedet for at lægge den anden noget i munden som han aldrig har sagt - og så kommentere på det.

Og at bruge homer simpsons tegning mod mig er direkte UFORSKAMMET eller UBEGAVET (vælg selv), sålænge du ikke gider at læse det jeg har skrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin:

Jeg vil gerne diskutere med dig, men en meningsfuld diskussion forudsætter at man læser den andens indlæg og kommenterer på det - i stedet for at lægge den anden noget i munden som han aldrig har sagt - og så kommentere på det.

Og at bruge homer simpsons tegning mod mig er direkte UFORSKAMMET eller UBEGAVET (vælg selv), sålænge du ikke gider at læse det jeg har skrevet.

Pas nu på blodtrykkets!

Og så husk lige på den med at kaste med æbler, når man selv er et skrog (eller hvad du nu vil kalde det). Du er selv langt fremme i skoene med uforskammet sprogbrug fra tid til anden i dine indlæg. Tænk på det, når du kritiserer andre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Pas nu på blodtrykkets!

Og så husk lige på den med at kaste med æbler, når man selv er et skrog (eller hvad du nu vil kalde det). Du er selv langt fremme i skoene med uforskammet sprogbrug fra tid til anden i dine indlæg. Tænk på det, når du kritiserer andre!

Jeg er helt enig med Vagn i to ting:

Jasmin : "vi overlever det nok uanset timeprisen.... det var  da et mærkværdigt synpunkt...  men synes du det er mere ok at brænde en af fordi hun er mere værd??"

Hvordan man kommer fra første led til sidste led er mig en gåde. Det kræver tilsyneladende en højere uddannelse inden for kommunikation, for at kunne forstå det.

At Jasmin så bagefter "sviner" Vagn til på baggrund af ovenstående selvopfundne konklusion af Vagn's udsagn er ganske usympatisk. Det er jo klart for enhver (klarttænkende og med nogenlunde læsefærdigheder) at det ikke er det Vagn mener.

Jeg har selv været udsat for denne form for "argumentation" fra Jasmin's side og har i den anledning stadig en undskyldning til gode, som jeg nok aldrig får. Så jeg forstår udmærket Vagn's reaktion, der er helt berettiget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin:

da du konstant - som Trine rigtigt skriver - hiver det med timeprisen frem som argument...  så er et naturligt spørgsmål

men synes du det er mere ok at brænde en af fordi hun er mere værd??

bemærk antallet af spørgsmålstegn... det er et SPØRGSMÅL - det er ikke en konstatering... det er et udtryk for at det eneste indtryk du efterlader mig (og åbenbart også dem der har liket mit indlæg) med det indtryk  at du finder det mere rimeligt at pigen brændes af... 

ikke at det er rimeligt i sig selv per se... meeeeeeen - når det nu skal være så hellere en der har høj pris for det er mere "forståeligt"

jeg lægger dig ikke et eneste ord i munden... jeg stiller et simpelt spørgsmål.... 

og sender en DOH!!! efter dig fordi jeg finder at det indtryk du har givet indtil da er lige til en Homer.... og jeg derfor gerne vil have opklaret om det virkelig er det du mener...

jeg kunne godt have indsat homer INDEN mit spørgsmål - men i min verden er faktorenes orden ikke afgørende i en sådan sag

når du nu selv beder nogen om at læse det du skriver - så gør det venligst selv..... og læs også ??? - ellers kan jeg godt sætte nogen flere hvis det tydeliggør det

hvor mange ?? skal der til før at du og starson læser det??.... nu har starson allerede fået mit forbrug af store bogstaver til at påvirke hans blodtryk, så af hensyn til hans sarte nerver og risikoen for en endnu længere signatur, så undlader jeg at forstørre teksten yderligere... men er ?? særligt svære at få øje på ?? (endnu et spørgsmål hvis i skulle være i tvivl) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold nu inde med mudderkastningen, sikkert en børnehave !... man kan snart ikke læse en tråd uden personfnidder.

Gider du ikke læse mit indlæg inden du kalder det personfnidder. Jeg har INTET sagt om Jasmin jeg har alene forholdt mig til hendes indlæg og til hendes gentagne forsøg på at lægge mit noget i munden som jeg aldrig har sagt.

Det har intet at gøre med personfnidder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gider du ikke læse mit indlæg inden du kalder det personfnidder. Jeg har INTET sagt om Jasmin jeg har alene forholdt mig til hendes indlæg og til hendes gentagne forsøg på at lægge mit noget i munden som jeg aldrig har sagt.

i såfald er din forholden dig til mit indlæg jo også til en Homer siden du forholder dig til en påstand og ikke til det spørgsmål jeg stillede... jeg har aldrig påstået noget - jeg har kun spurgt om noget.. 

gade vide om ?? er på vej ud af det danske sprog eller om vi skal have hedengange Victor Borges fonetiske alfabet på banen igen før det genkendes som en del af sammenhængen

Del dette indlæg

Link til indlæg

da du konstant - som Trine rigtigt skriver - hiver det med timeprisen frem som argument...  så er et naturligt spørgsmål

men synes du det er mere ok at brænde en af fordi hun er mere værd??

bemærk antallet af spørgsmålstegn... det er et SPØRGSMÅL - det er ikke en konstatering... det er et udtryk for at det eneste indtryk du efterlader mig (og åbenbart også dem der har liket mit indlæg) med det indtryk  at du finder det mere rimeligt at pigen brændes af... 

ikke at det er rimeligt i sig selv per se... meeeeeeen - når det nu skal være så hellere en der har høj pris for det er mere "forståeligt"

jeg lægger dig ikke et eneste ord i munden... jeg stiller et simpelt spørgsmål.... 

og sender en DOH!!! efter dig fordi jeg finder at det indtryk du har givet indtil da er lige til en Homer.... og jeg derfor gerne vil have opklaret om det virkelig er det du mener...

jeg kunne godt have indsat homer INDEN mit spørgsmål - men i min verden er faktorenes orden ikke afgørende i en sådan sag

når du nu selv beder nogen om at læse det du skriver - så gør det venligst selv..... og læs også ??? - ellers kan jeg godt sætte nogen flere hvis det tydeliggør det

hvor mange ?? skal der til før at du og starson læser det??.... nu har starson allerede fået mit forbrug af store bogstaver til at påvirke hans blodtryk, så af hensyn til hans sarte nerver og risikoen for en endnu længere signatur, så undlader jeg at forstørre teksten yderligere... men er ?? særligt svære at få øje på ?? (endnu et spørgsmål hvis i skulle være i tvivl) 

Jeg har brugt rigelig tid på dig men som det sidste kan jeg anbefale dig at google "retoriske spørgsmål"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tager ikke parti med nogen, det var en opfodring til alle om at holde inde, men I bliver bare ved.

Lav jeres egen mudderkastningens/diskussions tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men du mener åbenbart, at du kan udeblive fra mekaniker og tandlæge som det passer dig. Så kan alle de andre (idioter) passe tiden og overholde aftaler. Det føler du dig højt hævet over.

Kom nu ind i kampen og opfør dig ordentligt overfor alle - uanset hvem og hvad de er!

Hvor har du fået den opfattelse?

Skulle du ikke selv komme ind i kampen - fx ved at læse folks indlæg inden du kritiserer dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...