Hop til indhold
Gæst

Nogen som kender en arabisk/tyrkisk pige?

Recommended Posts

Gæst

Jeg vil rigtig gerne prøve at være sammen med en arabisk eller tyrkisk pige.
Er der nogen, der kender til en?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Seductiongirls har både pakistansk og arabis og indisk vidst os tyrkiske piger.. men de tager ikke imod mænd under 30 og udelæninge..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Seductiongirls har både pakistansk og arabis og indisk vidst os tyrkiske piger.. men de tager ikke imod mænd under 30 og udelæninge..

Så er det godt jeg er 30+ og er født i DK samt har dansk pas + danske aner :)

Tak for svaret!

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er altid dejligt at blive anbefalet, dog i dette tilfælde må vi lige sige at vi ikke har piger med Pakistanske, Tyrkiske, Indiske eller Arabiske gener.

Vi har 2 piger med Caribisk baggrund Tiffany og Destiny, dog opvokset i Dk, en Mulatpige Joy, en pige med Latinamerikanske gener Jessica, Mira en Indianer prinsesse og en Dansk pige med udenlandsk udseende Cataleya.

Du skal være mere end velkommen i huset og ellers god jagt  :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er altid dejligt at blive anbefalet, dog i dette tilfælde må vi lige sige at vi ikke har piger med Pakistanske, Tyrkiske, Indiske eller Arabiske gener.

Vi har 2 piger med Caribisk baggrund Tiffany og Destiny, dog opvokset i Dk, en Mulatpige Joy, en pige med Latinamerikanske gener Jessica, Mira en Indianer prinsesse og en Dansk pige med udenlandsk udseende Cataleya.

Tak for oprigtigheden. Det værdsætter jeg!

Jeg kommer helt sikkert forbi og besøger Jer indenfor en overskuelig fremtid, da jeg har et godt øje til tre af Jeres piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ifølge anmeldelser herinde skulle Lucia hos Sexyclub være af arabisk afstamning.

Tak, jeg vil tage hende med i mine overvejelser.

Hvis der er andre, der har kendskab til piger med arabisk eller tyrkisk baggrund, så sig endelig til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er bemærkelsesværdigt, men det er forståeligt at branchen er blottet for arabiske piger.

Religionen (islam) og kulturen betyder at arabiske/muslimske piger risikerer at betale en meget høj pris hvis de går ind i branchen. Det forklarer ganske givet hvorfor de stort set glimrer ved deres fravær.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja desværre. Men det MÅ være muligt at finde en eller flere af disse skønheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er mit indtryk at de piger der har mellemøstlig baggrund ønsker ikke at skilte med det og ønsker det næppe heller omtalt her.

Til gengæld er der i Flensborg jævnligt mulighed for tyrkiske piger.

Eller Hamborg

http://www.modelle-hamburg.de/suche.html

sæt krýds ved nationalitet orientalisch og der fremkommer en del

http://www.modelle-hamburg.de/suchergebnis.html?data[meta_id]=3981&data[nationgroup6]=on&data[nation_2]=on&data[nation_27]=on&data[nation_40]=on

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dayla, som du bl.a. finder her på EG, har også mellemøstlig baggrund.

Så må du mene Dalya

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for det.

Jeg har skrevet til en af dem, og nu må vi se om hun svarer, så vi kan få lavet en aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for det.

Jeg har skrevet til en af dem, og nu må vi se om hun svarer, så vi kan få lavet en aftale.

Og vi får vel en frontberetning for ulejligheden? :-P :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu har jeg fået kontakt til fire søde piger. Tre af dem private.

Tak for alle svarene.

Jeg skriver en beretning, når jeg har været "i kamp" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Miras nye billeder! Fuck hun er smuk.. Hun ligner en million! Damn damn DAAAMN! Har længe haft lyst til at besøge hende nu er jeg vist nød til at gøre alvor af det :D

Men hvor er det ondt at hun kun arbejder nat. Hendes vagter passer af h.. til med mine :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

@PrinceCharming

...Har du "i kamp" eller kæmper du stadig? :cool:

"Miras nye billeder"?? Mere info eller link, takker på forhånd! 

Nogle der ved om det var/er Mira fra da hun arbejdede hos P.G. Frederiksberg..?

Fandens svært ved at finde piger som overskriften!! Desværre!!

Gider ikke det der "latinaer" som med lidt sminkehjælp pludselig bliver arabere! :eek:

Redigeret af peterd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var en i Benløse ved Ringsted fr nogle år siden. Hun var vel det, der på internet dansk hedder "curvy" og egentlig en god oplevelse og hun levede virkelig med.

Men hun holdt til i en lejlighed i et almindeligt boligområde, og hun var så højlydt, at det var så som så med diskretionen  :oops:

Desværre er hun vist ude af gamet nu.

Redigeret af Biltong

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...