Gæst Skrevet 3. April, 2014 Alt dette gør jeg da endnu... Man bliver ikke milionær af at være glædespige og gjorde man, ville jeg stadigvæk ikke give 100 kr for noget jeg kan få til 50 kr hvis kvaliteten var den samme... Så krejler eller ej, sund fornuft koster intet... Jeg kigger gerne tilbudsaviser inden jeg handler og det samme her i jobbet, der vil også være forskellige tilbud i de forskellige måneder... Dette er godt for min foretning og for de med mindre indkomst, som i min verden også skal have muligheden for at få sex og hygge... Jysk når det bedst kalder jeg det hihi. Knus Line Du er sgu en trunte efter min smag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2014 At man er en krejler er sgu hvad det er. Og det handler ikke om at vi piger skal hæves op i samfundet top. Det handler sgu bare om almindelig go opførsel. Når man bestiller tid et sted. Tandlæge. Frisør. Læge. Luder. Så giver man besked hvis man bliver forhindret. Hvor svært kan det være.... Oplægget er om man skal have rabat for at komme. Hvilket i ikke mener. Rejsenetværket udleder han er en krejler fordi han prøver at få prisen ned. Mit svar til dette er vi som ikke tjener kassen er nød til at få pengene til at række, og derfor er vi krejlere der prøver at få det billigere. Hvis jeg bestiller tid hos en pige jeg har råd til skal jeg sgu nok møde op med en kæmpe bule i bukserne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 3. April, 2014 er der ikke noget med at klinikernes bagmænd, ligger og driller hinanden, med at bestille fuptider, eller er det bare en skrøne? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13856 Skrevet 3. April, 2014 er der ikke noget med at klinikernes bagmænd, ligger og driller hinanden, med at bestille fuptider, eller er det bare en skrøne? Hvorfor tror du pigerne har "No Show" telefonlister? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 3. April, 2014 Det er trist at man ikke kan finde ud af at ringe afbud i god tid, når man kan se at ens tidsplan ikke holder - sørgeligt siger jeg bare... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. April, 2014 Jeg kan sagtens følge BJ ( ≠ blowjob, men Bluejacket) og Warmgun. Man opnår en fordel som stamkunde, og skulle det en enkelt gang kikse med to timers varsel, hvad der sagtens kan ske, vil stamstedet uden tvivl vise forståelse. Værre er det – indrømmet – med den tilfældige gadegæst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2014 (edited) vil stamstedet uden tvivl vise forståelse. Klart nok. Jeg har faktisk prøvet det en gang, da jeg vågnede op med hold i ryggen den morgen/formiddag, hvor jeg var sikker på, at jeg skulle ha' en god oplevelse senere på dagen, Det fik jeg så ikke, men fik da en hilsen med ønsket om god bedring, og det var vist også det optimale i min situation. Ak ja, det var den gang. Redigeret 3. April, 2014 af smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 3. April, 2014 Hæhæ... Vil lige slå et slag og forsvare de kære sjællændere. Jeg har dyrket lagengymnastik i dobbelt så lang tid på Sjælland som i Jylland, og jeg har (heldigvis) aldrig oplevet, at det ene sted skulle være værre, end det andet. Men jeg synes, at det er brandærgerligt, at du - Sisse - skulle have denne oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 3. April, 2014 vi kan da alle blive forhindret,men det mindste man kan gøre er da at sende en sms 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13856 Skrevet 3. April, 2014 Hæhæ... Vil lige slå et slag og forsvare de kære sjællændere. Jeg har dyrket lagengymnastik i dobbelt så lang tid på Sjælland som i Jylland, og jeg har (heldigvis) aldrig oplevet, at det ene sted skulle være værre, end det andet. Men jeg synes, at det er brandærgerligt, at du - Sisse - skulle have denne oplevelse. Du er nok også mere kendt på Sjælland - så folk ved hvad de går glip af, hvis de ikke møder op 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2014 Det lyder lidt som om vi skal til at give dummebøder, skal vi ikke lade vestene om det? Syntes det en rigtig dårlig ide... -Jeg har en iPhone, og der kan jeg se om en person har skrevet til mig før, brændt mig af før eller lign, folk får dog altid en chance nr 2 hos mig, uden merpris! Men aflyser de igen af den ene eller anden grund så blir de skrevet ind som useriøse... Det hænder at jeg giver mine stamgæster, dem som har været hos mig 5+ gange godbidder iform af et godt tilbud, rabat eller længere tid, dette gør jeg af goodwill, en gang imellem, for hvis mine gæster er glade er jeg glad. Men for mit vedkommende er det en sag mellem to mennesker og ikke noget jeg vil annoncere med... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2014 (edited) PS. -Hvorfor er det lige vi piger altid skal sammenlignes med supermarkeder? Redigeret 3. April, 2014 af Molly 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2014 Det hænder at jeg giver mine stamgæster, dem som har været hos mig 5+ gange godbidder iform af et godt tilbud, rabat eller længere tid, dette gør jeg af goodwill, en gang imellem, for hvis mine gæster er glade er jeg glad. Men for mit vedkommende er det en sag mellem to mennesker og ikke noget jeg vil annoncere med... Det koncept er der vist en del, der bruger, og det skyldes uden tvivl, at det er fordi, at det er en god investering i fremtidige indtægter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 4. April, 2014 Det koncept er der vist en del, der bruger, og det skyldes uden tvivl, at det er fordi, at det er en god investering i fremtidige indtægter. det er det der hedder kundepleje, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 4. April, 2014 PS. -Hvorfor er det lige vi piger altid skal sammenlignes med supermarkeder? ja hvorfor er det egentlig vi altid skal det ?? mig bekendt er både Noma og Geranium da ligeglad med om en reservering udebliver... de giver bare pladsen til en en ny gæst - ligesom vi gør 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Støvlemanden 140 Skrevet 4. April, 2014 PS. -Hvorfor er det lige vi piger altid skal sammenlignes med supermarkeder? Det forstår jeg heller ikke ... jeg vil jo heller ikke nøjes med et kort besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 4. April, 2014 Det hænder at jeg giver mine stamgæster, dem som har været hos mig 5+ gange godbidder.. Endnu en gang bliver mænd sammenlignet med kæledyr her i tråden. Der begynder at tegne sig et mønster her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 Endnu en gang bliver mænd sammenlignet med kæledyr her i tråden. Der begynder at tegne sig et mønster her Hæhææ, godt ord igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. April, 2014 Kæledyr er varme og søde, mens supermarkeder er store og kedelige, især discount-supermarkederne God lille weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 4. April, 2014 Må indrømme at jeg har aftalt en tid med en også måtte af forskellige årsager melde afbud, det irritere mig rigtigt meget og det er heldigvis få gange. Og Jeg kan godt forstå at gæstfriheden så bliver udelukket. de fleste gange kom der en irriterende regning i vejen, og skal jo også have råd til mad på bordet. men jeg melder altid afbud og undskylder og har det altid dårligt med det. Har også været ude for at en enkelt gang vi har gået fejl af hinanden eller misforstod hinanden så vi måtte aflyse, vi er jo kun mennesker. det er lidt ærgeligt. der var endda også en der gav mig en forkert adresse så jeg havnede ude på bøhlandet og ringede på hos et ældre ægtepar der lignede nåede nær et spørgsmålstegn. Jeg kunne godt se der var et eller anden galt. så var der engang hun måtte aflyse da hun havde familiær problemer, det var vist en der blev hasteindlagt, og hun tilbød rabat, der jeg så mødte hende fik jeg så en halvtime en god halvtime ganske vist men hun gav mig penge tilbage, sådan løser man det problem. Og her i denne uge faktisk måtte jeg aflyse da pigen åbenbart havde en frygtelig dag og måtte på skadestuen jeg skulle finde hendes lejlighed og gik helt forkert selvom hun meget pædagogisk forklarede mig vejen men er en af dem der har svært ved at kende forskel på højre og venstre så jeg gik til højere i stedet for venstre. nåede hendes lejlighed til tiden men der var hun allerede på vej til skadestuen og stod der og så dum ud for en femmer. hun skrev og undskyldte nogle timer efter på sms, da hendes hånd var kommet i gips. hun lød også temmelig utålmodig i telefonen mig og min venstre/højre forvirring var åbenbart den berømte dråbe der flyd over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 PS. -Hvorfor er det lige vi piger altid skal sammenlignes med supermarkeder? Det er da fordi du ser skidedejlig ud på billederne. Så er det da brandærgerlig man ikke kan besøge dig uden at smadre budgettet. Så tigger og ber man til, du tager supermarkedideen til dig, med de faldende priser Det er ønsketænkning at vi sammenligner dig med supermarkederne. I bund og grund vil vi jo egentlig bare gerne have dig som et sødt lille kæledyr for en stund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 4. April, 2014 Må indrømme at jeg har aftalt en tid med en også måtte af forskellige årsager melde afbud, det irritere mig rigtigt meget og det er heldigvis få gange. Og Jeg kan godt forstå at gæstfriheden så bliver udelukket. de fleste gange kom der en irriterende regning i vejen, og skal jo også have råd til mad på bordet. men jeg melder altid afbud og undskylder og har det altid dårligt med det. så kan jeg ikke forestille mig at nogle døre skulle lukkes..... en rettidig aflysning er jo legal for alle og enhver fx en kunde jeg havde i tirsdags... alt gik galt for ham... først booker han en tid kl 15.... men skriver 10 i 3 at han sidder i kø på motorvejen..... gaaaaaab tænker jeg og afskriver ham totalt... men han er rimelig persistent og da jeg har en tid kl 17 spørger han så om han ikke kan få den... whatever tænker jeg - jo jo - jeg har ikke booket andre på den tid og HVIS han kommer.. så er det jo fint.... og det gjorde han... og vi havde en super hygsom date ud af det Så man kommer utrolig langt med en aflysning... især hvis den er reel og velment.. for så bliver broen ikke brændt... havde han ikke skrevet 10 i 3 hvor han sad fast på motorvejen, så havde jeg aldrig sagt ja til kl 17... så det betyder utrolig meget at i viser i er seriøse han vil skam altid være velkommen hos mig en anden gang.... fordi jeg nu både ved at han er seriøs OG sørger for ikke at spilde min tid hvis noget kommer i vejen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 Det er da fordi du ser skidedejlig ud på billederne. Så er det da brandærgerlig man ikke kan besøge dig uden at smadre budgettet. Så tigger og ber man til, du tager supermarkedideen til dig, med de faldende priser Det er ønsketænkning at vi sammenligner dig med supermarkederne. I bund og grund vil vi jo egentlig bare gerne have dig som et sødt lille kæledyr for en stund Tak for komplimentet Men syntes nu stadigvæk at jeg har nogle fornuftige priser, der ikke behøver blive presset mere ned fordi sådan gør supermarkederne det konkurrencemæssigt, det kan godt være jeg ikke er "billigere end Bilka", men jeg er et individ det prissætter mine ydelser efter hvad JEG syntes, jeg tjekker ikke konkurrenternes priser ud, og giver "prismatch". Håber da også i bund og grund mine gæster kommer pga mig og ikke prisen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 4. April, 2014 Det er da fordi du ser skidedejlig ud på billederne. Så er det da brandærgerlig man ikke kan besøge dig uden at smadre budgettet. Så tigger og ber man til, du tager supermarkedideen til dig, med de faldende priser Det er ønsketænkning at vi sammenligner dig med supermarkederne. I bund og grund vil vi jo egentlig bare gerne have dig som et sødt lille kæledyr for en stund jeg kan se at det er skrevet i en god mening.. og ment som et kompliment... men du skal vende den om... i kan sagtens besøge os uden at smadre budgettet - i skal blot spare op lidt længere mine priser ER lave... 800 for en halv time og 1000 hvis det er med græsk... det er 20% under klinik og ca 33% under klinik med græsk... danske supermarkeder prismatcher absolut IKKE udenlandsk nethandel - de sætter ikke deres priser 40% ned når de allerede er på et minimum for dansk standard... altså bør vi piger heller ikke gøre det... vi har sat priserne lavt... men vi prissætter ikke efter parallel-importen Jeg er et perfekt sødt dejligt blødt varmt lille kæledyr for en stund... men jeg er en race-kat... ikke en baggårds-mis for nu at blive ved de bløde og fluffy analogier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 Jeg er nogenlunde på samme prisniveau som dig jasmin, og når man sammenligner med klinikker, så blir jeg så skuffet/irriteret når mænd ringer for og prutte prisen endnu længere ned, når det i forvejen er en fair pris...-uanset hvilket prisniveau, højt eller lavt, så er det bare så skide træls at der altid skal prøves og pruttes ned på den ene eller anden måde. NUL PRUTNING-KUN PUTNING! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg